Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Torej iz tvojega posta je za razbrat, da je Telemach nabavil Cisco sprejemnike samo zato, da obira naročnike s tem povratnim pasom, ko kasira za stvar, ki na Handan dela.
Na Handan-u dela EPG že od vsega začetka, le Cisco začuda rabi storitev za 25€ da začne kazat EPG.
Čas bi že bil, da Telemach vrže te Ciscote na odpad in nabavi sprejemnike ki so podobni sprejemnikom, ker ta Kitajski Cisco je tako čudo tehnike, da bi ga lahko dajali zraven pralnega praška.
Za kaj takega je potrebno odstraniti celoten management iz podjetja, kateri je prispel po UPC-ju in kateri je bil v ozadju dokler je bil UPC lastnik. Prej boš kvečjemu imel še slabše
ali bolje rečeno bo treba počakati da se standard v Srbiji dvigne, da jim se bo splačalo vpeljati boljšo opremo, dokler tam plačujejo v povprečju cca. 10€ za storitve ne moreš pričakovati, da jim ponudiš dražjo opremo, ker se podjetju ne splača. Da pa pričakuješ boljšo opremo samo za Slo. lahko samo sanjaš. Drugo Telemach nikoli ni imel jasnega QOS ali sistematizacije kot je predvideno v vsakem boljšem ICT podjetju.
Citat:
Bo potrebno po praznikih malo iz pravnega vidika preverit vse zadeve, ker pri Telemachu stalno bolj " smrdi " vse skupaj.
Komot, imaš velike šanse da uspeš, ker v tem podjetju imajo pravnico, katera si po svoje razlaga pravo in katera misli, da ve več kot na Telekomu, Amisu, T-2, Tušmobil-u skupaj
. Skratka dekle nima pojma.
Citat:
Na podpori mu rečejo, da ko prestavi škatlo, da je potrebno poklicat, da aktivirajo, tehnik pa pride pa reče, da je kriv povratni pas in hoče imeti 25€.
On hoče, ker mu tile ne želijo očitno plačati prihoda. Tile iz Telemacha pa očitno ne razumejo, da če želiš storitev, katero seveda plačaš, da deluje, je potrebno vse omogočiti oz. zagotoviti delujoče.
Citat:
Sedaj ali tehniki mešajo " luft ", ko odprejo vtičnico in zakasirajo ali pa je na podpori nesposoben kader, ki ne ve kaj govori.
V vsakem primeru bi bilo potrebno prevetrit celoten Telemach in marsikaterega zaposlenega dat na cesto in vzet nekoga, ki zna delo opravljat kot je potrebno.
Na podpori je še sposoben kader vendar zelo omejujoč, ko ti želi kaj več pomagati, je za to kaznovan konec meseca pri plači. Zakaj? Zato ker mu pokvari statistiko pri klicih in je kaznovan, ker je imel dolgi klic, kateri ponavadi nastane ko ti človek želi pomagati do konca ali pa hiti da konča klic čimprej in takrat lahko nastane tudi nepopolni odgovor. Krivec za to, je nobeden drugi kot njihovi nadzorniki, koordinatorji, vodje oddelka ter sami direktorji, ki konec meseca mahajo s statistiko svojim nadzornikom ter se hvalijo, kako uspešni so bili, morda le na številkah, vsebinsko polomija, ampak vsebino težko spraviš na exel. Za njih denar, za tistega ki ti je hotel pomagati pa
.
Zaključek, Telemach je organizacijsko ne sposoben in daleč od tega, da je njihova digitalna enaka Ip TV-ju, če ne verjameš poglej kakšne kolobocije imaju s temi povratnimi pasovi, EPg-ji itd. itd., potem pa preveri delovanje recimo istih pri T-2 in še kje drugje.
Skratka priznanje jim gre za TV shemo ostalo
. Krivec? Vodilni v podjetju od vodje oddelka naprej. Morda je v MB kaj drugače, vendar dvomim dokler jim se...jo tile iz LJ..
Lp.