Super, bolje tako kot kot pri elektricnem, kjer največ prisparas če počasi pospešujes. Glajdanje pa sem že s superbom v eco mode včasih praktiriciral.
V principu imaš prav, ne drži pa to vedno. Recimo primer: imaš ravno cesto čez naselje, omejitev recimo 50 km/h. Pospešiš na gorivo do 50km/h in potem v EV mode-u pelješ čez celo naselje, baterija se ravno sprazni do mere, da bi se motor zagnal. Takoj po tem imaš 4 km klanca navzdol, kjer je potrebno precej zaviranja. Na koncu klanca imaš baterijo polno zaradi regeneracije. Torej si praktično prevozil 6km na ''brezplačno'' elektriko. Če je prej ne bi spraznil, bi se pred koncem še samodejno vključil načina zaviranja (zažene motor), ker bi bila baterija preveč polna.Simpl. Pusti na auto in ne kuri z ročnim preklapljanjem v EV mode več goriva, kot bi ga avto po lastni pameti. Ker ko na silo kuriš baterijo v EV načinu, ne bo štroma za pomagat takrat, ki bi bencinec najbolj rabil (torej v najbolj potratnih režimih vožnje).
Vse, kar se moraš odločit je, ali vozi v navadnem ali v eco načinu. Pa še to je bolj vprašanje osebne preference.
To pomeni, da če baterije ne polniš z regeneracijo, je neumno vozit v EV mode-u in da potem baterijo polni motor, že samo zaradi izgub pri tem. Ker izraba/pretvorba energije ni 100%.A kdo ve kaj naj bi mislili s tem v navodilih?
Poglej priponko 61893
Hm, zna biti res . Edino, če je cesta malo valovita lahko zažene motor, če gre čez limito. Pri EVju je ta višja.In to kaj si zgoraj opisal misliš, da dejansko avto ne nardi sam? Če se pelješ 50kmh po naselju si tak al tak na bateriji. Razen, če je breg. Takrat ti bo pa tudi iz EV avtomatsko ruknilo na benz. in to zna že 10 let star. Kaj da nov ne bi.
avalon je klaso višje, pa že camry je huda zadeva maš pa potem še crown majesto, ki je mislim da najvišje pozicionirana. camry je čez lužo golf, cenovno pri nas nekje pasata, je pa to dvoje neprimerljivo.Posrečen zapis, ampak saj se pogovarjamo o Camry. Pises kot bi videl 4 door GT AMG S. Zanimva, kako se dojema nekatera vozila, ker cez luzo je Camry kot pri nas Golf. Skoda, ker nimajo Avalona pri nas. Tisto bi biko zanimivo.
Vsekakor pa upam, da bo sluzil in da bo avtor teme zadovoljen z nakupom, ker kombinacija 1.5 tsi in Superb meni osebno ni bila nikoli posrečena kombinacija.
To pred trgovino parkiraš na mestu za invalide?Pomoje je treba kdaj tud vsat iz zica in it ven, al se ti kar teleportiraš
ynos je 20 let vozil stare gare. Pred tem je 20 let njegov oče vozil stare gare, ker so bili vedno bolj reveži. In ima za 40 let izkušenj z okvarami vozil na poti v Nemčijo na dopust, na poti na morje na dopust, ko najde avto v garaži s polomljenim amortizerjem, ko parkira pred blokom od nove bejbe in se začne kadit iz mašine, ker je počil hladilnik, do tega da je počila cev in je Benz med vožnjo šprical po masini, do tega da je vozil par let brez ogrevanja cliota in da pomik stekel ni delal, kot si je kupil prvi TV ga je stlačil v avto tako, da je moral DAT sedež čisto naprej, da je vozil z volanom na prsih. Ni problem sej je samo 5km. Problem po prevzemu tvja crkne sklopa. Ostane na cesti z novim tvjem. lahko bi posnel dokumentarec. Vmes konca faks, pridno dela cele dneve, kaj prispara. Na koncu se zariba stara toyota in ima dost vsega poln kufer avtomobilov zato tokrat kupi novega superba. Superb na prvem mestu po zanesljivosti na testih, dejmo tvegat, ni ratalo, fuck. vse se kvari prekletstvo je se tu. Išče in išče kupca, ga dobi, nič ne izgubi
Ker ne živim v centru, rabiva dva avta. Žena želi vmes kupiti rabljenega, cene rabljenih letijo v nebo, nekega malega voza s 150k ni šans da kupujem, kupimo nov mlinček, tak da je sparoven in se ne kvari. Žena tok vesela, da se mojega ne želi vozit. Jaz vesel zarad tega, ker je rabila 2 tedna da je dve praske Superbu naredila.
Test Št. Dve. Toyota. Zloglasno zanesljiv brand. Pa da vidimo.
