SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Simpl. Pusti na auto in ne kuri z ročnim preklapljanjem v EV mode več goriva, kot bi ga avto po lastni pameti. Ker ko na silo kuriš baterijo v EV načinu, ne bo štroma za pomagat takrat, ki bi bencinec najbolj rabil (torej v najbolj potratnih režimih vožnje).
Vse, kar se moraš odločit je, ali vozi v navadnem ali v eco načinu. Pa še to je bolj vprašanje osebne preference.
V principu imaš prav, ne drži pa to vedno. Recimo primer: imaš ravno cesto čez naselje, omejitev recimo 50 km/h. Pospešiš na gorivo do 50km/h in potem v EV mode-u pelješ čez celo naselje, baterija se ravno sprazni do mere, da bi se motor zagnal. Takoj po tem imaš 4 km klanca navzdol, kjer je potrebno precej zaviranja. Na koncu klanca imaš baterijo polno zaradi regeneracije. Torej si praktično prevozil 6km na ''brezplačno'' elektriko. Če je prej ne bi spraznil, bi se pred koncem še samodejno vključil načina zaviranja (zažene motor), ker bi bila baterija preveč polna.
A kdo ve kaj naj bi mislili s tem v navodilih?
Poglej priponko 61893
To pomeni, da če baterije ne polniš z regeneracijo, je neumno vozit v EV mode-u in da potem baterijo polni motor, že samo zaradi izgub pri tem. Ker izraba/pretvorba energije ni 100%.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
In to kaj si zgoraj opisal misliš, da dejansko avto ne nardi sam? Če se pelješ 50kmh po naselju si tak al tak na bateriji. Razen, če je breg. Takrat ti bo pa tudi iz EV avtomatsko ruknilo na benz. in to zna že 10 let star. Kaj da nov ne bi.

EV gumb je edino uporabn, ko moreš premikat avto pa te finte, da se ti ne zaganja motor za tistih par sekund.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
In to kaj si zgoraj opisal misliš, da dejansko avto ne nardi sam? Če se pelješ 50kmh po naselju si tak al tak na bateriji. Razen, če je breg. Takrat ti bo pa tudi iz EV avtomatsko ruknilo na benz. in to zna že 10 let star. Kaj da nov ne bi.
Hm, zna biti res :). Edino, če je cesta malo valovita lahko zažene motor, če gre čez limito. Pri EVju je ta višja.
 
Posrečen zapis, ampak saj se pogovarjamo o Camry. Pises kot bi videl 4 door GT AMG S. Zanimva, kako se dojema nekatera vozila, ker cez luzo je Camry kot pri nas Golf. Skoda, ker nimajo Avalona pri nas. Tisto bi biko zanimivo.

Vsekakor pa upam, da bo sluzil in da bo avtor teme zadovoljen z nakupom, ker kombinacija 1.5 tsi in Superb meni osebno ni bila nikoli posrečena kombinacija.
avalon je klaso višje, pa že camry je huda zadeva maš pa potem še crown majesto, ki je mislim da najvišje pozicionirana. camry je čez lužo golf, cenovno pri nas nekje pasata, je pa to dvoje neprimerljivo.
 
ynos je 20 let vozil stare gare. Pred tem je 20 let njegov oče vozil stare gare, ker so bili vedno bolj reveži. In ima za 40 let izkušenj z okvarami vozil na poti v Nemčijo na dopust, na poti na morje na dopust, ko najde avto v garaži s polomljenim amortizerjem, ko parkira pred blokom od nove bejbe in se začne kadit iz mašine, ker je počil hladilnik, do tega da je počila cev in je Benz med vožnjo šprical po masini, do tega da je vozil par let brez ogrevanja cliota in da pomik stekel ni delal, kot si je kupil prvi TV ga je stlačil v avto tako, da je moral DAT sedež čisto naprej, da je vozil z volanom na prsih. Ni problem sej je samo 5km. Problem po prevzemu tvja crkne sklopa. Ostane na cesti z novim tvjem. lahko bi posnel dokumentarec. Vmes konca faks, pridno dela cele dneve, kaj prispara. Na koncu se zariba stara toyota in ima dost vsega poln kufer avtomobilov zato tokrat kupi novega superba. Superb na prvem mestu po zanesljivosti na testih, dejmo tvegat, ni ratalo, fuck. vse se kvari prekletstvo je se tu. Išče in išče kupca, ga dobi, nič ne izgubi

