Spodbude za električne avtomobile

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

No, mi pa hočemo zgraditit TEŠ6, med tem, ko tudi vladna služba za podnebne razmere že na glas tuli, da je to, ne samo mrtva investicija, ampak tudi škodljiva investicija, ker bodo emisijski kuponi z letom 2020 postali tako dragi, da bo elektrika iz TEŠ6 tako draga, da ne bo konkurenčna na trgu, oz. jo bomo morali MI subvencionirati.

Samo ne, mi (Slovenia) raje plačujemo kazni, kot pa da ta denar namenimo zmanjšanju emisij. Mi gremo v tako napačno smer, da sem brez besed.
Prosim za hitro alternativo za skoraj 600MW, moči ki nam bodo manjkali, ko bodo v kratkem v Šoštanju zaprli stare bloke.
Hvala

P.S. NEK 2 se pod to ne šteje, ker do nje manjka vsaj še 15+ let
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:P.S. NEK 2 se pod to ne šteje, ker do nje manjka vsaj še 15+ let
Aha, zakaj že?
Zaradi nesposobnosti naše birokracije in nič drugega (sprejamanje prostorskih načrtov in vsega ostalega sranja). No, pa zato, ker hoče vsak kura.c kateri je zraven še provizijo za lasten žep in potem seveda to traja, da si izmislijo dovolj učinkovitih načinov, da jih raja ne spregleda in požegna to.

Se mi zdi, da v Koreji zgradijo nuklearko v cca. 38-ih mesecih, v Zahodni Evropi (Francija) se mi zdi, da je nared v 5-6ih letih. To žal pišem po spominu, ampak se mi zdi, da bo zadeva pravilna.
Naši se pa s TEŠ6 ukvarjajo, poleg tega pa bo tehnologija za nuklearke vedno dražja, če ne bomo sedaj zagrabili. Namreč ponudnikov te tehnologije je omejeno malo in države sedaj vedno bolj ugotavljajo, da je to le na nek način zelena energija in jo bodo poizkušali v prihodnosti čim bolj izkoristit. Kar pomeni, da bo povpraševanje bistveno večje kot ponudba in potem vemo, kaj se zgodi. Samo našim politikom to ne sede, ker sedaj so že vložili ogromno truda v v načine pridobitve in razdelitve provizij iz TEŠ-a, zato pa s tem tako silijo sedaj, čeprav je jasno, da je to budalaština, da je ni večje.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:P.S. NEK 2 se pod to ne šteje, ker do nje manjka vsaj še 15+ let
Aha, zakaj že?
Zaradi nesposobnosti naše birokracije in nič drugega (sprejamanje prostorskih načrtov in vsega ostalega sranja). No, pa zato, ker hoče vsak kura.c kateri je zraven še provizijo za lasten žep in potem seveda to traja, da si izmislijo dovolj učinkovitih načinov, da jih raja ne spregleda in požegna to.

Se mi zdi, da v Koreji zgradijo nuklearko v cca. 38-ih mesecih, v Zahodni Evropi (Francija) se mi zdi, da je nared v 5-6ih letih. To žal pišem po spominu, ampak se mi zdi, da bo zadeva pravilna.
Naši se pa s TEŠ6 ukvarjajo, poleg tega pa bo tehnologija za nuklearke vedno dražja, če ne bomo sedaj zagrabili. Namreč ponudnikov te tehnologije je omejeno malo in države sedaj vedno bolj ugotavljajo, da je to le na nek način zelena energija in jo bodo poizkušali v prihodnosti čim bolj izkoristit. Kar pomeni, da bo povpraševanje bistveno večje kot ponudba in potem vemo, kaj se zgodi. Samo našim politikom to ne sede, ker sedaj so že vložili ogromno truda v v načine pridobitve in razdelitve provizij iz TEŠ-a, zato pa s tem tako silijo sedaj, čeprav je jasno, da je to budalaština, da je ni večje.

Nuklearko lahko "zgradiš" v 2 letih ja. Če imaš vse potrebno že razstavljeno na dvorišču.
Čakalne dobe za reaktorske posode, turbine itd so krepko preko 5let, še nekaj birokracije, zelenih, jeznih lokalcev,... Pa si takoj na 10+ letih. Tako kot recimo Finci s svojim Olkiluoto 3
evil.gif

