SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

damirj

Guru
9. maj 2012
5.186
2.340
113
Večina ima zelo slabe zvočnike, magneti so velikosti tisti za zvočničke v slušalkah. Tudi če v avtih posežeš po ozvočenju, katere značko je odtisnila neka bolj znana hifi firma, je ponavadi vgrajena oprema bolj žalostna, nekateri pa jo seveda zaračunajo zlatarsko, kot npr B&O, Bose, Meridian, Dynaudio, Harman Kardon... Šele aftermarket zvočniki so tisto pravo, kar bi bilo lahko že kot original vgrajeno, konec koncev cene samih zvočnikov sploh niti niso tako visoke, bolj ali manj v rangu OEM replacement, če originalnega skuriš npr se vidi, da je cena tam-tam.

V LJ je kar nekaj izbire za aftermarket vgradnjo, pa na obali tudi.
 
2. jul 2020
4.895
6.428
113
Povprašal sem na Orange audio trgovini, kjer sem tudi naročil material.

Potem pa počasi po YT vodičih odprl vrata in začel delati. Za 1/3 cene je izpadlo mnogo bolje kot na avtu od sodelavca kateremu so še vgradili oječavalec in majeh sub.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.186
2.340
113
Dokler se greš samo menjavo zvočnikov, kaj veliko zgrešiti niti ne moreš, ampak tudi ne bo kaj zelo veliko bolje. Samo menjati zvočnike in dodati nek majhen sub ponavadi tudi ne bo ravno prava rešitev. Zadeve se da korenito izboljšati s takimi in drugačnimi ojačevalci, z ali brez DSP, opcije so tudi odvisno od avta, preprogramiranje multimedijske enote avta, da dobiš izhode bolj primerne za nadaljno uporabo z ojačevalci oz. še pred njim, DSP. Toyote žal ne poznam, na BMWju pa se da narediti čuda in z zelo malo vložka se da narediti zelo dober audio sistem, nekaj kar pri ostalih proizvajalcih sploh niti ni mogoče.
 

B81

22. jul 2007
36.605
10.296
113
Povprašal sem na Orange audio trgovini, kjer sem tudi naročil material.

Potem pa počasi po YT vodičih odprl vrata in začel delati. Za 1/3 cene je izpadlo mnogo bolje kot na avtu od sodelavca kateremu so še vgradili oječavalec in majeh sub.
1/3 cene od Oranga?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Nic hudega, ce se tega zavedas in gres zavestno v to. Problem je, da se VAG grupo kupuje kot definicijo zanesljivega uberwagna. Torej problem tistih, ki ga kupijo pod to pretvezo. Razočaranje je seveda hujse. Tolažba je pa: se dobro da nisem francoza vzel, kako bi bilo sele takrat. Takle brainstormajo, ko jih jaz s citroenom pobiram. Sem tiho, ne mors brcat cloveka, ko je na tleh. Ce se ga ne prime... Me pa naslendjic spet lahko pokliče, da ga pridem iskat, vazno da mene ni treba nikjer pobirat.
VAG že 15+ let ni definicija zanesljivosti. Mogoče kakšna Škoda še najbolj zanesljiva (no, za ynosa in še kakšnega drugega nesrečneža pač ne), vse ostalo pa je srednja žalost, tako glede kvalitete kot uporabljenih materialov. Je pa res, da so bili svoje (predkoronske) čase cenovno ugodni, sploh kakšen dizel motor se je dalo zelo ugodno dobit (ne delamo vsi samo mestno vožnjo in malo kilometrov), meni recimo ustreza počutje za volanom, vozne lastnosti, glas zapiranja vrat, CarPlay in še kakšne podrobne neumnosti, ki jih marsikdo niti ne opazi oz. se mu ne zdijo pomembne. Pa zato pač požrem, da bo mogoče potrebno it kdaj na kakšen izreden servis.
Take stvari pogrešam pri Japoncih, pa čeprav so glede zanesljivosti svetlobna leta spredaj.

Toyota Camry: hm, meni osebno kar velik avto, verjamem, da se zato pelje lepo, za svojo konjenico pa meni bolj žalostni tehnični podatki, pa zelo neuporaben zaradi nezmožnosti podiranja zadnje klopi? oz. odpiranja zadnjih vrat.
Za razliko v ceni bi šel nekajkrat na dopust, požrl manjši prtljažnik (ampak ima 5 vrat) in odpeljal novo Hondo Civic.

Ampak vsekakor želim ynosu srečno vožnjo, okvar verjamem, da ne bo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Izredni servis je v redu, ko je v garanciji oz. jamstvu. Ko tega ni so izredni servisi hudičevo dragi. V garanciji ti pa znajo živce kravžljati. Po murphiyu vedno takrat ko ni treba.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Izredni servis je v redu, ko je v garanciji oz. jamstvu. Ko tega ni so izredni servisi hudičevo dragi.
Pri VAG grupi imaš en kup ljudi, ki znajo šraufat te avte pod kozolcem ali v privatnih servisnih delavnicah, pa se da z lastno nabavo delov v dosti primerih ceneje skozi pridt.
V nekaterih žal tudi ne, npr. popravilo DSGja.
Sam se avta ponavadi znebim po ene dobrih 5 letih, do sedaj sem imel vedno kar srečo, da ni bilo izrednih okvar (trkam na les).
 