Ker ne živim v centru, rabiva dva avta. Žena želi vmes kupiti rabljenega, cene rabljenih letijo v nebo, nekega malega voza s 150k ni šans da kupujem, kupimo nov mlinček, tak da je sparoven in se ne kvari. Žena tok vesela, da se mojega ne želi vozit. Jaz vesel zarad tega, ker je rabila 2 tedna da je dve praske Superbu naredila.

Test Št. Dve. Toyota. Zloglasno zanesljiv brand. Pa da vidimo.

ej stari svaka ti čast..sm prebral, ampak ti res želim da bi ti toyota služla, da bi se losil piz***j k te spremljajo
 
Tale Crown mi pa ne potegne. Sploh ne vem kaj hoče biti, Lexus, ampak na slab nacin.
crown je bil najvišje pozicionirana toyota, dokler niso ustavrili lexusa. Z modelom LS, ki je najvišje pozicioniran model, so "povozili" crowna, tako da imaš prav. Gre za lexusa na nekoliko slabši način, je pa tako da so tu v igri kar veliki denarci (govoriva o hibridnih razlčicah), tako da zna biti crown zanimiv zaradi nižje cene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.555
1.016
113
Itak na 100k se menjujejo. Ne poznam nobenega, ko bi mel še originalno pa da je avto več kot 3 leta star.
Sicer me ne poznas ampak nic ne crkuje. Ne meni, sosedu, niti sosedi. V ulici so trije hibridi (2x Rav4, 1 Yaris). Vse kot urca. Bom pa kolega s starim Priusom vprasal ali je menjal, je pa gotovo 10+ let star. In samo tanka in vozi. Res pa noben kaj dosti ne obrajta teh alter for tukaj. Vozis, redni servis in vozis. Mesec nazaj sem bil na tehnicnem in stanje baterije bp.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.555
1.016
113
Simpl. Pusti na auto in ne kuri z ročnim preklapljanjem v EV mode več goriva, kot bi ga avto po lastni pameti. Ker ko na silo kuriš baterijo v EV načinu, ne bo štroma za pomagat takrat, ki bi bencinec najbolj rabil (torej v najbolj potratnih režimih vožnje).
Vse, kar se moraš odločit je, ali vozi v navadnem ali v eco načinu. Pa še to je bolj vprašanje osebne preference.
Avro sam najbolje ve. Sploh ko na tempomat saltam, takrat switcha med motorjem / EV tako, da rocno ni sans da mu pariram. Jbg, nisem alter...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.916
927
113
Sicer me ne poznas ampak nic ne crkuje. Ne meni, sosedu, niti sosedi. V ulici so trije hibridi (2x Rav4, 1 Yaris). Vse kot urca. Bom pa kolega s starim Priusom vprasal ali je menjal, je pa gotovo 10+ let star. In samo tanka in vozi. Res pa noben kaj dosti ne obrajta teh alter for tukaj. Vozis, redni servis in vozis. Mesec nazaj sem bil na tehnicnem in stanje baterije bp.
.:D ..... tud ti lukca in njegovih for ne poznaš...
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.555
1.016
113
Absolutno drzi. Kakorkoli, stvar res spila, brez pripombe. Sicer bi si zelel vsaj phev ampak za zdaj bo ostalo kot je, casi postajajao prevec blesavi, da bi se se za to sekiral.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Generalno mi dol visi za znosa. Ampak, a se ne bi malo zadržala glede razkrivanja določenih zasebnih stvari? Ne glede na tvoje občutke do njega/njegove druzine. Najmanj neokusno. Verjetno dovolis, da vsak sam razkrije, kar ima namen razkriti.
Saj se jam pisal cele litanije...spomni se sam zakaj nesme gazit po sosedovem travniku med kovidom...
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
ynos je 20 let vozil stare gare. Pred tem je 20 let njegov oče vozil stare gare, ker so bili vedno bolj reveži. In ima za 40 let izkušenj z okvarami vozil na poti v Nemčijo na dopust, na poti na morje na dopust, ko najde avto v garaži s polomljenim amortizerjem, ko parkira pred blokom od nove bejbe in se začne kadit iz mašine, ker je počil hladilnik, do tega da je počila cev in je Benz med vožnjo šprical po masini, do tega da je vozil par let brez ogrevanja cliota in da pomik stekel ni delal, kot si je kupil prvi TV ga je stlačil v avto tako, da je moral DAT sedež čisto naprej, da je vozil z volanom na prsih. Ni problem sej je samo 5km. Problem po prevzemu tvja crkne sklopa. Ostane na cesti z novim tvjem. lahko bi posnel dokumentarec. Vmes konca faks, pridno dela cele dneve, kaj prispara. Na koncu se zariba stara toyota in ima dost vsega poln kufer avtomobilov zato tokrat kupi novega superba. Superb na prvem mestu po zanesljivosti na testih, dejmo tvegat, ni ratalo, fuck. vse se kvari prekletstvo je se tu. Išče in išče kupca, ga dobi, nič ne izgubi

