Število mrtvih na slovenskih cestah

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Se strinjam, da je nekje meja med varnostjo in uporabnostjo. Zato se mi najvecja bedarija zdijo cone 30. Ajde da je taka cona v centru na miklošičevi, v redu (pa ni ceprav bi tam bila smiselna ker je izjemno veliko pescev in kolesarjev), ne pa da je pol ljubljane ratalo cona 30. In seveda redarji obozujejo te cone.
Se strinjam, bi pa dodal, da niso samo cone 30 problematične, tudi drugje se širijo področja kaznovanja in višajo kazni. npr. pred dvema letoma omejitev 90 izven naselja, danes na istem mestu 50 v naselju, nobene stanovanjske hiše ni blizu. Redarji pravijo da je to njihova najboljša točka. Pa niso samo redarji tisti, ki industrijsko kasirajo, tudi policaji imajo isto nalogo, le da imajo tudi druge pristojnosti, pa se sedaj "skrivajo" za redarji in si rešujejo ugled. Oboji imajo istega delodajalca, za katerega kasirajo.
In dokler bo imela država od več prekrškov in nesreč finančni interes, toliko časa ne bo nobenega bistvenega ukrepa za zmanjšanje nesreč in prekrškov. Le metanje peska v oči in spreminjanje zakonov, z namenom da bi pokasirali še več.
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Kar se pa tice spostovanja zakona - zakon je zakon. In prevec envarno bi bilo dopustit da se ljudje sami odlocajo kdaj je slab in kdaj dober (v smislu da se posameznik odloca).
Ljudje imajo tudi svojo pamet, pa vejo kdaj je varno peljat nekje 50 in več v naselju in kje ni.
Bolj bodo zakoni neživljenski, več ljudi se bo samih odločalo kolk je kje varno peljat, Policaji/redarji pa to s pridom izkoriščajo in kasirajo. Takoj za tablami, na ravnih preglednih delih ceste, kjer je hitrost pretirano omejena.....

Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Sicer pa sem zadnjic razmisljal - referendume mamo o vsaki pasji procesiji... proemtni zakoni vplivajo na vse drzavljane - kako da ni bilo neke iniciaticve da bi folk sel na referendum?
Kdo bo pa pobiral podpise in uredil vse potrebno? sosedov francelj?
Pa tudi, če bi se tega res lotil, verjemi, da bi njegov poskus politika s pomočjo policije hitro preprečila. Je preveč denarja v igri.
Vladajoči oligarhiji, tako levi kot desni in srednji pa zelo ustreza višja represija in višje kazni, saj od tega denarja oni dobro živijo. In bolj ko imajo ljudi na kratko na špagi in v strahu, tolk boljše zanje. (dokler ne poči). In dobro imajo naštudirano, koliko in kdaj je treba spet malce zadrgnit zanko ljudem okol vratu, da ljudje še prenesejo. In pri tem uporabljajo floskule, kako je to potrebno za višjo varnost, (hitrost, alkohol) ...ovce pa ploskajo ko jih strižejo. Zato so bili novi zakoni sprejeti skoraj soglasno.
 

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Za nekega 80letnika je tak znak čisto primeren.

Pretirano prilagajanje manj sposobnim! Zakaj, naj bo omejitev 60, 80 letnik pa lahko še zmeraj vozi 40, če čuti, da več ni zmožen.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik volvo5er pravi:
Zakaj, naj bo omejitev 60, 80 letnik pa lahko še zmeraj vozi 40, če čuti, da več ni zmožen.
Zato da lahko pokasirajo tudi tistim, ki peljejo povsem varnih 60-80km/h.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Zato ker je 40 nek standard za vse izvoze, to pa zato ker so dostikrat take razmere da je treba res peljat 40.
- izvoz se vključi na neko cesto in je zaradi tega kolona. Če pelješ 40 se boš ustavil, 60 pa že težko
- slaba vidljivost - ovinki so kdaj precej ostri
- dež - mislim da čisto vseh ovinkov po dežju z 80 ni možno zvozit
in pa zihr še kej. 40 je kar prava omejitev za izvoze.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
Sam tam pri Šenčurju je baje 40 skoraj 2km do priključka na cesto Brnik-Kranj mar ne? Celo pot je kao omejitev 40? Tam se da komot voziti 70-80....pa nikjer ni nobene duše.
 

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Razmere nikdar (pustimo pol metra snega in pa kakšno točo) niso take, da bi se na mestu omejitve 40 na izvozu moral voziti 40. Mogoče kakšnih 50-100 metrov kasneje.

Moji posti niso leteli le na izvoze, pač pa bolj splošno.