In zgrajena elektrarna še ne pomeni, da lahko dejansko kaj koristnega dobiš iz nje. Sledi še kar dolgotrajno testiranje, predno se jo trajno priklopi na omrežje
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Se mi zdi, da v Koreji zgradijo nuklearko v cca. 38-ih mesecih, v Zahodni Evropi (Francija) se mi zdi, da je nared v 5-6ih letih. To žal pišem po spominu, ampak se mi zdi, da bo zadeva pravilna.
Finci gradijo elektrarno že ohoho časa, njena cena se je podvojila, pa še kar ne laufa. Tistile podatki o Koreji in Franciji so pa najbrž nekje iz leta 80, pa še to najbrž samo za gradbena in inštalacijska dela. In ja, raje dam subvencijo Revozu, ker ta denar tako ali tako z davščinami pride nazaj (20% od vsakega prodanega avta, dohodnina od vsakega zaposlenega v Revozu in slovenskih partnerjih ipd.), subvencija za električne avte gre pa izključno in samo prodajalcu v žep.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.520
5.064
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:Pri električnih avtomobilih je treba gledati na rok 15 do 25 let.
...
Sedaj je pa nafta preprosto prepoceni, električni avtomobili pa predragi. Ampak to je stanje trenutne točke v času.
Jaz sem že v eni temi zapisal, da je po mojem vsa tehnologija, ki bi omogočala prevoz na elektriko načeloma dovolj daleč že danes. Samo nekaj organizacijskih sprememb bi potrebovali. Predvsem namesto polnjenja baterij na "črpalki", avtomatska menjava z polno. To bi bilo tehnično izvedljivo v kaki minuti.
Ampak očitno je nafta še poceni in nam ne teče voda v grlo. In do takrat izkoriščamo sončno energijo, ki jo je zemlja ujela v preteklosti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jap. Nafta je poceni energent. Vsaj zaenkrat še.
Vendar se za leta 2014 - 2016 spet napoveduje skok cen nafte v nebo, kot funkcije naraščajoče potrošnje in padajoče proizvodnje, oz. črpanja. Že sedaj se vidi, da kljub finančni krizi in recesiji, nafta noče pasti dosti pod 80 USD na sod. Ko se bo svetovno gospodarstvo spet zalaufalo, sploh pa motorizacija Indije in Kitajske, bo kar veselo. Kitajski proizvajalec avtomobilov BYD zato že stavi na električne avtomobile.
 
Nazadnje urejeno:

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Fotovoltaika je bluz - za proizvodnjo monokristalnih fotocelic se potroši približno toliko energije kot jo proizvedejo v 10 letih, šele potem je "zaslužek", res pa je, de je ta energija vložena na Kitajskem.
Še mali izračun:
Recimo, da je v Sloveniji 500 črpalk in da istočasno tanka na vsaki 5 avtomobilov moči 50 kW. Skupno to pomeni, da STALNO za tankanje avtomobiliv omrežje obremenjujemo s 125 MW moči (nuklearka ima 690, od tega gre pol na Hrvaško). Od kod torej toliko ekektrike??? Enako (ni dovolj virov) je po vsej Evropi oziroma po vsem svetu.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Fotovoltaika je bluz - za proizvodnjo monokristalnih fotocelic se potroši približno toliko energije kot jo proizvedejo v 10 letih, šele potem je "zaslužek", res pa je, de je ta energija vložena na Kitajskem.
Še mali izračun:
Recimo, da je v Sloveniji 500 črpalk in da istočasno tanka na vsaki 5 avtomobilov moči 50 kW. Skupno to pomeni, da STALNO za tankanje avtomobiliv omrežje obremenjujemo s 125 MW moči (nuklearka ima 690, od tega gre pol na Hrvaško). Od kod torej toliko ekektrike??? Enako (ni dovolj virov) je po vsej Evropi oziroma po vsem svetu.
Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Vendar se za leta 2014 - 2016 spet napoveduje skok cen nafte v nebo, kot funkcije naraščajoče potrošnje in padajoče proizvodnje, oz. črpanja.
Rasti oz. padca gospodarstva ne znajo za četrt leta naprej napovedati (kar poglej trenutno krizo), a cene nafte bomo pa napovedovali za 5 in več let naprej?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Fotovoltaika je bluz - za proizvodnjo monokristalnih fotocelic se potroši približno toliko energije kot jo proizvedejo v 10 letih, šele potem je "zaslužek", res pa je, de je ta energija vložena na Kitajskem.
Še mali izračun:
Recimo, da je v Sloveniji 500 črpalk in da istočasno tanka na vsaki 5 avtomobilov moči 50 kW. Skupno to pomeni, da STALNO za tankanje avtomobiliv omrežje obremenjujemo s 125 MW moči (nuklearka ima 690, od tega gre pol na Hrvaško). Od kod torej toliko ekektrike??? Enako (ni dovolj virov) je po vsej Evropi oziroma po vsem svetu.
Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif
 

Tusi

Fizikalc
3. sep 2007
1.236
3
38
In tudi sam sem vseskozi bolj skeptičen o ekologiji in novih elektronskih izdelkih. Kar poglejmo kaj se danes dogaja z vso elektronsko šaro, ki jo imamo doma. Za 90% stvari, katere postanejo zaradi manjše okvare nedelujoče, sploh ne pomislimo, da bi jo dali popravljati, kajti ceneje in z manj živci ponavadi kupiš novo stvar, stara pa roma v koš. Kvaliteta novih stvari pa je tudi porazna, saj je že tovarni lažje stvar zamenjati v garanciji, kot v razvoj vložiti še nekaj denarja in narediti stvar zanesljivejšo.

