Svema izgubila Sony Ericsson lincenco?!

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Kaj pa glede prodaje SE aparatov? Se bo tudi tukaj Mobitel "znašel" v nekem doglednem roku ali jih pač ne bo več do nadaljnega?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
To mi je jasno...moti me pa npr. da recimo Mobitel (verjetno tudi Simobil) oglašuje v katalogih npr. SE G900, ki ga ni moč dobiti že vsaj mesec dni in najbrž vsaj še cel december ne (pa verjetno še dlje oz. če sploh še), če je situacija takšna kot pravite.
Pa jih dajte ven iz ponudbe, če veste da se aparatov ne bo dobilo več...

Pa nove reklame posnet, pa nove billboarde stiskat, pa povsod jih zamenjat, kajne?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
To mi je jasno...moti me pa npr. da recimo Mobitel (verjetno tudi Simobil) oglašuje v katalogih npr. SE G900, ki ga ni moč dobiti že vsaj mesec dni in najbrž vsaj še cel december ne (pa verjetno še dlje oz. če sploh še), če je situacija takšna kot pravite.
Pa jih dajte ven iz ponudbe, če veste da se aparatov ne bo dobilo več...

Kje pa ga najdes v ponudbi? V Mobitelovem tiskanem katalogu nisem zasledil niti enega Sony Ericssona.... na spletni strani pa je tudi bolj slaba ponudba tega proizvajalca... G900 recimo nisem nasel na www.mobitel.si (edino kot predstavitev, nikjer pa s ceno)...
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Mobitelov katalog Zima 2008 in Jesen 2008. Katalog Zima 2008 se je tiskal baje pred kratkim (vsaj takšna je bila info na forumu), ko je bila situacija glede SE-ja že jasna in tudi na mobitelovem centru so vedeli, da novih SE ne bo in G900 recimo ni več nikjer za dobiti...Sicer pa nima smisla o tem razpravljati na dolgo in široko, pač čudno se mi je zdelo.

Mislim, da mobitelove naročnike bolj zanima, kdaj lahko pričakujejo nove SE aparate, če sploh...
smirk-1.gif
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Govoril sem za katalog, ki še ni bil v tisku, ko je bila situacija že jasna...to se mi zdi, da bi se lahko popravilo, če katalog še ni bil v tisku.
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
**********************************************************************
Končno. Hvala bogu.

Ni problem majhno tržišče ali veliko, prav tako ne podjetje SE ali Nokia.

Problem je monopolističen in zajebantski odnos do strank in kupcev s strani zastopnika.
Problem so oderuške cene zastopnikov (in ne samo za gsm aparate, npr Tobos ki zastopa Casio kalkulatorje ima nekater kalkulatorje tudi dvakrat dražje kot v Nemčiji, pa še polno zastopnikov bi se našlo ki bi jim bilo potrebno odvzeti zastopstvo).

Itak pa je vsa oprema pri nas dražja za 20% oziroma pri cenejših kar 15-20 € kolikor znaša poštnina iz tujine (skoraj ni tehničenga izdelka ki ga nebi mogel tu našteti)


Lp,
Peter
**********************************************************************
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Seveda je razlika v ceni in je povsem logična.

V Nemčiji tamkajšnji prodajalec nabavi 50.000 kom izdelka, naš pa 500 kom.
Kdo misliš, da bo izdelek dobil ceneje? Tisti ki kupi večjo pošiljko.

Kot drugo. Naša bedasta zakonodaja zahteva slovenska navodila za uporabo, sedaj pa vsi forsirajo še SLO izbirnike. Vse to ni zastonj in se prišteje k ceni, ki je že v osnovi višja kot recimo v Nemčiji.

Zastopnik pa tudi ne bo za džabe delal ker mu to ni treba. Konec koncev ni Rdeči križ.

SKratka, treba se bo sprijazniti da smo majhna država z majhnim trgim ,ki pa vseeno zahteva določene prilagoditve, ki niso zastonj. Posledično smo zadnje kolo pri proizvajalcih, cene pa so, kakršne so.

Hkrati pa bi vsi imeli xy trgovin po SLO, xy lokalnih servisov, takojšnje popravilo, zalogo vseh rezervnih delov, nadomestne aparate, navodila v svahiliju, prekmurščini in zasavščini ter še nasmeh na obrazu. Vse to za 1 EUR ali po možnosti za isto ceno kot v Nemčiji.

