Spletni nakup po nizki ceni - ENA-A NATEG !

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.592
1.272
113
zgleda imajo v enaa dopuste pa v nedeljo noben ne spremlja zadev
grin1.gif
 

Abomination1

Pripravnik
22. okt 2012
298
0
16
Tudi sam sem naročil enega tako za foro. Sicer pa sem 100% da nebo šlo naprej
smile-1.gif


Sem parkrat naročil nekaj stvari, ki so bile tudi do 20% cenejši od konkurence (tudi v tujini), so poslali mail da se opravičujejo in da je zadnjega izdelka s to ceno zmankalo, če hočem lahko dobim ISTO stvar ampak dražje kot pri konkurenci.

Tako da sem odstopil od tistih vseh prednaročil, od takrat ne kupujem več na ena-a, tole je bilo po 3 letih prvo naročilo
smile-1.gif
...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zadeva bi znala biti sitna za Ena A samo v primeru da bo mnogo teh naročil (kar jih bo) in bo zadeva prišla v medije...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.918
113
40
MB
Zakaj že? Ni se jim zgodilo prvic in ne zadnjic, niti edinim
grin1.gif
pac pride do kakega zajeba pri xml uvozu, me pa cudi da cetudi ni nobenega, da nimajo neke avtomatike, ki bi odstranla to.

Pomoje bote dobili mail da po tej ceni ne morejo dobavit.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
Najprej dobiš mail, kar sedaj gledam

EnaA trgovski center - Obvestilo o sprejemu povpraševanja

EnaA trgovski center - Vaše naročilo je v izvedbi

EnaA trgovski center - naročeno blago je odpremljeno (tukaj šele začne veljati).
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.716
68
48
Klošarizem od folka da misli da lahko izkoristi napako pri vnosu artikla. 5 evrov za monitor niti slučajno ni cena ki bila realna, to ve vsak, tudi nateguni ki mislijo da bodo nekaj dobili zastonj samo zato ker se je nekdo zatipkal. Ne vem kolk sto ali tisoč artiklov imajo v bazi, nič nenavadnega če se pri kateremu ponesreči zmotijo. In to da najdeš neko temo izpred petih let ni dokaz da gre za namerno dejanje. Jaz bi se na vašem mestu skril v kakšno jamo s takim početjem ne pa oglaševal na forumu. Nasplošno ima enaa zelo dobre cene, večkrat sem že našel pri njih cenejšo ceno kot pri najcenejšem na ceneje.si.
 

Jordan

Fizikalc
5. jun 2009
2.839
-9
38
Ljubljana
Več nas je -> večja verjetnost je da bo pri prijavi na tržnega (lahko tudi preko email-a), dejansko trgovina tudi odgovarjala.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.592
1.272
113
Citat:
Uporabnik Slycer pravi:
Klošarizem od folka da misli da lahko izkoristi napako pri vnosu artikla. 5 evrov za monitor niti slučajno ni cena ki bila realna, to ve vsak, tudi nateguni ki mislijo da bodo nekaj dobili zastonj samo zato ker se je nekdo zatipkal. Ne vem kolk sto ali tisoč artiklov imajo v bazi, nič nenavadnega če se pri kateremu ponesreči zmotijo. In to da najdeš neko temo izpred petih let ni dokaz da gre za namerno dejanje. Jaz bi se na vašem mestu skril v kakšno jamo s takim početjem ne pa oglaševal na forumu. Nasplošno ima enaa zelo dobre cene, večkrat sem že našel pri njih cenejšo ceno kot pri najcenejšem na ceneje.si.

bmk.... dokler so oni prasci do nas, smo lahko mi nazaj tudi.
da bi to bil njihov prvi "feler" bi še rekel, tako pa je nategovanja iz njigove strani kar nekaj.
 

Mantara

Pripravnik
6. avg 2007
355
4
18
Jaz sem pred par meseci naročil mimovrste en izdelek, kjer je bila taka podobna cena, a realna pa cirka 100 eur.
V ponedeljek zjutraj sem dobil sledeč email:

Pozdravljeni,

obveščamo vas, da smo vaše naročilo 878942 primorani preklicati zaradi očitne napake v ceni.

V pogojih poslovanja si pod točko 27. Omejitev odgovornosti pridržujemo pravico do prekinitve pogodbe na podlagi 46. člena Obligacijskega zakonika.

Mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka, se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Tako 27. člen Splošnih pogojev poslovanja kot 46. člen Obligacijskega zakonika torej dajeta mimovrste d.o.o. možnost, da v primeru bistvene zmote kljub predhodni potrditvi naročila naknadno odstopi od pogodbe.

Opravičujemo se vam za nevšečnosti in vas prosimo za razumevanje.

Lep pozdrav,
 

nik88

Pripravnik
28. maj 2015
231
0
16
Vse kar delate je , da zapravljate danes svoj čas z naročanjem in jutri čas kakšnega ubogega študenta po 3,8€/h za vse te stornacije in emaile in telefonske klice in......

Gre za očitno napako, tako da bodo šla vsa vaša naročila v elektronski koš za smeti.
 

karamarko

Pripravnik
29. sep 2014
365
0
16
Citat:
Uporabnik Slycer pravi:
Klošarizem od folka da misli da lahko izkoristi napako pri vnosu artikla. 5 evrov za monitor niti slučajno ni cena ki bila realna, to ve vsak, tudi nateguni ki mislijo da bodo nekaj dobili zastonj samo zato ker se je nekdo zatipkal. Ne vem kolk sto ali tisoč artiklov imajo v bazi, nič nenavadnega če se pri kateremu ponesreči zmotijo. In to da najdeš neko temo izpred petih let ni dokaz da gre za namerno dejanje. Jaz bi se na vašem mestu skril v kakšno jamo s takim početjem ne pa oglaševal na forumu. Nasplošno ima enaa zelo dobre cene, večkrat sem že našel pri njih cenejšo ceno kot pri najcenejšem na ceneje.si.

Dopuščam možnost, da ne gre za namerno zavajanje ampak da so tako nesposobni, da tega niso sposobni popravit v dveh dneh. Vikend gor al pa dol. Govorimo o eni največjih spletnih trgovin pri nas, ne o one-man-band s.p.-ju.