vsak ima svoje, jaz dejansko sploh ne vem, kako piska kadar se ne pripneš, ker jaz to naredim še preden avto zaštartam. moram mojega vprašati, on ima ponavadi obratni vrstni red. Mi pa res preveč ven pade, kadar voznikova vrata niso čisto zaprta, jaz dam pa v prestavo. Tle bi lahko bil manj hud. Kot rečeno ledice vsepovsod me zelo motijo, sploh ko sveti, kjer je bolj moteče kot koristno, vse v imenu "estetike". Imam zadimane na minimum. res pa nimam čisto ugasnjene in to samo zato, da se "kljuka" znotraj na vratih vidi in mi otroc vse ne pošlatajo, pa naključno vlečejo stvari 5 min, ker ne vedo kje je. NIso pa pretiravali s tem, hvala bogu. Ker imam led lampe, je bila tudi ena izmed prvih stvari, da sem pogledala ali so te bruh "pikčaste" in kako žmigavci delajo. ne bi bil ravno dealbrejker, sem bila pa zelo vesela, ko sem videla, da delajo kot delajo. Da tiste pikce nakazujejo smer - ne vem, no - če bi imel en žmigavec na sredini. Ker je pa pr' kraj avta, pa nekako nepotrebno.
kar pa res pogrešam, je pa še boljša zvočna izolacija kabine. pa baje niti ni slaba, (z mojo opremo tudi nekaj boljša kot pri osnovni različici), jaz bi bila vesela, da bi bilo slišati še manj. koliko mene to moti napram povprečnemu vozniku sicer ne vem, ker delam zraven hrupa in precej cenim tišino, kjer brnenje nima kaj iskati. Moti me tudi, kadar imam v kakem predalu, ki pač ni mehko obložen, kaj trdega in šklepeta med vožnjo. ampak to se sicer da popraviti, da stvar prestavim ali drugače postavim. Po drugi strani pa če so par let stare premije take kot nove, potem sem na boljšem. Ravno na tistem a6 imam občutek pri strani, da šipa ni zaprta ali pa vrata ne. bistveno huje kot pri meni.
drugo, kar pogrešam je pa spomin nastavitev za posameznega voznika. sedež, ogledala. tega nimam, bi pa takoj doplačala, če bi bila možnost.
Moti me tudi, da je marsikatera fizična tipka nadomeščena s touch tipko. zdaj moram pogledati, ko hočem kaj tipkniti. saj ne odmakneš veliko pogleda pa zaradi tega ne bom muhe zbila, ampak navajena sem bila drugače in me moti še zdaj. Spana me vsakič, ko je treba po ekranu štrkat za nastavitev navigacije ali kaj takega, avto se ruka, loviš s prsti une tipke na ekranu, bi se s členkom naslonil ob nekaj, da roko fiksiraš in vklopiš/izklopiš, kar je že pač touch nastavitev spodaj. Ja vem, to naj bi delal pri ustavljenem vozilu, ampak če bi šlo v smer izboljšav ne pa pocenitev zadev, bi se tole drugače razvijalo. Na taki tabli kot je gor pri zvezdi nimaš kam roke dat, razen v luft. ker zdaj bo očitno top of the pop, da ven štrli pa je brez roba, ko telefon. Pa še tam ne vem, zakaj je nujno da je ekran praktično okoli in okoli, da nimaš kje prijeti. Ta trend mi je nevaren.
kar se asistenčnih sistemov tiče in drugih bombončkov, jim imam pa tudi en kup. eni so božji dar, eni so mi BV, tudi če jih ne bi bilo, ene stvari so pa pač take, da pridejo izjemoma prav, skoraj nikoli ampak, ko bi jih pa morebiti (čeprav najbrž ne) nucal, so pa tam. to je zdaj tako, da se nadreka polno enih zadev notri, čez leta se jih bo pa par obdržal.