Jaz sem pred par meseci naročil mimovrste en izdelek, kjer je bila taka podobna cena, a realna pa cirka 100 eur.
V ponedeljek zjutraj sem dobil sledeč email:
Pozdravljeni,
obveščamo vas, da smo vaše naročilo 878942 primorani preklicati zaradi očitne napake v ceni.
V pogojih poslovanja si pod točko 27. Omejitev odgovornosti pridržujemo pravico do prekinitve pogodbe na podlagi 46. člena Obligacijskega zakonika.
Mimovrste=) ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka, se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih mimovrste=) v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Tako 27. člen Splošnih pogojev poslovanja kot 46. člen Obligacijskega zakonika torej dajeta mimovrste d.o.o. možnost, da v primeru bistvene zmote kljub predhodni potrditvi naročila naknadno odstopi od pogodbe.
Opravičujemo se vam za nevšečnosti in vas prosimo za razumevanje.
Lep pozdrav,