SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Je bil ja. Zdaj ne zgleda več iz leta 2010 ampak iz leta 2015 :D
Ko gledaš ekran zgleda zastarelo, ampak vse dela tko k treba. Prej ni bilo CarPlay zdaj je - žični. Večji ekran, postavljen višje…

Mislim, da je standardno ozvočenje tudi precej bedno, tale moj ima JBL z wooferjem, zvok je dober za moj okus.
Enako kot pri corolli. JBL ni neki da bi te snelo, je pa tisti minimum, ki ga moraš imeti, ker standard ozvočenje je ...slabo.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Pomoje je treba kdaj tud vsat iz zica in it ven, al se ti kar teleportiraš :)
Pa a je res tok težko iti ven iz limuzine? Razumem, da si v penziji in imaš kakšne kronične težave s hrbtom. Ali pa da imaš 120+ Kg in da ti je vstat iz limuzine kot bi vstal iz tistega vreče za sedet . Ampak v vseh ostalih primerih pa ne vem. Edinkrat, ko mi je bilo težko, ko sem si pri teku koleno nekaj zjebal, pa se to je trajalo 10 dni, da sem pazil kako not in ven.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dejan_ in Marxon

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.641
6.362
113
Meni je sitno. 10 let sedam v višji avto in mi gre vsakič na živce, ko se moram usesti v limuzino. Za ven iti me manj moti. Tudi položaj kot voznici ali sovoznici (če sem zadaj, mi je pa vseeno) mi je bolj všeč, če sem višje. Če bi bilo treba, bi bilo pač treba, če mi ni treba, se temu ognem, če lahko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.988
1.436
113
No, drugega razen višjega sedenja je to to. Mi smo naredili kompromis in vzeli višjega karavana. Najboljše iz obeh svetov, vsaj za zame/nas.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.598
1.462
113
Cca 16.500 na leto. 60% po Ljubljani, cca 3.000 letno za dopuste, 3.000 km za izlete in vikend. za hitre opravke po LJ vzamem ponavadi swifta.
Vprašanje je, koliko se to izplača, tako z vidika onesnaževanja zraka kot stroška porabe, saj imata verjetno pri mestni vožnji precej podobno porabo... Vsaj pri vožnji v gužvi z veliko stanja na mestu in speljevanja bi moral biti hibrid v občutni prednosti tako z okoljskega kot denarnega vidika... (Če se kdaj z biciklom sredi dneva pelješ čez center vidiš kako svinjski zrak je, ogromno prometa pa pač stoji na mestu s prižganim motorjem v prostem teku...)

Gledano samo z vidika onesnaževanja se vedno najbolj izplača vzeti avto, ki ima že ogret motor... Ne vem pa koliko se to v praksi pozna pri porabi...
 
  • Haha
Reactions: sandra

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Če sta oba hladna in moram npr na Tobačno v Ljubljano po centru parking iskat, bom vzel ziher Swifta. Ki ima btw čez leto 99% mestne vožnje in 5.5 porabe povprečne. :) Da ne omenjam garažnih hiš, večina tej ni za velika vozila. Izjema sta ene dve parkirni hiši, npr pri parlamentu. Tista pri pravni fakulteti , je dizaster za parkirati vecji avto.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Najbolje, da bi rablenega cliota vzel ja. Tisti je glih prav drag za take km.

Kaj šele oni bedaki, ko dajo po stotine jurjev za avte, ki jim večinoma stojijo v garažah.
Hej vsak ma svoje želje in kar želi v lajfu. Enim je da živijo kot podnajemniki in vozjo avto za 40+ € drugim da majo rajš bajto/stanovanje in vikend ter avto za par tisoč €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.988
1.436
113
Hej vsak ma svoje želje in kar želi v lajfu. Enim je da živijo kot podnajemniki in vozjo avto za 40+ € drugim da majo rajš bajto/stanovanje in vikend ter avto za par tisoč €.

Pa tudi ce je tako, zakaj bi to kogarkoli od nas bolelo.

Meni osebno je poleg kvalitnega bivanja pomemben tudi varen, udoben in zmogliv avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sandra

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Eni pač gledamo te stvari racionalno. S škodilakom je imel srečo da je prišel na null s ceno. Pač nekak si predstavljam da če imaš takšen avto je za štepat km 50.000 letno.To da taksisti posežejo po njim je samo plus.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.988
1.436
113
Saj ves. Vsakdo ima svoj kanal za trošenje sredstev. Bolj ali manj racionalno je tukaj nepomembno. Jaz vem, da ne bom nič s sabo vzel in imam namen uživati življenje. Avto mi pomeni določeno svobodo. Hkrati pa skrbim tudi za finančno svobodo in neodvisnost za svojo družino, da si nikomur ni potrebno tresti, če bi se kdo našel na seznamu presežnih delavcev.

Vsekakor pa vem, da smo si ljudje drugačni. Njihov denar njihove odlocitev. Generalno s svojimi odločitvami ne vplivajo neposredno na moje zelje in potrebe. Pustimo posredne učinke, ki jih lahko vedno identificiramo kot širša družba itd.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.598
1.462
113
Če sta oba hladna in moram npr na Tobačno v Ljubljano po centru parking iskat, bom vzel ziher Swifta. Ki ima btw čez leto 99% mestne vožnje in 5.5 porabe povprečne. :) Da ne omenjam garažnih hiš, večina tej ni za velika vozila. Izjema sta ene dve parkirni hiši, npr pri parlamentu. Tista pri pravni fakulteti , je dizaster za parkirati vecji avto.
Zanimivo, potem se CVT v swiftu tudi v realnih številkah dobro obnese.

Itak, parkiranje je čisto druga scena... V Ameriki je camry majhen avto, idealen za mularijo, ki se uči vozit in bo morala v najslabšem primeru pred komisijo narediti 3-point turn, za naše razmere je pa ogromen avto...