Citat:
Uporabnik Axi pravi:
To mi je jasno...moti me pa npr. da recimo Mobitel (verjetno tudi Simobil) oglašuje v katalogih npr. SE G900, ki ga ni moč dobiti že vsaj mesec dni in najbrž vsaj še cel december ne (pa verjetno še dlje oz. če sploh še), če je situacija takšna kot pravite.
Pa jih dajte ven iz ponudbe, če veste da se aparatov ne bo dobilo več...
Citat:
Uporabnik Alex pravi:
KSZ.
Podobno se baje godi Telerayu:
http://dnevnik.si/poslovni_dnevnik/1042227974
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
To mi je jasno...moti me pa npr. da recimo Mobitel (verjetno tudi Simobil) oglašuje v katalogih npr. SE G900, ki ga ni moč dobiti že vsaj mesec dni in najbrž vsaj še cel december ne (pa verjetno še dlje oz. če sploh še), če je situacija takšna kot pravite.
Pa jih dajte ven iz ponudbe, če veste da se aparatov ne bo dobilo več...
Enako.Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Če komu kaj ne ustreza pa naj naroči iz tujine, plača tisti DHL in pozabi na SLO navodila.
Jaz tako delam pri mnogih izdelkih in če druzga ne vsaj dobim kvaliteto za zahodne trge ne pa robo, ki je spakirana za Bolgarijo, Romunijo, Albanijo, Srbijo, Makedonijo, Hrvaško in Slovenijo.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Seveda je razlika v ceni in je povsem logična.
V Nemčiji tamkajšnji prodajalec nabavi 50.000 kom izdelka, naš pa 500 kom.
Kdo misliš, da bo izdelek dobil ceneje? Tisti ki kupi večjo pošiljko.
Kot drugo. Naša bedasta zakonodaja zahteva slovenska navodila za uporabo, sedaj pa vsi forsirajo še SLO izbirnike. Vse to ni zastonj in se prišteje k ceni, ki je že v osnovi višja kot recimo v Nemčiji.
Zastopnik pa tudi ne bo za džabe delal ker mu to ni treba. Konec koncev ni Rdeči križ.
SKratka, treba se bo sprijazniti da smo majhna država z majhnim trgim ,ki pa vseeno zahteva določene prilagoditve, ki niso zastonj. Posledično smo zadnje kolo pri proizvajalcih, cene pa so, kakršne so.
Hkrati pa bi vsi imeli xy trgovin po SLO, xy lokalnih servisov, takojšnje popravilo, zalogo vseh rezervnih delov, nadomestne aparate, navodila v svahiliju, prekmurščini in zasavščini ter še nasmeh na obrazu. Vse to za 1 EUR ali po možnosti za isto ceno kot v Nemčiji.
No go. Če komu kaj ne ustreza pa naj naroči iz tujine, plača tisti DHL in pozabi na SLO navodila.
Jaz tako delam pri mnogih izdelkih in če druzga ne vsaj dobim kvaliteto za zahodne trge ne pa robo, ki je spakirana za Bolgarijo, Romunijo, Albanijo, Srbijo, Makedonijo, Hrvaško in Slovenijo.
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nasmešek gor ali dol. Bolj kot bebasto smehljanje je pomembna strokovnost prodajalca, da vsaj pozna izdelek in zna kaj svetovati. Žal so takšni prej izjema in pravilo, hkrati pa s tem klasični shopi izgubljajo še edino konkurenčno prednost pred spletnimi nakupi.
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Nasmešek gor ali dol. Bolj kot bebasto smehljanje je pomembna strokovnost prodajalca, da vsaj pozna izdelek in zna kaj svetovati. Žal so takšni prej izjema in pravilo, hkrati pa s tem klasični shopi izgubljajo še edino konkurenčno prednost pred spletnimi nakupi.
Samo to je splosen problem in ni problem samo v Sloveniji... tudi v Avtrsiji, Nemciji in drugje je tako... sploh pri tavelikih "megastacunah", kjer prodajajo vse ... od igle za sivanje, do lokomotiv in letal...