SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Če se prav spomnim neke statitstike iz amerišekga foruma, je bilo nekje 8% baterij menajnih v garancijski dobi (v Ameriki 8 let). sad kje je pa tvoja statisika, iz riti potegnjena?
Spremljanje avto.net-a in čudenje, kako ima tako veliko ultra super duper nikoli pokvarljivih Toyot na veliko napisano zamenjana baterija.
Sicer pa, če vzamemo tvojo številko 8% v 8ih letih. Naj iz tega vsak potegne, kar želi. Ampak ne mi o nepokvarljivosti.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
Eno je pokvarljivost eno je življenska doba baterije.
To da je baterijo potrebno menjat po določenem številu ciklov ni pokvarljivost ampak lastnost baterije. Baterija pač ne drži neskončno število ciklov.
Pri nimh maš to srečo, da lahko menjaš en modul in počistiš kontakte pa gre še kar lep čas dalje.
Drugač pa kolko se pa menja turbin, pump in šob? Pa se ne dela nek halo iz tega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Eno je pokvarljivost eno je življenska doba baterije.
To da je baterijo potrebno menjat po določenem številu ciklov ni pokvarljivost ampak lastnost baterije. Baterija pač ne drži neskončno število ciklov.
Pri nimh maš to srečo, da lahko menjaš en modul in počistiš kontakte pa gre še kar lep čas dalje.
Drugač pa kolko se pa menja turbin, pump in šob? Pa se ne dela nek halo iz tega.
Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.

V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Preden kupiš rabljenega hibrida ga pelješ na toyotin pooblaščeni servis da pomerijo zdravje baterije. Stane cca. 40eur pa imaš uradno v kakšnem stanju je. Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega. Poleg tega pa so toyotini hibridi narejeni tako, da nikoli ne prazni baterije do konca, polni do konca pa le v izjemah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.

V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Članek že iz 2015 in stari model priusa:
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega.
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Članek že iz 2015 in stari model priusa:
In s tem si dokazal kaj? Pač en je naredil, so what?
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Pa še ena “malenkost“ glede opletanja z 10 let Toyota Relax garancije. Le zakaj pozabljate omenjati DO 185.000km?
Kar pomemben podatek za ne tako mali delež voznikov. Recimo jaz bi ostal prej kot v štirih letih brez garancije.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.508
417
83
Preden kupiš rabljenega hibrida ga pelješ na toyotin pooblaščeni servis da pomerijo zdravje baterije. Stane cca. 40eur pa imaš uradno v kakšnem stanju je. Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija, zato ne razumem zakaj takšen halo okrog tega. Poleg tega pa so toyotini hibridi narejeni tako, da nikoli ne prazni baterije do konca, polni do konca pa le v izjemah.
Sicer pa ena turbina na dizlu te enako košta kot baterija,

A TO RESNO?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to.
Avto mam že 6 let. Kupo 4 leta starega rablenega. Menjal samo lani hladilnik klime, ki je bil zbombardiran in je spustil. Drugi je bil kuplen 9 let star. Menjat sem mogo tesnilo luči zadaj. Oba sta na 160k km. En je 2012 en pa 2013.
Kak koli obračam še nisem mel avta, v katerega bi tak malo dnara vrgo. Sem menjaval na ostalih štarterje, vztrajnik, vžigalne tuljave, šobe rihtal, senzor tu, senzor tam, kompresor klime predihtal, roke, mehanizem za šipe odpirat... V bistvu nič resnega, ampak dovolj da se nekaj šraufa.
Tak da ja tudi če bom/ko bom mogo baterijo zrihtal je pod črto majn kot na ostalih neke malenkosti tu pa tam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.941
9.598
113
Saj se v bistvu strinjava :).
Je pa res, da si na kilometrih, ko se znajo začeti zadeve počasi dogajati. Koliko časa/km jih še misliš imeti?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.353
5.629
113
Nimam pojma, ker še nobenega avta nisem mel več kot 5 let in je že to preko :D
Ampak načeloma jim ne manjka nič. Tak, da realno še ne razmišljam o menjavi v naslednjih 3-5 letih. Prius ma LED, radar, plac in webasto. Ki naj najdem avto z vsem tem za pametn dnar :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in sad

damirj

Guru
9. maj 2012
5.186
2.340
113
Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.

V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise ;).

Dejmo bit še bolj natančni, ker mislim, da vseeno si narobe primerjavo napisal.

Baterijo moraš zagotovo menjati, saj bo izgubila svojo kapaciteto. Turbina bo pa lahko precej časa delala in menjava ni ravno "zagotovljena". (Je pa dejstvo, da jih veliko ribne prej ali slej, ampak nekatere pa kar deluejo).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad