Citat:
Uporabnik tajkun pravi:
Če imaš "prehodno" vtičnico, ki preprečuje povratni pas to ni krivda Telemacha.Zato je logično da se ti zaračuna storitev (prihod in storitev.)
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Da ne bo nesporazuma - popolnoma jasno je, da je notranja napeljava strošek uporabnika, ampak če je stric od Telemacha bil prvič tam, uredil in pokasiral, potem je Zakonov primer zadeva "reklamacije" in je edino kar bi moral plačati morebitni "materijal" in nikakor ne dela (le-to je namreč že plačal).
Pusti jih. Si na balkanu, izpostava alter.Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Kaj ima vzdrževanje s tem, če je operater pri prvem obisku napačno zvezal. Ko skleneš z njimi pogodbo so ti oni dolžni plačane storitve omogočit. Če pri tem uporabijo material ki ni vštet v ceno ti ga zaračunajo. Obisk tehnika je brezplačen in zakaj ni omogočil povratnega pasu na obeh vtičnicah že pri prvem obisku ne vem.Vi se menite tako, kot da jaz od njih zahtevam da mi vlečejo nove kable oz. vtičnice. Ko sem jaz prišel v stanovanje so bile aktivne 3 vtičnice. Po posegu telemahovca so ostale samo dve in še to ena na pol. Konec koncev jim plačujem vsaki mesec naročnino, le čemu. Konec koncev, pa jim vi plačujte tehnika, jaz jim ga ne mislim.
Citat:
Uporabnik sass pravi:
po drugi strani pa stranke pojma nimajo (nimamo), kaj je to povratni pas, zato tudi ne moremo že ob montaži od monteja zahtevati, naj nam povsod namesti ustrezne vtičnice. te stvari bi moral monter že v štartu korektno narediti, saj konec koncev telemach služi tudi s trženjem dodatnih digitalnih sprejemnikov.
torej:
- če bi zakon sam nabavil material in vtičnice v bližnji elektro trgovini in sam polagal napeljavo, bi bilo pravilno, da mu monter zaračuna novo opremo in delo za zagotovitev povratnega pasu na teh vtičnicah
- če je napeljavo že v štartu polagal telemachov monter in ni povsod namestil ustreznih vtičnic, potem bi morali vsi naknadni stroški okoli menjave vtičnic pasti na telemach
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Torej iz tvojega posta je za razbrat, da je Telemach nabavil Cisco sprejemnike samo zato, da obira naročnike s tem povratnim pasom, ko kasira za stvar, ki na Handan dela.
Na Handan-u dela EPG že od vsega začetka, le Cisco začuda rabi storitev za 25€ da začne kazat EPG.
"popotnik" ne gre toliko za EPG kot za ČASOVNE FUNKCIJE (CATCH UP), gledanje za 72 ur nazaj, ter VOD (VIDEO ON DEMAND), kjer mora biti vzpostavljen povratni pas.To pa Handan ni omogočal.Zato ne mešat jabolk in hrušk.
Čas bi že bil, da Telemach vrže te Ciscote na odpad in nabavi sprejemnike ki so podobni sprejemnikom, ker ta Kitajski Cisco je tako čudo tehnike, da bi ga lahko dajali zraven pralnega praška.
Bo potrebno po praznikih malo iz pravnega vidika preverit vse zadeve, ker pri Telemachu stalno bolj " smrdi " vse skupaj.
Na podpori mu rečejo, da ko prestavi škatlo, da je potrebno poklicat, da aktivirajo, tehnik pa pride pa reče, da je kriv povratni pas in hoče imeti 25€.
Sedaj ali tehniki mešajo " luft ", ko odprejo vtičnico in zakasirajo ali pa je na podpori nesposoben kader, ki ne ve kaj govori.
V vsakem primeru bi bilo potrebno prevetrit celoten Telemach in marsikaterega zaposlenega dat na cesto in vzet nekoga, ki zna delo opravljat kot je potrebno.
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
.... ker ta Kitajski Cisco je tako čudo tehnike, da bi ga lahko dajali zraven pralnega praška....