Telemach!!!

tajkun

Zelenc'
23. dec 2013
24
1
3
Gorenjska
Da, priklop mora biti brezplačen (in tudi je), ti plačuješ le 2€ na mesec za dodatni sprejemnik (če že nimaš L paketa kjer sta 2 sprejemnika v ceni naročnine)

lp
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.426
414
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz...


Je kdo usposobil d3go na na Windows 8.1?

jaz

ni šlo gladko, pri aktivaciji mi je stalno zavračal ref. številko (ali šifro kupca), ampak to nima veze z OS

potem so na supportu zadevo uredili, spremljam pa program bolj občasno, v FF (trenutna verzija 27)
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
@tajkun

Hec je, da ti hočejo kasirat 25€ čeprav jim poveš, da nočeš VDO in ne zamujenih funkcij, torej vedo, da ne rabiš povratnega pasa in vseeno vztraja pri 25€.

Včasih si lahko prišel v njihovo poslovalnico in so ti dali škatlo in si šel domov, sedaj pa komplicirajo 100 na uro.

Naj naredijo takole:

- Prideš v poslovalnico in rečeš, da bi imel to in to škatlo
- Opozorijo te na morebitne težave
- Povedo ti, da če boš sam priklapljal in če kaj ne bo delalo pride serviser, ki bo storitev zaračunal

To bi bilo najbolj logično od njih in Naročniki bi bili zadovoljni, sedaj te pa " obirajo " za € kjer je le možno kljub temu, da določene stvari lahko narediš sam in to bolje kot določeni njihovi pogodbeni tehniki.

Pa naj se že enkrat te presnete omarce posodobijo, saj so nekatere že prekleto dotrajane.

p.s.
Imam Handan 6000 in odkar sem Ciscota zamenjal za drugi Handan 6000 sprejemnik ( kolega ga je imel doma, ima sedaj kartico direktno v TV ) tako, da imam sedaj dve 6000, dela vse perfektno.
Ko je bil Cisco pri bajti pa problemi v eno.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.731
789
113
toti Maribor
Kljub manjšemu nesporazumu se zahvaljujem Telemachu za odpravljeno napako. Z malo volje se vse da.
cheer.gif
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.731
789
113
toti Maribor
Šele sedaj sem opazil, da pri telemachu ne moreš imeti kabelskega interneta brez TV paketa. "Kabelski internet je možen le, kjer je tehnično izvedljivo in na aktivnem kabelskem priključku z L paketom ali z začetnim paketom digitalne televizije" Ali ni to malo diskriminatorno glede nato, da še vedno nimajo oz. nimamo vsi dostopa do optike.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Če imaš "firmo", lahko imaš samo net, tak smo mi meli dolgo časa samo net.

Potem pa smo vzeli še njihovo telefonijo pa tv, ki ga ne uporabljamo, skratka trojček, ker je blo cenej.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Torej iz tvojega posta je za razbrat, da je Telemach nabavil Cisco sprejemnike samo zato, da obira naročnike s tem povratnim pasom, ko kasira za stvar, ki na Handan dela.

Na Handan-u dela EPG že od vsega začetka, le Cisco začuda rabi storitev za 25€ da začne kazat EPG.

Čas bi že bil, da Telemach vrže te Ciscote na odpad in nabavi sprejemnike ki so podobni sprejemnikom, ker ta Kitajski Cisco je tako čudo tehnike, da bi ga lahko dajali zraven pralnega praška.

Za kaj takega je potrebno odstraniti celoten management iz podjetja, kateri je prispel po UPC-ju in kateri je bil v ozadju dokler je bil UPC lastnik. Prej boš kvečjemu imel še slabše
wink-1.gif
ali bolje rečeno bo treba počakati da se standard v Srbiji dvigne, da jim se bo splačalo vpeljati boljšo opremo, dokler tam plačujejo v povprečju cca. 10€ za storitve ne moreš pričakovati, da jim ponudiš dražjo opremo, ker se podjetju ne splača. Da pa pričakuješ boljšo opremo samo za Slo. lahko samo sanjaš. Drugo Telemach nikoli ni imel jasnega QOS ali sistematizacije kot je predvideno v vsakem boljšem ICT podjetju.

