EU je mahnjena na varnost v tunelih, zato je treba tunele stalno nadgrajevat.V Montblancu je goreča margarina povzročala tako visoke temperature, da je zagorel še asfalt. Vseeno tako francozi kot italijani še naprej vgrajujejo asfalt v predore, ker varnostno ni to neka težava, ker pri takih temperaturah, ko lahko zagori asfalt, je itak že vse prepozno, drugih prednosti pa beton nima.
Za to nesrečo se je skoraj takoj zgodil Tauerntunnel ter dve leti kasneje še Gotthard. In je EU zelo zaostrila predpise. Seveda so tukaj še določeni lobiji proizvajalcev varnostne opreme (ne slovenski), ki navijajo za vse strožje predpise, ki za moj pojem nimajo nobenih pametnih koristi več. Ampak EU birokratom to itak ni možno dopovedat.
Glede italijanskih omejitev v predorih: dodatne omejitve na avtocestnih predorih so drugače v veljavi povsod po svetu, razen v Italiji. Starejši italijanski predori so varnostno hudo vprašljivi, za kar ne rabiš novlbenih raziskav, samo skozi njih se pelješ. Novi predori pa imajo VSI odstavni pas, ne glede na dolžino. So pa zaradi tega bistveno dražji. Kar se dogaja na Trojanah z omejitvami, je pa itak zbrka in nesposobnost upravljanja predora s strani Darsa, ne pa tehnološki problem.