T-2 vprašanje

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Seveda je vsega kriv grdi, grdi Telekom.

Pa ti temu verjameš
bonk.gif
.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Ker pri nas vem, da sigurno ni kriv Telekom. Pri nas je KS hotela imeti "boljšo " povezavo. Pred 1 letom, je Amis omenil, da je možnost, da postavijo DSLAM v bližini centrale (zato so dobili zeleno luč na Telekomu). Samo so na koncu ugotovili, da se jim ne splača, kar razumem, ker marsikdo čaka na T-2. T-2 kot T-2 pa pokaže lepo ignorantski odnos do podeželja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Hja, moja punca je krepko razočarana nad ukinitvijo xxx programov in njena prijateljica, ki ima T-2, tudi.
V bistvu sem tudi jaz, ker bi za zmanjšanje programske sheme morali znižati ceno IP TV-ja.

Bo potrebno malo pogledati po alternativi.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Nope.

Ne mislim doplačevati nekaj, kar sem že imel.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Aha. Torej grem lahko na Maxi brez dodatnih stroškov? Lahko prehod opravim kar preko IP TV vmesnika? Če ne, kje lahko dobim ID T-2 priključka? Lahko na pomoči naročnikom? Pogodbe se mi ne da iskati.

Ostanejo nastavitve programov (na kateri številko so) enake ali je to potrebno preprogramirat?
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
T2 majstra, eno vprašanje:

če hočm spremenit varnostni paket (sm zajb. pa imam visoko varnost) kaj treba narest? Je samo varjanta da se pošle po mailu (skeniran in podpisan seveda) oz faksu dopis da želiš spremenit varnostni paket?

Ali se lahko pokliče naročniško službo oz lahku kermu pm stisnem z podatki naročnika pa porihtate
grims-1.gif


Thnx
 

janezpesec

Pripravnik
6. jan 2008
487
0
16
Lahko posljes tudi po mailu podpisan in skeniran list, zal se naslova ne spomnim, poisci ga na neuradnem forumu.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.637
505
113
Še eno vprašanje za t-2 majstra
smile-1.gif


Nekaj časa nazaj smo še v domačem podjetju naročili t-2 internet. Prejšni petek je bil monter pri nas, vendar mu ni uspelo dobiti povezave. Prišla sta še 2 iz telekoma in sta gledala, kje naj bi bila napaka. Poskušali so tudi direkt na omarci narediti povezavo, pa tudi tam ni bilo efekta. Tako so rekli, da je napaka verjetno na centrali. Monter je rekel, da bo naprej sporočil napako.
Danes smo klicali, če kaj napreduje, pa noben ne ve kdaj bi se to uredilo. Vse kar so znali povedati je, da bojo poslali spet enega iz t-2 k nam, da bo opravil meritve, sočasno bodo pa tudi posredovali napako telekomu. Sicer mi ni jasno zakaj mora monter še enkrat opraviti meritve, saj so itak že ugotovili da je napaka verjetno na centrali?

Koliko časa zna trajati to, ima telekom določen kakšen rok v katerem mora odpraviti napako?

številka priključka pa je xxxxxx če kaj pomaga
 
Nazadnje urejeno:

NavadniNimda

Fizikalc
8. sep 2007
1.070
0
36
Hyde-Park.si
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Še eno vprašanje za t-2 majstra
smile-1.gif


Nekaj časa nazaj smo še v domačem podjetju naročili t-2 internet. Prejšni petek je bil monter pri nas, vendar mu ni uspelo dobiti povezave. Prišla sta še 2 iz telekoma in sta gledala, kje naj bi bila napaka. Poskušali so tudi direkt na omarci narediti povezavo, pa tudi tam ni bilo efekta. Tako so rekli, da je napaka verjetno na centrali. Monter je rekel, da bo naprej sporočil napako.
Danes smo klicali, če kaj napreduje, pa noben ne ve kdaj bi se to uredilo. Vse kar so znali povedati je, da bojo poslali spet enega iz t-2 k nam, da bo opravil meritve, sočasno bodo pa tudi posredovali napako telekomu. Sicer mi ni jasno zakaj mora monter še enkrat opraviti meritve, saj so itak že ugotovili da je napaka verjetno na centrali?

Koliko časa zna trajati to, ima telekom določen kakšen rok v katerem mora odpraviti napako?

številka priključka pa je [CENZURIRANO
cool-1.gif
] če kaj pomaga
Sem dal preveriti. Tebe bi Telekomovci morali preklopiti na T-2 včeraj (ob 20:00). Naš monter pa pride potem zmeriti, če si res preklopljen. Če bo še karkoli, me lahko kontaktiraš na Zasebna sporočila.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.637
505
113
Hvala ti zaenkrat. So me že kontaktirali in povedali kje je napaka. Naj bi bilo rešeno ta teden

LP
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Pri nas se je tudi začelo malo bolje premikat po skoraj 2 letih pa pol. Pri nas so začeli zbirate negativne poizvedbe, da jih pošljejo naprej. Kam, mi sploh ni jasno. Jaz sem samo dal kopije poizvedb dvema in bodo že oni naprej ukrepali. Upajmo, da se bo kaj premaknilo na bolje, ker že skor 3 lete čakamo na T-2.
 

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
314
2
18
Mene pa zanima, kakšni so stroški, če vzamem njihov unlimited internet za 10€? Koliko pride ustrezen modem, ki bo zmožen izkoriščati ponujene hitrosti?
In še to, je možno zadevo brezplačno testirati za nekaj dni? Da vidim, kako se obnese v praksi.