No go. Če komu kaj ne ustreza pa naj naroči iz tujine, plača tisti DHL in pozabi na SLO navodila.
Jaz tako delam pri mnogih izdelkih in če druzga ne vsaj dobim kvaliteto za zahodne trge ne pa robo, ki je spakirana za Bolgarijo, Romunijo, Albanijo, Srbijo, Makedonijo, Hrvaško in Slovenijo.
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Če komu kaj ne ustreza pa naj naroči iz tujine, plača tisti DHL in pozabi na SLO navodila.
Jaz tako delam pri mnogih izdelkih in če druzga ne vsaj dobim kvaliteto za zahodne trge ne pa robo, ki je spakirana za Bolgarijo, Romunijo, Albanijo, Srbijo, Makedonijo, Hrvaško in Slovenijo.
Enako.


Nasmešek trgovca in korekten odnos je samoumeven. Seveda (nažalost) ne pri nas.
Nasmešek tudi ne more biti odvisen od slovenskih ali pa svahili navodil, sploh pa ne, če jih plačaš preko višje cene! Drugače pa tudi v nemčiji ne delajo džabe, pri njih so stroški dela občutno višji.

Vsekakor so cene pri nas pretirane in v večini primerov zaradi pogoltnosti zastopnikov in trgovcev, ne pa zaradi dodatnih stroškov majhnega trga. Primer dobre poslovne prakse je npr DM drogerie markt kjer so cene v sloveniji in avstriji enake, in tudi roba je enaka.


Lp,
Peter
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Seveda je razlika v ceni in je povsem logična.

V Nemčiji tamkajšnji prodajalec nabavi 50.000 kom izdelka, naš pa 500 kom.
Kdo misliš, da bo izdelek dobil ceneje? Tisti ki kupi večjo pošiljko.

Kot drugo. Naša bedasta zakonodaja zahteva slovenska navodila za uporabo, sedaj pa vsi forsirajo še SLO izbirnike. Vse to ni zastonj in se prišteje k ceni, ki je že v osnovi višja kot recimo v Nemčiji.

Zastopnik pa tudi ne bo za džabe delal ker mu to ni treba. Konec koncev ni Rdeči križ.

SKratka, treba se bo sprijazniti da smo majhna država z majhnim trgim ,ki pa vseeno zahteva določene prilagoditve, ki niso zastonj. Posledično smo zadnje kolo pri proizvajalcih, cene pa so, kakršne so.

Hkrati pa bi vsi imeli xy trgovin po SLO, xy lokalnih servisov, takojšnje popravilo, zalogo vseh rezervnih delov, nadomestne aparate, navodila v svahiliju, prekmurščini in zasavščini ter še nasmeh na obrazu. Vse to za 1 EUR ali po možnosti za isto ceno kot v Nemčiji.

No go. Če komu kaj ne ustreza pa naj naroči iz tujine, plača tisti DHL in pozabi na SLO navodila.
Jaz tako delam pri mnogih izdelkih in če druzga ne vsaj dobim kvaliteto za zahodne trge ne pa robo, ki je spakirana za Bolgarijo, Romunijo, Albanijo, Srbijo, Makedonijo, Hrvaško in Slovenijo.


Sem že večkrat kupil izdelke v tujini, in ponavadi so vsi imeli navodila v vseh jezikih članic EU.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Nasmešek samoumeven? Sem že dostikaj kupil v trgovini v tujini pa sem doživel tudi to, pa tudi da se je kdo obnašal kot da je zaradi mene moral prej iz malice priti ali pa potegniti še par minut zastonj po koncu šihta. Skratka, nič drugače kot pri nas.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nasmešek gor ali dol. Bolj kot bebasto smehljanje je pomembna strokovnost prodajalca, da vsaj pozna izdelek in zna kaj svetovati. Žal so takšni prej izjema in pravilo, hkrati pa s tem klasični shopi izgubljajo še edino konkurenčno prednost pred spletnimi nakupi.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Nikakor se ne mislim voziti v tujino, da bom lahko kupil kakšen stylus, rezervni del ali celo servisiral telefon. Sej ne serjem denarja, da bom v eno smer delal 100km+.
Razmišljanje pa imaš. Praviš pošta? Ne verjamem, da bi šlo skozi brez komplikacij. Že ta DHL zbirni center za SE aparate je takšna budalaština ter jebanje strank v glavo brez primere. Ravno zadnjič mi je kolega pravil, ki dela na Mobitelu, da stranke ne morejo verjeti kaj se dogaja s servisom SE. Stranke pizdijo, ko sto mater, ti bi jih pa pošiljal v Italijo oziroma Avstrijo, bi te radi videl junaka, ko bi to hotel razložiti zahojenm hribovcu ali južnjaku. Bunke zagotovljene.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
DHL bo robo prevzel, jo dostavil v tujino na servis in vrnil. Kaj je tu tako težko razumeti?
Sicer pa se povprečni stranki z DHL sploh ne bo treba ukvarjat. Zelo jasno sem napisal, da bo okvarjen telefon svojega uporabnika sprejel Mobitel in ga posredoval na servis, torej se stranki sploh ne bo treba ukvarjat z DHL ipd.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Jaz to že zastopim, ker vem, da nekatere stvari pač ne potekajo enostavno. SE nima nikakršnega vpliva name, ker so mi popolnoma mimo aparati, razen X1, ki celo nekaj obeta. Bomo videli.