Citat:
Bo potrebno po praznikih malo iz pravnega vidika preverit vse zadeve, ker pri Telemachu stalno bolj " smrdi " vse skupaj.

Komot, imaš velike šanse da uspeš, ker v tem podjetju imajo pravnico, katera si po svoje razlaga pravo in katera misli, da ve več kot na Telekomu, Amisu, T-2, Tušmobil-u skupaj
wink-1.gif
. Skratka dekle nima pojma.

Citat:
Na podpori mu rečejo, da ko prestavi škatlo, da je potrebno poklicat, da aktivirajo, tehnik pa pride pa reče, da je kriv povratni pas in hoče imeti 25€.

On hoče, ker mu tile ne želijo očitno plačati prihoda. Tile iz Telemacha pa očitno ne razumejo, da če želiš storitev, katero seveda plačaš, da deluje, je potrebno vse omogočiti oz. zagotoviti delujoče.

Citat:
Sedaj ali tehniki mešajo " luft ", ko odprejo vtičnico in zakasirajo ali pa je na podpori nesposoben kader, ki ne ve kaj govori.
V vsakem primeru bi bilo potrebno prevetrit celoten Telemach in marsikaterega zaposlenega dat na cesto in vzet nekoga, ki zna delo opravljat kot je potrebno.

Na podpori je še sposoben kader vendar zelo omejujoč, ko ti želi kaj več pomagati, je za to kaznovan konec meseca pri plači. Zakaj? Zato ker mu pokvari statistiko pri klicih in je kaznovan, ker je imel dolgi klic, kateri ponavadi nastane ko ti človek želi pomagati do konca ali pa hiti da konča klic čimprej in takrat lahko nastane tudi nepopolni odgovor. Krivec za to, je nobeden drugi kot njihovi nadzorniki, koordinatorji, vodje oddelka ter sami direktorji, ki konec meseca mahajo s statistiko svojim nadzornikom ter se hvalijo, kako uspešni so bili, morda le na številkah, vsebinsko polomija, ampak vsebino težko spraviš na exel. Za njih denar, za tistega ki ti je hotel pomagati pa
jezen.gif
.

Zaključek, Telemach je organizacijsko ne sposoben in daleč od tega, da je njihova digitalna enaka Ip TV-ju, če ne verjameš poglej kakšne kolobocije imaju s temi povratnimi pasovi, EPg-ji itd. itd., potem pa preveri delovanje recimo istih pri T-2 in še kje drugje.

Skratka priznanje jim gre za TV shemo ostalo
bonk.gif
. Krivec? Vodilni v podjetju od vodje oddelka naprej. Morda je v MB kaj drugače, vendar dvomim dokler jim se...jo tile iz LJ..

Lp.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.174
820
113
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:

Na podpori je še sposoben kader vendar zelo omejujoč, ko ti želi kaj več pomagati, je za to kaznovan konec meseca pri plači. Zakaj? Zato ker mu pokvari statistiko pri klicih in je kaznovan, ker je imel dolgi klic, kateri ponavadi nastane ko ti človek želi pomagati do konca ali pa hiti da konča klic čimprej in takrat lahko nastane tudi nepopolni odgovor. Krivec za to, je nobeden drugi kot njihovi nadzorniki, koordinatorji, vodje oddelka ter sami direktorji, ki konec meseca mahajo s statistiko svojim nadzornikom ter se hvalijo, kako uspešni so bili, morda le na številkah, vsebinsko polomija, ampak vsebino težko spraviš na exel. Za njih denar, za tistega ki ti je hotel pomagati pa
jezen.gif
.
lahko kaj več poveš o tem?
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
@Dekster

Si se pa razpisal
smile-1.gif


Sedaj med prazniki je ob večerih internet na čase tako počasen, da bi najraje modem v zid zabrisal, a začuda pri sosedu nadstropje nad mano, ki ima T2 pa šiba na polno, še dobro, da je toliko prijazen, da mi je dal dovoljenje in geslo za uporabo njegovega WIFI.