Ker ne živim v centru, rabiva dva avta. Žena želi vmes kupiti rabljenega, cene rabljenih letijo v nebo, nekega malega voza s 150k ni šans da kupujem, kupimo nov mlinček, tak da je sparoven in se ne kvari. Žena tok vesela, da se mojega ne želi vozit. Jaz vesel zarad tega, ker je rabila 2 tedna da je dve praske Superbu naredila.

Test Št. Dve. Toyota. Zloglasno zanesljiv brand. Pa da vidimo.
Nesrečnik. Upam da ti ta služi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
Gelde baterije, sem imel 10 let starega Priusa. Baterija ponavadi ne odpove brez počasnih znakov staranja, znaki so pa taki, da ti kapaciteta baterije hitro skače gor in dol, pa poraba se poviša za kakšne 3 dcl. Pri 10 let staremu se mi je to zgodilo samo v primeru ko sem baterijo po klancu navzdol napolnil na vse črtice, nato se pa te črtice niso enakomerno porabljale, recimo iz 4 črtic je padlo takoj na 2 črtici. Pri normalni napolnejnosti 6 črtic pa se je do dveh črtic porabljala normalno, tudi sama moč baterije ni bilo videti da bi kaj dosti pešala.

Sicer ima pa baterija module in tisti modul, ki je najslabši narekuje zdravje celotnega paketa. Pri nenadni odpovedi brez predhodnih znakov, je očitno en modul problem in tega zamenjaš in dela dalje. Pri stari bateriji, kjer so vsi moduli povprečno enako degradirani, pa menajva posameznega modula ne pomaga prav za dolgo, saj se takoj pojavi drugi, ki je problematičen.

Na koncu je pomembno to, da znotraj 10 let ti Toyota povrne menjavo baterije, po tej dobi, pa trg rabljenih vozil pravi da je cena tudi s tem rizikom še vedno dobra, tako da glede tega se res ni za sekirat. Če pa ima kdo namen kupit 10 let starega hibrida, se pa o tem mora jasno pozanimat in mora imeti cenovno ugoden scenarij na zalogi, kaj naredi če crkne baterija.

Prek OBD lahko meriš kapaciteto baterije, ampak za realno predstavo moraš napolnit na 80%, kar pomeni po kakšnem klancu navzdol in potem s porabniki (klima) čakaš da pade na 20%. Jaz sem takrat nameril dobrih 50% kapacitete pri 10 let staremu.

Če se prav spomnim neke statitstike iz amerišekga foruma, je bilo nekje 8% baterij menajnih v garancijski dobi (v Ameriki 8 let). sad kje je pa tvoja statisika, iz riti potegnjena?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
odv kje, kaj in kako.
En modul okoli 150€ (razen če so zaj nabili cene)
rabljene tam od 500 dalje
obnovljena okoli jurja
Nova menjana na pooblaščenem servisu par jujrev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kacajdr