Stajerska AC je za posr*t

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Zato je pa tako kot je. Ne vem zakej ne spoštuješ omejitev. Če je omejitev 130, se vozi 130. Me zanima kako voziš v AT ali HR? Res ne vem zakaj je tako težko spoštovat in vozit po omejitvah.

Sej jih ni treba. Pelješ prehitro, plačaš.

Sam 3/4 kretenov za volanom tle gor, pač misli drugače.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Ključne so smiselne omejitve in stalni nadzor. Pri nas so včasih omejitve nesmiselne, nadzor silno redek, kazni pa astronomske, da boš pač plačal še za 100 drugih prekrškov, ko te niso dobili. In nenadoma ne gre več za kazni za prekrške, temveč za način ustrahovanja.
Sekcijski nadzor hitrosti s tehničnimi sredstvi za vsa vozila in stalno se sliši dobra rešitev. Če se komu zdi, da to ni OK, se nima pravice razburjati nad nadzorom, temveč naj gre v boj proti postavljeni omejitvi.
Čuden je le način dobave opreme. Nekdo da v brezplačno uporabo neki firmi, ki upravlja s cesto, ta pa sporoča podatke MNZ, ki kaznuje. Zakaj nekdo ne dobavi zastonj avtoceste do Gruškovja?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Zato je pa tako kot je. Ne vem zakej ne spoštuješ omejitev. Če je omejitev 130, se vozi 130. Me zanima kako voziš v AT ali HR? Res ne vem zakaj je tako težko spoštovat in vozit po omejitvah.

Žal je tako, kot je Pepe omenil, poleg tega pa je še ena velika razlika.

V AT ali HR grem na izlet, dopust, itd...in se mi ne mudi.

Če pa na relaciji LJ MB voziš 20kmh nad omejitvijo, pa si doma veliko prej...potem pa seštej 10min vsak dan, in imaš na mesec 200minut, ko si doma in ne v plehu. Na letni ravni pa to znesek koliko?

Torej ko je prevozno sredstvo zgolj sredstvo za dosego cilja, ga želim doseči čimprej, ko pa je zabava, pa se lahko peljem tudi 90kmh po AC in gledam rožice ob cesti (oz po novem protihrupne ograje).

PS, pa nisem nevaren voznik, da ne bo kdo mislil da je več pleha razbitega kot celega
wink-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.104
113
No Avstrijci ne pošljejo če voziš VW ja 110 po števcu pa recimo še kdaj koga prehitiš da se ne voziš vzporedno.
Za Italijanski sistem pa bodo Primorci kaj povedali.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ali znaš odgovotiti, kolikšen je najkrajši čas. da ne boš kaznovan, preden vstopiš v sektor meritve?

Verjetno ne.

Če bodo upoštevali statične znake za omejitev hitrosti zadeva pomoje ni problematična. Če bodo spreminjali hitrosti pa zadeva ne bo šla skozi brez pritožb. In pomoje bodo pritožniki uspešni.

Za vsak avto se da izračunat, tudi če se omejitev vmes spremeni, kakšen kje ta čas. Osnovnošolska matematika. Ampak vozniku ga itak ni treba vedet, zanj je dovolj le, da se prilagaja omejitvam.

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:

Podatek o minimalnem dovoljenem času mora biti javen.

Ne, ni treba. Kaznaujejo te za prekoračeno hitrost, ne za prekratek čas. Ta je le način, da se hitrost izmeri.
In ne, nikjer na svetu, kjer poznajo section controle, ni objavoljenih časov.
raje se nehaj smešit.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.524
956
113
Vsa ta moja vprašanja gredo samo v smer, kako čimbolj približati minimalno določenemu času potrebnemu za to, da prevoziš nek odsek (ja seveda je to povezano z omejitvami hitrosti-kako pa drugače).
Da se ne bo potem čez čas jamralo, da nekateri vozniki iz previdnosti vozijo samo 70% dovoljene povprečne hitrosti na nekem odseku.

Bo tudi pri "section control" toleranca?, če je ne bo zakaj potem drugje je (pa ne mi spet rečt, da je tam je pa malo težje natančno merit - ker je to tehnični in ne pravni problem)

Kakšne bodo kazni?. Kako je s pikami?

Ker poročilo o prekršku bo zgledalo nekako takole: Na odseku A-B ste vozili s povprečno hitrostjo 76,534km/h, dovoljena povprečna hitrost na tem odseku v času ko je bila izvajana meritev pa je bila 71,123 km/h.
In ja v odločbi o prekršku bo pa moralo biti navedeno pomoje nekaj več kot zgornje poročilo. (naprimer dolžine vseh odsekov in dovoljena hitrost na vsakem odseku). Če tega ne bo, ti v bistvu onemogočijo pravno obrambo.

Sicer je sektorska meritev na nek način bolj "tolerantna" do teh, ki jim včasih za kak kilometer na uro pobegne hitrost čez najvišjo dovoljeno, saj se na malo daljšem odseku vse nekako izravna.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Vsa ta moja vprašanja gredo samo v smer, kako čimbolj približati minimalno določenemu času potrebnemu za to, da prevoziš nek odsek (ja seveda je to povezano z omejitvami hitrosti-kako pa drugače).
kaj ti bo koristil podatek o času? ali se misliš ti s štoparico v roki voziti skozi tunele?
miminalno določenem času na katerem koli odseku se najlažje približaš tako, da voziš toliko, kot je omejitev, po možnosti z uporabo tempomata ali omejevalnika, zakaj bi bilo tukaj kaj drugače?
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Da se ne bo potem čez čas jamralo, da nekateri vozniki iz previdnosti vozijo samo 70% dovoljene povprečne hitrosti na nekem odseku.
že sedaj so postavljeni stavionarni radarji po AC, pa nihče tam ne vozi 70% dovoljene hitrosti
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Bo tudi pri "section control" toleranca?, če je ne bo zakaj potem drugje je (pa ne mi spet rečt, da je tam je pa malo težje natančno merit - ker je to tehnični in ne pravni problem)
kot si sam ugotovil, so tolerance zaradi tehničnih omejitev pri načinu merjenja. načeloma je meritev povprečne hitrosti na neki razdalji s štoparico bolj natančno, kot recimo z uproabo laserja ali radarja, torej bi bila tudi toleranca nekoliko manjša. v vsakem primeru pa brezpredmetna, če se voziš po celotnem odseku z najvišjo dovoljeno hitrostjo