Stalno bolj razmišljam, da zamenjam ponudnika, ker Telemach v MB je res nesposoben, še bolj pa njihovi pogodbeniki.

Še najbolj pogrešam čase, ko je bila Triera, takrat je vse delalo, odkar so pa prevzeli triero pa gre zadeva še samo navzdol.

p.s.
Še vedno mi pa ni jasno zakaj ti po 10x na dan piše na TV " nadgradnja prosimo počakajte " ja kaj za vraga pa nadgrajujejo po cele dneve?
Handana sigurno ne.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.644
6.048
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Torej iz tvojega posta je za razbrat, da je Telemach nabavil Cisco sprejemnike samo zato, da obira naročnike s tem povratnim pasom, ko kasira za stvar, ki na Handan dela.

Na Handan-u dela EPG že od vsega začetka, le Cisco začuda rabi storitev za 25€ da začne kazat EPG.

Čas bi že bil, da Telemach vrže te Ciscote na odpad in nabavi sprejemnike ki so podobni sprejemnikom, ker ta Kitajski Cisco je tako čudo tehnike, da bi ga lahko dajali zraven pralnega praška.

Za kaj takega je potrebno odstraniti celoten management iz podjetja, kateri je prispel po UPC-ju in kateri je bil v ozadju dokler je bil UPC lastnik. Prej boš kvečjemu imel še slabše
wink-1.gif
ali bolje rečeno bo treba počakati da se standard v Srbiji dvigne, da jim se bo splačalo vpeljati boljšo opremo, dokler tam plačujejo v povprečju cca. 10€ za storitve ne moreš pričakovati, da jim ponudiš dražjo opremo, ker se podjetju ne splača. Da pa pričakuješ boljšo opremo samo za Slo. lahko samo sanjaš. Drugo Telemach nikoli ni imel jasnega QOS ali sistematizacije kot je predvideno v vsakem boljšem ICT podjetju.

Citat:
Bo potrebno po praznikih malo iz pravnega vidika preverit vse zadeve, ker pri Telemachu stalno bolj " smrdi " vse skupaj.

Komot, imaš velike šanse da uspeš, ker v tem podjetju imajo pravnico, katera si po svoje razlaga pravo in katera misli, da ve več kot na Telekomu, Amisu, T-2, Tušmobil-u skupaj
wink-1.gif
. Skratka dekle nima pojma.

Citat:
Na podpori mu rečejo, da ko prestavi škatlo, da je potrebno poklicat, da aktivirajo, tehnik pa pride pa reče, da je kriv povratni pas in hoče imeti 25€.

On hoče, ker mu tile ne želijo očitno plačati prihoda. Tile iz Telemacha pa očitno ne razumejo, da če želiš storitev, katero seveda plačaš, da deluje, je potrebno vse omogočiti oz. zagotoviti delujoče.

Citat:
Sedaj ali tehniki mešajo " luft ", ko odprejo vtičnico in zakasirajo ali pa je na podpori nesposoben kader, ki ne ve kaj govori.
V vsakem primeru bi bilo potrebno prevetrit celoten Telemach in marsikaterega zaposlenega dat na cesto in vzet nekoga, ki zna delo opravljat kot je potrebno.

Na podpori je še sposoben kader vendar zelo omejujoč, ko ti želi kaj več pomagati, je za to kaznovan konec meseca pri plači. Zakaj? Zato ker mu pokvari statistiko pri klicih in je kaznovan, ker je imel dolgi klic, kateri ponavadi nastane ko ti človek želi pomagati do konca ali pa hiti da konča klic čimprej in takrat lahko nastane tudi nepopolni odgovor. Krivec za to, je nobeden drugi kot njihovi nadzorniki, koordinatorji, vodje oddelka ter sami direktorji, ki konec meseca mahajo s statistiko svojim nadzornikom ter se hvalijo, kako uspešni so bili, morda le na številkah, vsebinsko polomija, ampak vsebino težko spraviš na exel. Za njih denar, za tistega ki ti je hotel pomagati pa
jezen.gif
.