Kar nam predstavljajo se res da sliši lepo, ampak je še zelo zelo daleč od tega.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Fotovoltaika je bluz - za proizvodnjo monokristalnih fotocelic se potroši približno toliko energije kot jo proizvedejo v 10 letih, šele potem je "zaslužek", res pa je, de je ta energija vložena na Kitajskem.
Še mali izračun:
Recimo, da je v Sloveniji 500 črpalk in da istočasno tanka na vsaki 5 avtomobilov moči 50 kW. Skupno to pomeni, da STALNO za tankanje avtomobiliv omrežje obremenjujemo s 125 MW moči (nuklearka ima 690, od tega gre pol na Hrvaško). Od kod torej toliko ekektrike??? Enako (ni dovolj virov) je po vsej Evropi oziroma po vsem svetu.
Eh, pa kakih 50kW. Saj ne boš čakal 3 ure, da se ti napolni akumulator
evil.gif
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/DAqMzbmf3D4&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/DAqMzbmf3D4&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Uau, 30min za celo baterijo, 15min za dopolnitev baterije. Noro hitro
hysterical-1.gif

Pa še upoštevajmo, da so tole bila ena mala jajčka z malo baterijo.

In glede na to, da visiš na taki črpalki 15-30min(z večjo škatlo jasno še dlje), rabiš vsaj 30 polnilnih mest na črpalko(ter pomanjkljivo oblečene hostese, da medtem ne crkneš od dolgčasa
evil.gif
). In jasno lep daljnovodek do nje, ter par prav lepih elektraren, če bi želel imeti vsa vozila na štrom.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Lepo. Pokaže, kako v pol minute napolni nič.
aplauz.gif

Žal, nafta je sveta vladar, preveč praktična in preveč učinkovita.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.104
4.097
113
Pa vi ste
bonk.gif


Za vsaj 50% folka je 140km/dan več kot zadosti. Sicer imam pa počasi dovolj razumnega argumentiranja z vami, ki seveda, vsak od vas dela vsaj 150km na dan. Da pa se načrtuje postavitev polnilnih točk v nakupovalnih središčih in restavracijami, tega pa nobenega ne zanima. Predvsem pri takih objektih, kjer imajo ljudje opravke. Tako da med tem, ko si po opravkih, pač dofilaš, ne pa da stojiš pri avtu.

Mislim, ne vem, ali ste res tako
bonk.gif
ali se samo delate?

Vi se kar vozite z vedno dražjim gorivom. Trenutno imam za sabo 6200km narejenih na elektriko s stroškom 0.25 EUR/100 km in me boli kita, ko se podraži gorivo. Namesto, da sem dal 500 EUR za gorivo, sem dal 15.5 EUR za elektriko.

Boli me kita, ker mi ni potrebno menjavat svečk, olj, filtrov, boli me kita, da se mora motor ogreti na delovno temperaturo, boli me kita, ker imam zavarovanje in registracijo zanemarljivo drago, boli me kita, ker mi ni potrebno plačati prispevka za ceste.
 
Nazadnje urejeno:

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
v nemčiji so začeli postavljati črpalke - polnilna mesta za vodik. verjetno bo to lažje izvedljivo kot pa čista kišta na el energijo
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.085
-8.778
113
Te bo pa začela boleti kita, ko se bo elektrika opazno podražila in ko bodo nabili trošarine na elektriko za vozila.
evil.gif
Brez skrbi, takoj ko bo več električnih mlinčkov na cestah, se bo to zgodilo.

Taki kot ti preprosto ne razumete, da prehod na elektriko potegne za sabo še ogromno drugih stvari. Je velika razlika, če imaš par butičnih izdelkov in eno elektro vozilo na 10000 "navadnih" vozil, ali pa če je 25% in več voznega parka na elektriko.
Poleg tega, da elektro vozila še nekaj časa ne bodo prava konkurenca notranjemu izgorevanju. Ne cenovno in ne praktično
evil.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za vsaj 50% folka je 140km/dan več kot zadosti. Sicer imam pa počasi dovolj razumnega argumentiranja z vami, ki seveda, vsak od vas dela vsaj 150km na dan.
Na dan jih naredim cca 25, torej za elektro bi šlo.
Ampak a grem lahko smučat v Nassfeld (ali pa na Cerkno, saj je vseeno) z elektroavtom? Ne, ne morem.
Grem lahko v Koper na sestanek z elektroavtom? Ne, ne morem.
A grem lahko na dopust z elektroavtom? Ne, ne morem.
A ga lahko sploh kje filam? Ne, ne morem.

Kaj narediš takrat? Hja, zakurblaš bencinarja. Pa je šla vsa elektro šparovnija v kanalizacijo.
smirk-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
elektriko lahko sam proizvajaš doma na 1001 način, medtem ko nafte ravno nemoreš in si odvisen od arabcev. Tudi če je ne proizvajaš sam doma, jo še vedno dobiš iz slovenskih elektrarn in nebo nikoli tak draga kot nafta, kjer ceno narekujejo globalni naftni lobiji.