Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Seveda je vsega kriv grdi, grdi Telekom.
Pa ti temu verjameš
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Seveda je vsega kriv grdi, grdi Telekom.
Sem dal preveriti. Tebe bi Telekomovci morali preklopiti na T-2 včeraj (ob 20:00). Naš monter pa pride potem zmeriti, če si res preklopljen. Če bo še karkoli, me lahko kontaktiraš na Zasebna sporočila.Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Še eno vprašanje za t-2 majstra
Nekaj časa nazaj smo še v domačem podjetju naročili t-2 internet. Prejšni petek je bil monter pri nas, vendar mu ni uspelo dobiti povezave. Prišla sta še 2 iz telekoma in sta gledala, kje naj bi bila napaka. Poskušali so tudi direkt na omarci narediti povezavo, pa tudi tam ni bilo efekta. Tako so rekli, da je napaka verjetno na centrali. Monter je rekel, da bo naprej sporočil napako.
Danes smo klicali, če kaj napreduje, pa noben ne ve kdaj bi se to uredilo. Vse kar so znali povedati je, da bojo poslali spet enega iz t-2 k nam, da bo opravil meritve, sočasno bodo pa tudi posredovali napako telekomu. Sicer mi ni jasno zakaj mora monter še enkrat opraviti meritve, saj so itak že ugotovili da je napaka verjetno na centrali?
Koliko časa zna trajati to, ima telekom določen kakšen rok v katerem mora odpraviti napako?
številka priključka pa je [CENZURIRANO] če kaj pomaga