Dejva bit natančna.
Tukaj so miti o baterijah 400.000 km in naprej. Potem pa izveš, da se jih 8% menja v 8ih letih oz. 160.000 km ali koliko je že prevoženih km? To je bilo pri nas omejeno, možno da v ZDA nimajo omejitve km.
A obraba turbin, šob, pump pa ni lastnost le teh? Dvomim pa, da se v 8% avtomobilov do 160.000 km le ti menjajo.
V glavnem, ne trdim, da so hibridne Toyote zanič. Se pa le nasmejim, ko ljudje o njih suvereno trdijo, to samo kupiš, servisi in vozi in to je to. Ja, morda prvi lastnik dokler lizing ne steče tiste 4 leta in 100.000 km. Kaj pa potem? Račun 3000 EUR menjava baterije. SEVEDA NE ZA VSE. Recimo 8% možnosti.
Aja, pa sedaj ko je Toyota Relax je do 10 let garancije na baterijo, samo to tudi delno plačaš skozi servise
.