Lp
Bazo razloži mi zakaj se račun reklamira ko teden dni ne dela, zakaj bi telemachu delal potuho, ko se zadeva pri meni ponavlja vsak vikend. Od mene zahtevajo da jim plačam vsako minuto pogovora po telefonu, jaz pa naj jim popuščam, ko vsako nedeljo nekaj ne dela. Gre mi za princip, saj če nekaj plačam pričakujem delovanje, ne bom pa jim plačeval nedelovanje
Poznam kako zadeve delujejo, ravno zato je treba račun reklamirat, saj če bi bili fer bi nam sami zmanjšali račun, za čas nedelovanja (vem da sanjam, čeprav na začetku so delali tako), uporabniki pa nismo vredni za njih niti toliko, da bi na internetno stan dali vsaj opravičilo.
Raje naj nam Telemach objasni zakaj so samo njim včeraj padle mednarodne veze ostalim operaterjem pa ne, mednarodne veze potekajo po optiki in kako vreme vpliva na prenos signala po kablu.
Teh njihovih izgovorov imam že zadosti, saj mene kot uporabnika ne zanimajo njihove težave, to je njihov problem oziroma poslovni rizik.