Coolpower, malo preveč si besen. Poglej, tudi pri operaterjih je podoben primer (res ne tako velik kot tam, a vseeno). Zaposlen študent, pa tudi redno zaposlen, ki ga to področje ne zanima toliko, ne bi smel biti zaposlen tam, pa je. Če pridem v operaterjevo trgovino in sprašujem nekaj (se pač precej spoznam na te zadeve, kot ti na tehniko, ki jo kupiš v Big Bangu) in mi prodajalec trdi, da baterija na BT slušalki za 30 EUR zdrži manj kot na neki za 60 EUR (bilo je lani v City Parku) ker je pač cenejša in slabša in se mu ne da niti na škatlo pogledat, koliko piše trajanje vsaj ter primerjavo, je to zelo neumno in nekorektno od njega, pa niti nisem zahteval da kaj ve, samo da prebere oziroma mi da za prebrati. Da ne govorim, da sem imel slušalko za 60 EUR prej na testu (kakšnih 10 dni) in bil nad njo totalno razočaran, kar ne morem reči za tisto za 30 EUR.
Ali da mi govori o nekem telefonu neka natolcevanja ...
Povsod je tako, tudi pred "našim" pragom.
Bi bilo bolje, da bi bila tam hostesa, ki bi mi škatlo s slušalko porinila v roke, pa bi jaz sam preveril kako in kaj.
Ali da mi govori o nekem telefonu neka natolcevanja ...
Povsod je tako, tudi pred "našim" pragom.
Bi bilo bolje, da bi bila tam hostesa, ki bi mi škatlo s slušalko porinila v roke, pa bi jaz sam preveril kako in kaj.