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Kakšne bodo kazni?. Kako je s pikami?
kazni in pike so napisane v ZPRCP, 46. člen

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ker poročilo o prekršku bo zgledalo nekako takole: Na odseku A-B ste vozili s povprečno hitrostjo 76,534km/h, dovoljena povprečna hitrost na tem odseku v času ko je bila izvajana meritev pa je bila 71,123 km/h.
In ja v odločbi o prekršku bo pa moralo biti navedeno pomoje nekaj več kot zgornje poročilo. (naprimer dolžine vseh odsekov in dovoljena hitrost na vsakem odseku). Če tega ne bo, ti v bistvu onemogočijo pravno obrambo.
poročilo o prekršku bo verjetno zgledalo podobno kot pri meritvi s provido, glede na to, da gre za primerljiv princip merjenja
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Vsa ta moja vprašanja gredo samo v smer, kako čimbolj približati minimalno določenemu času potrebnemu za to, da prevoziš nek odsek (ja seveda je to povezano z omejitvami hitrosti-kako pa drugače).

Sem te že 1x vprašal...torej ti se boš čez te tunele vozil s štoparico v roki? In to te sprašujem čisto resno...

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Ker poročilo o prekršku bo zgledalo nekako takole: Na odseku A-B ste vozili s povprečno hitrostjo 76,534km/h, dovoljena povprečna hitrost na tem odseku v času ko je bila izvajana meritev pa je bila 71,123 km/h.

Ne, malo bolj enostavno bo. Na odseku 5 kilometrov ste vozili s povprečno hitrostjo 123 km/h, dovoljena maksimalna povprečna hitrost pa je 100 km/h.

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
In ja v odločbi o prekršku bo pa moralo biti navedeno pomoje nekaj več kot zgornje poročilo. (naprimer dolžine vseh odsekov in dovoljena hitrost na vsakem odseku). Če tega ne bo, ti v bistvu onemogočijo pravno obrambo.

A ti resno misliš, da bodo vedno, kadar bodo dela na cesti in zaradi tega zmanjšana največja dovoljena hitrost oni merili dolžine teh odsekov ter popravljali algoritme v sistemu? Sistem bo nastavljen, umerjen in certificiran za povprečno hitrost 100km/h in to je to.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Evo kako lušna je štajerca AC:

Zastoji nastajajo:
- na štajerski avtocesti pred priključkom Blagovica proti Mariboru (5 km), voznikom priporočamo obvoz po cesti Krtina - Moravče - Izlake - Trojane, po zasavski cesti ali skozi tuhinjsko dolino;
- na cesti Blagovica - Trojane.

Zaradi prometne nesreče je oviran promet na cesti Blagovica - Trojane.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Evo, jaz sem se pa dokončno odločil (2 x že tudi sprakticiral), da ko me pot zanese v Italijo, grem lepo čez Avstrijo.
Takšna je moja trasa: Maribor - Dravograd - St. Andra na AC - Celovec - Beljak - Treviso - Udine - in potem naprej proti Benetkam...
Sicer je 30 km daljša pot, 10 eur dražja cestnina v Italiji, je pa bistveno manj izgubljenih živcev in let, kot na naših AC.
Tudi ko me bo pot zanesla na Gorenjsko, bom ubral pot čez Avstrijo....

Kar mi je najbolj fascinantno, je to, da je na relaciji Beljak - Videm en kup tunelov, vrhunsko osvetljenih, asfaltiranih, brez dodatnih omejitev.
Sedaj, če potegnem neko vzporednico med italijanskimi in našimi tuneli, mi ni logično, zakaj lahko italijani v tunelih brez težav uporabljajo klasičen asfalt in day light osvetlitev, pri nas pa (npr. Markovec) oranžno osvetlitev, en kup nekih lučk po tleh, podlago betonirano...
Če pa še omenim odsevnike na odbojnih ograjah v Italiji ter jih primerjam z našimi, je nočna vožnja po AC od Trbiža proti Benetkam in dalje neprimerno bolj uživaška kot pa mučenje po naših AC.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Asfalt v tunelu je norost, in prvič ko bo gorelo v Šentvidu, bodo zaradi tega mrtvi, še zunaj pred predorom...
zmaga.gif
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Očitno v Italiji nimajo teh težav, pa imajo avtoceste precej dalj časa kot mi, pa tudi tunelov imajo en kup... Njihov nov odcep (nova AC) od Bologne proti Firencam je tripasovnica z asfaltiranimi tripasovnimi tuneli.
zmaga.gif


Sicer me pa tale darsov izgovor za požar sploh ne prepriča, kadilo se bo iz predora v vsakem primeru, pa če je asfalt ali beton. Je pa nekaj drugega sama vožnja, brez dodatnih omejitev po asfaltu ali pa po razdrapanem tunelu z raznoraznimi tablami za omejitve...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
heh, pelji se kdaj iz MB v graz, tam je še AC betonska...pa vsi tako hvalijo njihove ceste
smile-1.gif