Nazadnje urejeno:

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
VAG že 15+ let ni definicija zanesljivosti. Mogoče kakšna Škoda še najbolj zanesljiva (no, za ynosa in še kakšnega drugega nesrečneža pač ne), vse ostalo pa je srednja žalost, tako glede kvalitete kot uporabljenih materialov. Je pa res, da so bili svoje (predkoronske) čase cenovno ugodni, sploh kakšen dizel motor se je dalo zelo ugodno dobit (ne delamo vsi samo mestno vožnjo in malo kilometrov), meni recimo ustreza počutje za volanom, vozne lastnosti, glas zapiranja vrat, CarPlay in še kakšne podrobne neumnosti, ki jih marsikdo niti ne opazi oz. se mu ne zdijo pomembne. Pa zato pač požrem, da bo mogoče potrebno it kdaj na kakšen izreden servis.
Take stvari pogrešam pri Japoncih, pa čeprav so glede zanesljivosti svetlobna leta spredaj.

Toyota Camry: hm, meni osebno kar velik avto, verjamem, da se zato pelje lepo, za svojo konjenico pa meni bolj žalostni tehnični podatki, pa zelo neuporaben zaradi nezmožnosti podiranja zadnje klopi? oz. odpiranja zadnjih vrat.
Za razliko v ceni bi šel nekajkrat na dopust, požrl manjši prtljažnik (ampak ima 5 vrat) in odpeljal novo Hondo Civic.

Ampak vsekakor želim ynosu srečno vožnjo, okvar verjamem, da ne bo.
Česa japonci nimajo, da pogrešaš? Sorry, nisem razbral iz napisanega. Katere so "take" stvari?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.636
6.361
113
Citat: Je pa res, da so bili svoje (predkoronske) čase cenovno ugodni, sploh kakšen dizel motor se je dalo zelo ugodno dobit (ne delamo vsi samo mestno vožnjo in malo kilometrov), meni recimo ustreza počutje za volanom, vozne lastnosti, glas zapiranja vrat, CarPlay in še kakšne podrobne neumnosti, ki jih marsikdo niti ne opazi oz. se mu ne zdijo pomembne.



 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Česa japonci nimajo, da pogrešaš? Sorry, nisem razbral iz napisanega. Katere so "take" stvari?
Sej sem napisal nekaj izmed njih, ki mi gredo na živce, ne bom se preveč ponavljal: kovinski zvok zapiranja vrat, pomanjkanje CarPlay (vsaj pred letom ali dvema), manjko močnejših dizelskih motorjev, manj udobni (po večini tudi krajši) sedeži, povratni občutek volana...
Ne me zdaj za besede vlečt, so izjeme med Japonci, po večini me moti vse to kar je uporabnik Vincent opisal s svojo turško Corollo, ki jo vmes zamenjal za BMWja.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Sej sem napisal nekaj izmed njih, ki mi gredo na živce, ne bom se preveč ponavljal: kovinski zvok zapiranja vrat, pomanjkanje CarPlay (vsaj pred letom ali dvema), manjko močnejših dizelskih motorjev, manj udobni (po večini tudi krajši) sedeži, povratni občutek volana...
Ne me zdaj za besede vlečt, so izjeme med Japonci, po večini me moti vse to kar je uporabnik Vincent opisal s svojo turško Corollo, ki jo vmes zamenjal za BMWja.
To je precej posploseno, ker je toliko razlicnih vozil japonskih... pojdi vmes v lexus salon pa probaj sedeze, vrata.. ki je premijski rang kot bmw. Vincent je imel oskubljeno tursko corollo. Tista z boljso opremo ima odlicne sedeze, niso pa nastavljivi v 1001 smer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
To je precej posploseno, ker je toliko razlicnih vozil japonskih... pojdi vmes v lexus salon pa probaj sedeze, vrata.. ki je premijski rang kot bmw. Vincent je imel oskubljeno tursko corollo. Tista z boljso opremo ima odlicne sedeze, niso pa nastavljivi v 1001 smer.
Sam nisem imel v mislih premium cenovni razred, ker se tam krog kupcev novih avtov hitro skrči, ampak avte ranga Golf, Passat ipd..
Pa še slednji postajajo večini ljudi počasi cenovno nedostopni, po kvaliteti materialov in zanesljivosti pa iz leta v leto večja katastrofa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in ynos

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Dokler se greš samo menjavo zvočnikov, kaj veliko zgrešiti niti ne moreš, ampak tudi ne bo kaj zelo veliko bolje. Samo menjati zvočnike in dodati nek majhen sub ponavadi tudi ne bo ravno prava rešitev. Zadeve se da korenito izboljšati s takimi in drugačnimi ojačevalci, z ali brez DSP, opcije so tudi odvisno od avta, preprogramiranje multimedijske enote avta, da dobiš izhode bolj primerne za nadaljno uporabo z ojačevalci oz. še pred njim, DSP. Toyote žal ne poznam, na BMWju pa se da narediti čuda in z zelo malo vložka se da narediti zelo dober audio sistem, nekaj kar pri ostalih proizvajalcih sploh niti ni mogoče.

Pri Toyoti (original vgradnja) te reši zgolj menjava infotainmenta (poleg vsega ostalega za njim seveda).
 
Vozniki VAGovcev smo beta testerji, to nimaš kaj... Jaz sem se sicer v parih letih "navadil" pa mi je avto zdaj fajn in ga ne bi menjal, ker med podobnimi kljub hroščem nima veliko konkurence.

Občasno se pa vseeno zalotim in si rečem zakaj nisem takrat vzel camryja. Ali pa alfo stelvio, ki je nisem vzel, "da ne bom skoz na servisu". Joke is on me *.

* sicer tudi s škodo ni bilo nič izrednega zadnji 2 leti
dej mal pazi kake pišeš..alfe so presežek vsek presežkov, so avti za dušo, narejeni z ljubeznijo, italijansko natančnostjo. Niso tko kt vag kante za prevoz fasunge, pa peletov, pa krompirja z njive

če so toyote al pa recimo japonci numero uno, je alfa numero due.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa