Število mrtvih na slovenskih cestah

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.093
2.880
113
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
sure spet je semafor kriv.

Ja verjamem, da motorist pa nikakor ne more biti nedolžen a ne...
stupid-1.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
5 motoristov v tednu dni. hitrost nima veze, glave so važne.
Kaj hitrost nima veze? Če se veliko nesreč dogodi zaradi neprilagojene hitrosti, potem ima država lep razlog za dvig kazni za prekrške, katere je najlažje pomerit in kaznovat.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
19.06.2011 14:34
Nesreče v cestnem prometu - prometne nesreče
Ob 14.34 se je prevrnilo na bok osebno vozilo pri železniškem prehodu na Podpeški cesti v Vnanjih Goricah v občini Brezovica. Voznika so iz zvite pločevine rešili ljubljanski poklicni gasilci, vendar je zaradi poškodb umrl na kraju dogodka
 

alcyx

Fizikalc
19. jul 2007
2.091
0
36
Bizeljsko
Glede motoristov najraje nebi zgubljal besed.
Že jst sem prekoračil hitrost za 50km/h in sem vozil 140km/h. Vsake tuk časa pogledam v zadnje ogledalo in vidim 5 luči kako se mi približujejo neverjetno hitro. Nasproti mene vidim avtomobil. Zmanjšam hitrost hitro na 100km/h, ker sem pričakoval, da bo šlo vse skupi v škarje. In guess what. Jst in nasproti vozeč avto sma rabila še bol bremzat, nekje na okol 60km/h, za njega nevem, sem 100% da je tudi ful zabremzu, drugače bi bilo 5 več mrtvih, če ne celo še več. Rajši ne ugibam o hitrosti motoristov, ki so jo imel. Predvidevam pa iz mojga opazovanja v ogledalo, da je bila veliko čez 200, ker da so se tko hitro približeval, huh, skor nism verjel.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Vredno branja:
Kaznovalna strast 
je postala ena najmočnejših 
odvisnosti
http://www.delo.si/zgodbe/ozad...odvisnosti.html
Haha tale je pa gotovo moje poste bral. Edino to še ni popolnoma dojel, ali pa upal povedat, da se kaznuje zaradi polnjenja proračuna. In da ima država finančni interes, da je več prekrškov in nesreč in temu namenu prilagaja celo zakonodajo.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.948
6.022
113
copy&paste
Citat:

Lahko pa je v ozadju tudi polnjenje proračuna, to ne bi bilo nič nenavadnega. Dotaknil bi se nekaterih mestnih proračunov, pri katerih je bilo jasno, koliko prihodkov pričakujejo s kaznimi.
Eden od mogočih zaključkov je tudi ta.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
"Denimo fizične omejitve na cesti."

Amen.

Se strinjam. Če res hočeš omejit hitrost nekje, narediš ležeče policaje, šikane ali pa označeno, živorumeno pobarvano kišto stacionarca.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Pa lej... na nevarnih odsekih postaviš table "Merjenje hitrosti" in dopolnilno tablo npr "2km". Potem pa seveda tudi na tem odseku redno izvajas meritve.

Znižanje hitrosti 100% zagotovljeno in s tem povišana varnost, žal pa ne tudi občinska/državna blagajna.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.348
7.434
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
"Denimo fizične omejitve na cesti."

Amen.

Se strinjam. Če res hočeš omejit hitrost nekje, narediš ležeče policaje, šikane ali pa označeno, živorumeno pobarvano kišto stacionarca.
Seveda, dokler en [censored] ne bo priletel v korito s 150 km/h in bo sintiæ tu gor napisal da je drzava zagresila umor. Pa zdej govorit da si bo tak sam kriv, ker si je potem takem sam kriv tudi vsak ki na radar naleti.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.348
7.434
113
?! Korito sredi ceste, ki je ovira, je v vsakem primeru nevarnost ce si prehiter. Ker je to point ovire, da te rpisili v znizanje hitrosti, ker ves da te bo v nasprotnem primeru razcefu.kalo.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.348
7.434
113
Pomoje se midva ne razumeva, al jaz ne dojamem kaj bi ti rad povedal s svojim prvim odgovorom meni al pa ti ne kaj jaz zelim dopovedati tebi.

O fizicnih ovirah je lepo govoriti, ker folk razmislja: bolje bi bilo da bi namesto radarja dali sikano s koriti za roze in bi folk namesto 10x priletel na radar, 10 x upocasnil in zvozil sikano. Super, ceneje za zep potencialnih krsiteljev.

Potem pa bi priletel nasekan joza, ki bi v korito priletel z 80 km/h, nepripet v starem cliu I. In joza bi umrl. In sintiæ bi napisal da je drzava umorila cloveka s tem ko mu je postavila sikano na pot. Ce sikane ne bi bilo, bi clovek prezivel.

A stekas moj point? Sedaj se lepo slisi da bi meli korita sredi ceste. Ko pa bi se jih ene par razlimalo, ko muhe na vetrobranskem steklu, bi pa isti osebki spet jamrali in naokoli trosili svoje teorije zarote
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja, saj, to pravim: če se postavijo korita tako, da se poveča možnost nesreč, je kriv tisti, ki jih je tako postavil.
Če pa so smiselno, pa ni problema.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.348
7.434
113
In kako bi jih ti postavil? Ob cesti? Ker tako je možnost nesreče najmanjša. Če pa jih boš postavil sredi ceste (če si pozabil - govorimo o fizičnih ovirah za umirjanje prometa) pa se možnost nesreče s hitrostjo voznika drastično povečuje. In slej ali prej bo taka naprava dobesedno umirila promet, tako da bo nekoga razpacalo po cesti, ker se je pripeljal prehitro.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Pomoje se midva ne razumeva, al jaz ne dojamem kaj bi ti rad povedal s svojim prvim odgovorom meni al pa ti ne kaj jaz zelim dopovedati tebi.

O fizicnih ovirah je lepo govoriti, ker folk razmislja: bolje bi bilo da bi namesto radarja dali sikano s koriti za roze in bi folk namesto 10x priletel na radar, 10 x upocasnil in zvozil sikano. Super, ceneje za zep potencialnih krsiteljev.

Potem pa bi priletel nasekan joza, ki bi v korito priletel z 80 km/h, nepripet v starem cliu I. In joza bi umrl. In sintiæ bi napisal da je drzava umorila cloveka s tem ko mu je postavila sikano na pot. Ce sikane ne bi bilo, bi clovek prezivel.

A stekas moj point? Sedaj se lepo slisi da bi meli korita sredi ceste. Ko pa bi se jih ene par razlimalo, ko muhe na vetrobranskem steklu, bi pa isti osebki spet jamrali in naokoli trosili svoje teorije zarote

Pa naj se razlimajo. DOler so stvari primerno označene (torej v coni, kjer je hitrost primerno omejena in dokler so te ovire dovolj dobro vidne, je to to. Pa namesto korit se seveda uporabi primerno visoke robnike (prijazneje do uporabnikov ceste na dveh kolesih) ...
Skratka: cono 30 pač umiriš tako, da cesto zožiš (toliko, da ni več mogoče srečanje, razen na izogibališčih) in zvijugaš, da kaj dosti več kot 30 ne gre. Problem rešen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.386
1.250
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ja, saj, to pravim: če se postavijo korita tako, da se poveča možnost nesreč, je kriv tisti, ki jih je tako postavil.
Če pa so smiselno, pa ni problema.

Vskaa ovira poveča možnost nesreč. Tudi ležeči policaj, recimo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.547
5.101
113
Bolj kot fizične ovire, bi se mi zdelo smiselno, da se avto sam zaveda omejitve. To bi bilo v kakem desetletju možno doseči, seveda bo strošek tudi infrastruktura. Samo potem bo umrl avto kot simbol svobode (za marsikoga)...