Npr omejitve 40 pred krožnimi križišči so postale popularne, navadna bedarija, kdor ne vidi krožišča in ni sposoben temu prilagoditi hitrost, nima kaj početi na cesti, omejitev je brezveze. Npr v Franciji, kjer imajo v vaseh mnogo krožišč, ni nobenih zankov za omejitev pred njimi, ker so očitno dojeli, da so nepotreben strošek in da služijo samo za poneumljanje voznikov.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik volvo5er pravi:
Saj meni je to jasno, samo ni mi jasno, kako so lahko nekateri tako slepi, da še zmeraj zagovarjajo tako politiko :S
to so :
- tisti, ki imajo od kazni neposredne koristi (jankovič, njegovi kolegi gradbeni izvajalci stožic, policaji, redarji....)
- politika, ki ljudi tako drži v strahu in na vajetih in še pokasirajo kazni.
- tisti, škodoželjneži, ki želijo drugim nesrečo in kazni, pa mislijo da njih kazen ne more doleteti (Hanzi....)
- tisti ki imajo od nesreč koristi (avtokleparji,avtotrgovci....)
- tisti, naivneži, ki še po xx-kratnem nategu že spet nanovo verjamejo, da zdej po zadnjem povišanju kazni pa res ne bo več nesreč in da je to rešitev problema .(tu jih je kar nekaj)
- kolesarji, pešci, ker mislijo da zakon kaznuje avtomobiliste in bodo sami bolj varni, avtomobilisti, pešci, ker misljo da bodo policaji kaznovali tud kolesarje, (tud oni kršijo predpise), vozniki, ker mislijo da bo zakon kaznoval še pešce (le zakaj bi samo oni plačevali) ......
- tisti, ki jih skrbi pokojninska in zdravstvena blagajna (več se jih ubije, manj pokojnin bo za izplačat in plačat zdravljenja za starostne bolezni)
- pa še koga sm verjetno pozabil.
 
Nazadnje urejeno:

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
467716-post_slo.gif
Hvala za razlago.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
predator: sej tam kjer je nevarno naj jih pustijo, v večina primerih 40 pri izvozu bedarija prve klase, in kakor rečeno, strošek.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik volvo5er pravi:
Lepo da se strinjava. Hecno pa je, da obstajajo odseki, kjer se nihče ne drži omejitve (razen, takih bedakov, ki so prepričani, da so omejitve "od boga dane" in se jih držijo kot pijanec plota, ali pa so v večini samo močno prestrašeni z visokimi kaznimi), tu pa se človek vpraša, kdo se je zmotil, postavljavec omejitve, ali vsa ostala populacija,

Dajva najprej nekaj razcistiti: si kvalificiran za postavljanje omejitev in presojanje njihove smiselnosti ? da/ne

Ce ne, potem je sicer fino, da klepetamo, ampak ucinka pa ne bo nobenega.

Ce da, zakaj potem o tem pises na forumu, namesto da bi kaj ukrenil tam, kjer se to ureja ?

Citat:
No Sherlock, kdo je tukaj [censored]

Tistih 10, ki so ga prehitevali po desni, kakopak. Meni marsikaj ni vsec, pa se zato ne delam brihtnega in po zakone upostevam selektivno samo, ce meni tako pase. Zaradi balkancev, ki to pocnejo, so zakoni pretirano drasticni. Ce bi se tovrstne golazni znebili in bi ostali le normalni ljudje, tudi visoke kazni in pretirane omejitve ne bi bile potrebne, ker ne bi nikogar zadevale.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Zaradi balkancev, ki to pocnejo, so zakoni pretirano drasticni. Ce bi se tovrstne golazni znebili in bi ostali le normalni ljudje, tudi visoke kazni in pretirane omejitve ne bi bile potrebne, ker ne bi nikogar zadevale.
Popolnoma zgrešeno. Država ima v planu, koliko €€€€€ morajo redarji/policaji pokasirat. In temu prilagajajo omejitve in kasiranje.
Ko bo zmanjkalo tistih, ki vozijo preko 50, bodo pa omejitev postavili na 40, pa spet kasirali. Ko bo zmanjkalo tistih, ki narobe parkirajo (sicer ne vem kje bi, ko je pa avtomobilov več kot parkplacov), bodo pa kake parkplace pozidali, al pa drugač ukinili pa spet kasirali.
Normo in plan bodo policaji/redarji pač nekako morali izpolnit, z balkanci al pa brez.
 

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Seveda nisem, ampak očitno tudi tisti, ki jih postavljajo, niso, oziroma so pri njih prioriteta druge stvari, ne pa tekoč promet in varnost.

Aha, enkrat so je čuden posameznik, ki se ne drži zakonov, ker naj bi bili ti spisani glede na večino, drugič večina, ker so omejitve neumno postavljene, odloči se že! V bistvu se mi ne da več debatirati z ljudmi s slepo vero v nezmotljivost državnih organov in s plašnicami na glavi.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Tudi navadni državljani z veliko hitrostjo velikokrat ogrožajo druge udeležence. Niso samo divjaki tisti.
Ja, ampak, da nekdo vozi 5 sekund 55 km/h tam, ko je omejitev 50, pa nič ne ogroža.
Tu je finta.
don't throw the baby out with the bathwater
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.344
7.425
113
ce bi bila skoda ze narejena bi fasal kazensko ovadbo al pa vsaj visjo kazen. Gre se za ogrozanje oz potencialno nevarnost. Tu lahko debatirava samo o visini kazni. Ampak glede na to da vecina folka 50 eur zapravi ko gre enkrat ven to niti ni tako visoka kazen. Aja pa upostevaj se to da razen redarjev (ki pac slikajo in tako zajamejo vse krsitve) skoraj nihce ne kaznuje po a tocki (torej prekoracitev do 10km/h)
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
"brez skrbi, ta člen je tu zaradi lepšega, saj ga ne bomo uporabljali"...
(na splošno - v tem konkretnem primeru ni panike, se strinjam)
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.344
7.425
113
Ja saj ravno to je potem tudi problem - sankcija obstaja... kje je torej meja? v stilu "ne skrbiten vedno lahko vozite 10 nad omejitvijo ker zakon ne sankcionira" zakaj potem ni omejitev 60? No in zakon seveda predpisuje sankcijo samo policisti jo zelo redko izrekajo.