Zaključek, Telemach je organizacijsko ne sposoben in daleč od tega, da je njihova digitalna enaka Ip TV-ju, če ne verjameš poglej kakšne kolobocije imaju s temi povratnimi pasovi, EPg-ji itd. itd., potem pa preveri delovanje recimo istih pri T-2 in še kje drugje.

Skratka priznanje jim gre za TV shemo ostalo
bonk.gif
. Krivec? Vodilni v podjetju od vodje oddelka naprej. Morda je v MB kaj drugače, vendar dvomim dokler jim se...jo tile iz LJ..

Lp.

Si lepo napisal in se tudi strinjam s teboj, ampak Telekom ima tako nesposobno vodstvo, da tudi Viasat programov ni moral obdržati, pustimo da nas vlečejo za nos že 3 mesece kar se tiče SK, pa vseeno niso dali nadomestnih ali znižali naročnino zaradi tega. Poleg tega je njihov klicni center vseskozi zaseden, če kličem na Telemach ga vsaj v roku 5 minut dobim, pri Telekomu traja minimalno 10 minut.
V glavnem vsi delajo za svoje žepe in jim dol visi za naročnike!
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:

Na podpori je še sposoben kader vendar zelo omejujoč, ko ti želi kaj več pomagati, je za to kaznovan konec meseca pri plači. Zakaj? Zato ker mu pokvari statistiko pri klicih in je kaznovan, ker je imel dolgi klic, kateri ponavadi nastane ko ti človek želi pomagati do konca ali pa hiti da konča klic čimprej in takrat lahko nastane tudi nepopolni odgovor. Krivec za to, je nobeden drugi kot njihovi nadzorniki, koordinatorji, vodje oddelka ter sami direktorji, ki konec meseca mahajo s statistiko svojim nadzornikom ter se hvalijo, kako uspešni so bili, morda le na številkah, vsebinsko polomija, ampak vsebino težko spraviš na exel. Za njih denar, za tistega ki ti je hotel pomagati pa
jezen.gif
.
lahko kaj več poveš o tem?

Kaj te točno zanima?


Lp.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.174
820
113
o tem, kako število in dolžina klicev vpliva na višino plače klicnih operaterjev, uspešnost firme, ..?
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.341
3.651
113
Komot, na klicnih centrih se uspešnost (& variabilni del plače pa vrstni red pri poslavljanju ob optimizaciji) operaterjev vrednoti predvsem s števili sprejetih klicov. Bolje za operaterja da ti nekaj reši na hitro na pol pa pokličeš nazaj, kot enkrat dolgo (do konca) v času ko bi sicer sprejel tri klice (vsaj pri nas je bilo tako v primerljivem klicnem centru)
 

mimika

Pripravnik
8. feb 2008
703
0
16
Kaj je sedaj s ponudbo pri Turnšku... se že da dobiti katerega od telemachovih paketov?
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.174
820
113
pa to vključuje tudi povratne klice? recimo meni se je zdelo nenavadno, ko sem pred par tedni nekaj klical na telemachov helpdesk, dobil (polovične) informacije, potem pa me je čez kake pol ure operaterka poklicala nazaj, če je bila njena informacija v redu.
 
2. okt 2007
3.760
2.229
113

Danes bil v Telemach centru v Mariboru. Gužva za pop.... delala je samo ena, druga pa je bila nekje zadaj....

Naj še Telemach kakšno študentko zrihta, da bo to šlo hitreje, ker ko vedno grem mimo (ne glede na uro), je tam
vedno gneča do hodnika, ljudje pa nejevolnji.
Se vidi, da je monopol na kabelski, ker takšen odnos do strank.... vsak ko je šel ven je nekaj preklinjal, kako dolgo je čakal....

Sploh si ne moreš vzemti časa, da bi se v miru pogovoril in si pustil "svetovati"....
 

tagelind

Pripravnik
2. sep 2007
228
0
16
haloski_pepek : na dobro robo je pač treba počakati. Podobno kot za Apple, se tudi za Telemach čaka. :p

Dekster : ti pa že nekaj mlatit prazno slamo v Telemach temi, poslovni rezultati kažejo svoje, ostalo ni pomembno.