Morda še ne, ker stranke še nimajo povratnih informacij kako dolgo traja sam servis. Bo to 3 dni, teden, mesec, 45 dni. Kaj pa, če bo servis v tujini zavrnil garancijo, kdo bo pomiril stranko. Boš klical serviserja v tujino, da ti razloži kaj je narobe. Kaj pa če stranka želi, da se ji odpre aparat kar ima vso pravico zahtevati. Kdo ji ga bo odprl? Referent na Mobitelu. Se mi zdi ja!? Že v mojem poslu stranke zahtevajo čuda in pol pa so v podrejenem položaju. To bo še veselo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nasmešek gor ali dol. Bolj kot bebasto smehljanje je pomembna strokovnost prodajalca, da vsaj pozna izdelek in zna kaj svetovati. Žal so takšni prej izjema in pravilo, hkrati pa s tem klasični shopi izgubljajo še edino konkurenčno prednost pred spletnimi nakupi.

Samo to je splosen problem in ni problem samo v Sloveniji... tudi v Avtrsiji, Nemciji in drugje je tako... sploh pri tavelikih "megastacunah", kjer prodajajo vse ... od igle za sivanje, do lokomotiv in letal
smile-1.gif
...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Za Svemo ne vem, imam pa izkušnje s Telerayom. Slike mi je lepo pokazal, ga odprl, lahko sem bil popolnoma tiho, ker mi je takrat "kapnilo", da sem morda imel manjšo nesrečo, ki sem jo spretno zamolčal ter upal, da bom prišel skozi, pa nisem. Vse je bilo korektno ter brez potrebnega teženja. Vem samo, da nekateri niso tako normlani ter bo veselo. Kot praviš, bomo videli, so rekli slepi.
wink-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nasmešek gor ali dol. Bolj kot bebasto smehljanje je pomembna strokovnost prodajalca, da vsaj pozna izdelek in zna kaj svetovati. Žal so takšni prej izjema in pravilo, hkrati pa s tem klasični shopi izgubljajo še edino konkurenčno prednost pred spletnimi nakupi.

Samo to je splosen problem in ni problem samo v Sloveniji... tudi v Avtrsiji, Nemciji in drugje je tako... sploh pri tavelikih "megastacunah", kjer prodajajo vse ... od igle za sivanje, do lokomotiv in letal
smile-1.gif
...

Res je. Te štacune stila Big Bang so obupne ker prodajalci le redko v nulo poznajo izdelke. Seže jim nekje do logike "Ja, to je Sony, japonska firma, super zadeva, čisto nov model". Da bi znali povedati kaj o primerjavi cenovno primerljivega LGja ali Philipsa pa je že znanstvena fantastika. Še najbolj zabodeno gledajo ko od njih zahtevaš tehnične specifikacije. "Ja, saj so napisane na listku". Uff, a res?
Napisanih je mogoče tretjina specifikacij, zapis ni poenoten, nabor zapisanih info pa različen zato tudi primerjave niso simpl.

Skratka, za bruhat. Raje pogledam po internetu, primerjam modele, poiščem teste in upam, da najdem kakšen shop s poceni dostavo v Slovenijo ker tem šalabajzerjem ne mislim plačevati za njihovo nesposobnost in nepoznavanje artiklov, ki jih tržijo.

Če prodajalci nimajo pojma jih nj vsaj nadomestijo z ukrajinskimi artistčnimi plesalkami, da bo vizualni efekt. Kaj več ni za pričakovat ne od njih, ne od prodajalcev, so pa lepše na pogled.