Kašlju ... selo veselo
avalon je klaso višje, pa že camry je huda zadeva maš pa potem še crown majesto, ki je mislim da najvišje pozicionirana. camry je čez lužo golf, cenovno pri nas nekje pasata, je pa to dvoje neprimerljivo.
crown je bil najvišje pozicionirana toyota, dokler niso ustavrili lexusa. Z modelom LS, ki je najvišje pozicioniran model, so "povozili" crowna, tako da imaš prav. Gre za lexusa na nekoliko slabši način, je pa tako da so tu v igri kar veliki denarci (govoriva o hibridnih razlčicah), tako da zna biti crown zanimiv zaradi nižje cene.Tale Crown mi pa ne potegne. Sploh ne vem kaj hoče biti, Lexus, ampak na slab nacin.
Sicer me ne poznas ampak nic ne crkuje. Ne meni, sosedu, niti sosedi. V ulici so trije hibridi (2x Rav4, 1 Yaris). Vse kot urca. Bom pa kolega s starim Priusom vprasal ali je menjal, je pa gotovo 10+ let star. In samo tanka in vozi. Res pa noben kaj dosti ne obrajta teh alter for tukaj. Vozis, redni servis in vozis. Mesec nazaj sem bil na tehnicnem in stanje baterije bp.Itak na 100k se menjujejo. Ne poznam nobenega, ko bi mel še originalno pa da je avto več kot 3 leta star.
Avro sam najbolje ve. Sploh ko na tempomat saltam, takrat switcha med motorjem / EV tako, da rocno ni sans da mu pariram. Jbg, nisem alter...Simpl. Pusti na auto in ne kuri z ročnim preklapljanjem v EV mode več goriva, kot bi ga avto po lastni pameti. Ker ko na silo kuriš baterijo v EV načinu, ne bo štroma za pomagat takrat, ki bi bencinec najbolj rabil (torej v najbolj potratnih režimih vožnje).
Vse, kar se moraš odločit je, ali vozi v navadnem ali v eco načinu. Pa še to je bolj vprašanje osebne preference.
. ..... tud ti lukca in njegovih for ne poznaš...Sicer me ne poznas ampak nic ne crkuje. Ne meni, sosedu, niti sosedi. V ulici so trije hibridi (2x Rav4, 1 Yaris). Vse kot urca. Bom pa kolega s starim Priusom vprasal ali je menjal, je pa gotovo 10+ let star. In samo tanka in vozi. Res pa noben kaj dosti ne obrajta teh alter for tukaj. Vozis, redni servis in vozis. Mesec nazaj sem bil na tehnicnem in stanje baterije bp.
Kaj pa od hibridove baterije preverijo na tehničnem?Mesec nazaj sem bil na tehnicnem in stanje baterije bp.
Saj se jam pisal cele litanije...spomni se sam zakaj nesme gazit po sosedovem travniku med kovidom...Generalno mi dol visi za znosa. Ampak, a se ne bi malo zadržala glede razkrivanja določenih zasebnih stvari? Ne glede na tvoje občutke do njega/njegove druzine. Najmanj neokusno. Verjetno dovolis, da vsak sam razkrije, kar ima namen razkriti.
Nesrečnik. Upam da ti ta služi.ynos je 20 let vozil stare gare. Pred tem je 20 let njegov oče vozil stare gare, ker so bili vedno bolj reveži. In ima za 40 let izkušenj z okvarami vozil na poti v Nemčijo na dopust, na poti na morje na dopust, ko najde avto v garaži s polomljenim amortizerjem, ko parkira pred blokom od nove bejbe in se začne kadit iz mašine, ker je počil hladilnik, do tega da je počila cev in je Benz med vožnjo šprical po masini, do tega da je vozil par let brez ogrevanja cliota in da pomik stekel ni delal, kot si je kupil prvi TV ga je stlačil v avto tako, da je moral DAT sedež čisto naprej, da je vozil z volanom na prsih. Ni problem sej je samo 5km. Problem po prevzemu tvja crkne sklopa. Ostane na cesti z novim tvjem. lahko bi posnel dokumentarec. Vmes konca faks, pridno dela cele dneve, kaj prispara. Na koncu se zariba stara toyota in ima dost vsega poln kufer avtomobilov zato tokrat kupi novega superba. Superb na prvem mestu po zanesljivosti na testih, dejmo tvegat, ni ratalo, fuck. vse se kvari prekletstvo je se tu. Išče in išče kupca, ga dobi, nič ne izgubi
Ker ne živim v centru, rabiva dva avta. Žena želi vmes kupiti rabljenega, cene rabljenih letijo v nebo, nekega malega voza s 150k ni šans da kupujem, kupimo nov mlinček, tak da je sparoven in se ne kvari. Žena tok vesela, da se mojega ne želi vozit. Jaz vesel zarad tega, ker je rabila 2 tedna da je dve praske Superbu naredila.
Test Št. Dve. Toyota. Zloglasno zanesljiv brand. Pa da vidimo.