Stajerska AC je za posr*t

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Torej.

Kolikšen je najkrajši dovoljen čas med točko A in B.

Verjetno nisem edini, ki ga to zanima.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Veš točno razdaljo med točkama? Izmeriti bi jo bilo potrebno z GPS, kar pa zna biti problem, ker so tuneli vmes. Avto števci pa niso dovolj natančni.

Poleg tega pa je še treba paziti, ker zelo radi dajo nižje omejitve v tunelih, tudi do 60kmh, potem pa rabiš čas za vse te variante.

Ampak..prvo se rabi točna razdalja.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Je en uporabnik opisal točno kje se začne in kje konča, poglej v tej temi, mislim da je na tej strani, ali pa na prejšnji, ni tako daleč
smile-1.gif


Snecer pa pravi, da je itak tabla, ki te opozori na meritev.

Nisem našel
redface-1.gif
, sem pa zato malo posurfal.

Torej:
Sekcijsko merjenje se izvaja v smeri proti Ljubljani od uvoza v predor Trojane do izvoza iz predora Podmilj.

vir
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Aja, je v oni drugi temi o mobilnih radarjih, napisal je uporabnik SoulMan:

Saj se ve že ves čas, meri pa tudi. Smer CE => LJ, med predoroma Trojane in Podmilj. Ena kamera je na portalu pred predorom Trojane, druga pa na portalu za predorom Podmilj. Točka fotografiranja pa je na tleh označena z (mislim da) dvema belima kvadratoma na vsakem voznem pasu.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Veš točno razdaljo med točkama? Izmeriti bi jo bilo potrebno z GPS, kar pa zna biti problem, ker so tuneli vmes. Avto števci pa niso dovolj natančni.

Poleg tega pa je še treba paziti, ker zelo radi dajo nižje omejitve v tunelih, tudi do 60kmh, potem pa rabiš čas za vse te variante.

Ampak..prvo se rabi točna razdalja.

To, da se lahko spremeni najkrajši možni čas, če se sepremeni hitrost (klasika na tej relaciji), je eno navadno sranje.

Torej bodo fasali dnevno par 100 pritožb, ko se bo hitrost zaradi par kapelj dežja znižala iz 100 na 60, voznik bo pa ravno v tem času v tunelu. Mislim, da bodo tako merjenje kmalu nehali izvajat.

Pa še to. (moje mnenje)

Dober odvetnik (verjetno niti to ne bo potrebno), bo z lahkoto dokazal, da ne moreš nekoga kaznovat, če ta ne ve kako hitro lahko vozi. (ker se spreminja čas, do katerega nisi kaznovan). Sploh, ker je na tej lokaciji možno imeti hkrati tudi 5-6 odsekov z različnimi dovoljenimi hitrostmi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Kaj pa vem, če ta logika drži vodo, vozniki moramo biti sposobni zaznati označbe ob cesti, magari se te dnevno spreminjajo. Razen pač tisto, če se spremeni omejitev "medtem ko si na tej relaciji", ampak to sem ziher, da ne bodo kaznovali.

Prej bodo padale zadeve z dokazovanjem voznikov. Če ima voznik šiltačo, je skoraj nemogoče, da bi bila fotka dovolj dobra za 100% identifikacijo, bi ugibal? Ali pa če imaš spuščen vizir za sonce, ipd?
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Tu pa res ne bo potrebno izumljati tople vode. Stacionarni radarji se pri nas uporabljajo že leta in protokoli so jasni. Ne vem zakaj bi sekcijsko merjenje to kakorkoli spremenilo.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Ali znaš odgovotiti, kolikšen je najkrajši čas. da ne boš kaznovan, preden vstopiš v sektor meritve?

Verjetno ne.

Če bodo upoštevali statične znake za omejitev hitrosti zadeva pomoje ni problematična. Če bodo spreminjali hitrosti pa zadeva ne bo šla skozi brez pritožb. In pomoje bodo pritožniki uspešni.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Kaj pa če bi vozili po omejitvah. Če je omejitev 60 se vozi 60, če 100, se vozi 100. Vsi samo kako bodo padale zadeve, noben pa ne reče, ja bomo pa vozili po omejitvah.
confused-1.gif


Če je še tko blesava omejtiev, je pač omejitev in jo je treba spoštovat.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
BLABLABLA, nepotrebno kompliciranje okoli časa, zakaj bi bil čas tisto na kar bi moral biti voznik pozoren? Kaj boš potem vozil prvih nekaj km 150kmh, zadnji km pa samo 50kmh, da bo povprečje primerno?

