tudi sam sem pred kratkim imel problem z reklamacijo, ce si kupoval preko ebaya cisto na dnu pisejo pogoji za returns, in vecina ima pac da jim moras stvar vrnit in hkrati krijes tudi ti stroske posiljanja
v mojem primeru je slo za artikel iz EU, ubistvu je slo za avtomobilsko ogledalo, ki je prodajalec poslal popolnoma napacnega. Sem ga najprej kontaktiral pa se ni oglasal 10 dni, odprl case, tudi brez oglasanja, sele ko sem vkljucil ebay, so mi odgovorili naj posljem artikel nazaj ter navedem tracking number. Tudi ko je že prejel stvar, kar se je opazilo po stevilki za sledenje, je pravil da stvari se ni prejel, sele po print screenu kjer se vidi da je stvar prejel ze 1 teden nazaj mi je le vrnil denar, sam sem pa moral kriti stroske (8 eur) posiljanja.
Tako da ce bos posiljal navigacijo nazaj, racunaj da bo za kitajsko kar velik strosek, poskusi se zmenit, da ga ne rabis posiljat oziroma da bos poslal slike popolnoma unicenega artikla, mogoce pristanejo na to.