Jendomen, točno o temu govorim, telemach naj objasni zakaj prihaja do napak. Na te stvari gledam tako, če je nekdo do mene fer in mi pove, lej stvari stojio tko, probal bomo narest to pa to pa to in če še takrat nebo delal se naprej pogovarjamo. Zame je to pravilni način poslovanja, če se že gremo o poslovanju, ter odnosu do strank. Osebno sem zmeraj dosegel, da sem izvedel kaj se dogaja in kdaj imajo namen to popravit.
Razumem pa, da gre ostalim po domače povedano na k****, če vam skoz neki vn meče a ne veste zakaj.
Company, ko bom zrasel, se ne bom sekirov za račun 30-40€ na mesec za stvar, ki jo uporabljam za kratkočasenje.
Sicer pa sami si delajo štalo in nezadovolnje uporabnike. Rešitev je da greš k drugmu, ne pa da na forumu pizdiš čez njih, a stvari ostajajo enake. Pokličte Telemach in povejte na lep način kaj se dogaja ( kljub temu, da ste to že ničkolikokrat omenili ). Lepa beseda lepo mesto najde. Govorim iz vidika oseb na Help desku ......