Pač se za tisto razdaljo odločiš in voziš cca 7kmh več od omejitev...saj vem...muka na začeku, ampak se bomo že navadili. Tisti s tempomati pa bodo v prednosti, pač si naštimaš neko muziko ali pa podcast, pa se s tem zaposliš in na vozni pas za tovornjak
wink-1.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Kaj pa če bi vozili po omejitvah. Če je omejitev 60 se vozi 60, če 100, se vozi 100. Vsi samo kako bodo padale zadeve, noben pa ne reče, ja bomo pa vozili po omejitvah.
confused-1.gif


Če je še tko blesava omejtiev, je pač omejitev in jo je treba spoštovat.

Lej. Glede na to, da sem v 26 letih odkar imam izpit plačal kazen točno 1 x. Pa še tam sem jo zato, ker sem mislil, da ni naselje (spregledal tablo), mi boš težko očital da sem nek divjak, ki išče luknje v zakonu.

Podatek o minimalnem dovoljenem času mora biti javen.

Ne morejo te kaznovati na osnovi neke tajne vrednosti neke fizikalne količine (v tem primeru časa).

Pa še to, glede na to, da čas zaenkrat ni poznan, lahko verjamemo, da bo večina namesto, da bi vozila po omejitvah vozila enostavno in zanesljivo 30% manj.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ali znaš odgovotiti, kolikšen je najkrajši čas. da ne boš kaznovan, preden vstopiš v sektor meritve?

Malo računanja...

Po Google maps mi pokaže, da je med obema portaloma 5,1 kilometra. Če za 100 kilometrov pri hitrosti 100 km/h porabiš 60 minut, potem za 5,1 kilometra pri 100 km/h porabiš 3 minute 6 sekund. Torej...če boš hitrejši od 3 minute 6 sekund, boš v prekršku. Ampak nekaj me skrbi...tebi bo lažje merit čas vožnje za to relacijo, kot pa enostavno se peljat 100 km/h?
rolleyes-1.gif


Mater...govoriš, kot da bi ta čas bila neka huda državna tajna...
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ne vem zakaj te te čas tako skrbi. Vozi po omejitvah in ne bo problema. A boš na uro gledal namesto, da bi vozil po omejitvah.
confused-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Pa ni tako na izi veš, jaz sem se parkrat peljal, pa sem gledal na te omejitve, ampak takrat še pač niso merili oz kaznovali...

Pa sem se marsikdaj znašel, da sem vozil prehitro...greš prehitevat šleparja, pa si takoj na 120, potem pa razmišljaš koliko počasneje pa moraš voziti zdaj, da ne bo kazni...

Najlažje pač je, tempomat, 90kmh in na vozni pas, pa si vmes daš neko muziko na radio, da te pomiri
wink-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Saj ni res pa je. Na vsako zapoved imamo 1000 variant, da jo obidemo.
Če je omejitev 100, pač ne smeš prehitevat z 120 - tako je to. Ali je to normalno ali ne je stvar gostilniških/forumskih debat, ampak tako pač je.

Sicer pa se kaznovanje še ne opravlja, ker Urad za meroslovje še ni izdal atesta/umeritve naprave in dokler tega ne bo, bo to samo statistika!
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Voziš 100 po števcu, pa imaš še vedno toliko tolerance, da lahko kamijon komot prehitiš s 120. 7kmh je itak policijske tolerance, potem ti pa še števec nekaj laže.
Ja, tudi jaz sem tisti, ki nočem delat gužve po prehitevalnem in neglede na omejitev raje pospešim, da promet lepše teče.

Vsem tistim pa, ki se čez cele Trojane vlečete po prehitevalnem vzporedno z nekom, samo zato ker je pač omejitev 100: "Jebite se!".
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
To pač zato, da se nekako distraktaš od tega, da ne popizdiš zaradi polžnje vožnje in se pač s tem okupiraš
smile-1.gif


Vožnja 100kmh po AC je tako, kot da po nakupovalnem centru hodiš s 1kmh, v tempu babic ali otrok, slej ko prej popisdiš in greš mimo z normalnim tempom.

Saj 130 se tudi ne vozim, tam nekje 150-160 (da če fašeš kazen, je tista 40€ samo, pa itak provida baje ne lovi do 150), pri teh hitrostih pa je že vožnja sama relativno zahtevna in ni potrebe po radiu, dobro..špila pač tolko da nekaj špila, ampak ni to primarna okupacija
wink-1.gif
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Zato je pa tako kot je. Ne vem zakej ne spoštuješ omejitev. Če je omejitev 130, se vozi 130. Me zanima kako voziš v AT ali HR? Res ne vem zakaj je tako težko spoštovat in vozit po omejitvah.