Stroški vzdrževanja - dizel vs. bencin

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Zanima me kakšni so konkretne razlike v cenah servisov med dizelskim in bencinskim motorjem. Konkretno bi rad primerjal Hondin 1.8 bencinski motor in Hondin 2.2 dizelski motor, oba pa imata 140 konjev.

Recimo servis za bencinarja pride cca 170 EUR. Kakšna je ta cena za dizla? Kaj se torej bolj splača kupiti, če upoštevamo, da je nakupna cena dizla cca 2000 EUR dražja, dela se pa letno okoli 15000 km.

Odločitev je težka... A se vseeno bolj nagibam k bencinarju, saj sem mnenja, da je bolj primeren za tako malo km letno.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Računaj, da je en povprečen servis tam med 15% in 20% dražji pri dizlu. Največ na račun večje količine in dražjega motornega olja ter kakega filtra več. Ostalo je približno enako kot pri bencinarjih.
Za malo km letno, oz. če ti je večina fur kratkih (manj kot 6 km poleti, oz. manj kot 16 km pozimi) raje vzami bencinarja. Razlike ne boš prinesel noter ohoho. Če pa štancaš kilometražo, se ti pa investicija v dizla definitivno povrne.
wink-1.gif
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Ja vožnja je večinoma po mestu, obvoznici in recimo 2x tedensko relacija do 50 km in nazaj. Tako je recimo povprečje...

Se pa poleg vseh kriterijev meša tukaj zraven še eden, ki ni zanemarljiv - možnost dajanja računov od nafte med stroške. Kar pomeni nakup nafte brez DDV-ja.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:

vglavnem, men je to lol

Word
sprasujem se.gif


Off: če ne bi prejšnji teden bral testa v hrvaškem avto cajtengu, verjetno ne bi verjel, da Civic stane 30k. Šlo pa je za sport plus opremo oz. nekaj podobnega, pomojem s tremi vrati in opombo, da je bencinar 4k cenejši.

B.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Če je izredni, potem lahko crkne vse živo. Ampak ker je Honda, in če jo boš pazil ter redno servisiral, bo bolj verjetno konec sveta leta 2012, kot da boš do takrat imel kako izredno popravilo. Ampak ker bo konec sveta, se ti za izredno popravilo itak ne bo treba sekirat, ker do slednjega ne bo prišlo.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Mogoče nisi opazil, ampak kriterijev je bilo več. Dejstvo je, da se traktor ne splača, če delaš malo km, poleg tega pa traktorski motor ni namenjen prevažanju v štacuno in nazaj, neogret, sredi zime npr.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.693
556
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
sej tudi to mi je malo smesno, preracunavate vsak cent,
pa sej avto se kupi za kake tri/stiri leta in, ce ga kupim, kupim taksnega ki se mi dopade, ki ga bom z veseljem vozu,
pac kupim ga tudi s custvi
pa tudi, ce bo to traktor, ker se mi pac dopade, da lahko poredkeje posegam po prestavni rocici

avto za osebno rabo pac ni investicija
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
V bistvu je nakupna cena med dizlom in bencinarjem tista, ki me moti.
Strošek servisa je v primerjavi s tem bolj kot ne zanemarljv.
Za kilometrino, ki jo boš delal, vsekakor bencinarja.
Pospeški in končna hitrost so dokaj enaki, glede slabšega navora pri bencinarju pa tudi ni problema; saj imaš dve zdravi roki in uporabljaš menjalnik.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
če delaš malo kilometrov je najbolje da kupiš bencinarja. jaz delam od 30-35k na leto pa sem vseeno raje vzel bencinarja.
nabavna cena dizla je višja, servisi so malo dražje pa še dizel je dražji od bencina. tako da....
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.556
1.085
113
Titograd
Če si šejk ali pa sin po poklicu se ti pač jebe kolk te stane servis, marsikdo pa pošteno premisli kam bo dal svoj težko prislužen denar.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Mogoče nisi opazil, ampak kriterijev je bilo več. Dejstvo je, da se traktor ne splača, če delaš malo km, poleg tega pa traktorski motor ni namenjen prevažanju v štacuno in nazaj, neogret, sredi zime npr.

Dokler ni ogret pač ne greš v neke velke obrate.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.663
6.707
113
pri taščici
In ko bo končal zimsko vožnjo bo še vedno neogret in z bundo zapet do ušeš.

Sicer ne spremljam težav s hondinimi dizli (če jih imajo .kakšne) ampak hondini bencinarji se do sedaj niso izneverili.
Jaz bi za tvoj stil vožnje kupil bencinarja.
Že pred časom si lepi l linke od HOnd- te še vedno držijo?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
servis ti je isti ku....

tako da nekih razlik pri vzdrževanju ni za pričakovat.

Bolj bi bilo zanimivo izvedeti koliko dejansko pokuri tak dizel v Civicu...ker se bojijm da nabavne razlike ne boš pokril..ker tudi bencinar je hudo hudo varčen (seveda ob varčni -> navadni vožnji)....torej med 6 in 6,5 litra (preverjeno za 1.8 motor).

Tako da...mora biti razlika v porabi vsaj 2 litra (kar dvomim da je)..ker trenutno je tudi cena dizla konkretno višja od bencina..torej imaš na ta račun vkalkurirano tudi 10 - 15 % višjo porabo bencinca (za isti strošek..torej nekje liter).

Pa še 15.000 km letno je bolj tak tak....penzionistično.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
aja...napisal sem za CIvica..ne vem pa v kateri školjki ti gledaš ta motorja...

glede dizla, kratkjh relacij, obratov...itd...

ne komplicirat če ni potrebe po tem...dizel prav tako lahko dela kratke relacije, mrzel...tudi ga lahko toliko pritisneš da se 'normalno' pelješ...ni nobene potrebe po kompliciranju oz. je prav tako (ne)občutljiv kot bencinar.

okoli tega ni za delat znanosti..ker ni razlik.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
glede dizla, kratkjh relacij, obratov...itd...

ne komplicirat če ni potrebe po tem...dizel prav tako lahko dela kratke relacije, mrzel...tudi ga lahko toliko pritisneš da se 'normalno' pelješ...ni nobene potrebe po kompliciranju oz. je prav tako (ne)občutljiv kot bencinar.

okoli tega ni za delat znanosti..ker ni razlik.
Ne bo držalo.
1.) Mrzel dizel je bistveno slabše vozit kot mrzlega bencinarja.
2.) Glede neobčutljivosti: morda je ista, če bi jo primerjal s kakšnih 1.4TSI od VW-ja (torej direktni vbrizg in še turbina ter kompresor). Ne moreš pa primerjat TD z najnovejšimi šobami, turbino, itd. s ''klasičnim'' 16v motorjem. Ta zadnji ima bistveno manj možnosti, da gre kaj narobe. In tudi popravila so običajno bistveno cenejša.