Spletni nakup po nizki ceni - ENA-A NATEG !

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Seveda jih še ni, po eni strani jih kao ne mara in ne bo nikoli nič kupil tam, po drugi strani pa jih prečesava za ugodnimi ponudbami, si govori 'Tokrat bo pa ratal!' in jim dela reklamo vsepovsod.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
Roko na srce, zmeraj ko sem gledal za kak artikel so bili cenejši za par evrov od mimovrste.

To govorim od slovenskih, da se bom pa s kakim švabom jebal za kako garancijo za razliko 10€, mi pa ni kaj preveč.

Res, da sem pa tazadnji telefon iz nemčije naroču, da malo se je začelo spreminjat vse
smile-1.gif
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Švaba pošlje UPS nalepko, sprintaš in pošlješ brezplačno, včasih je celo že zraven v paketu. Res se moraš je.bat, ja.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.740
6.635
113
v tujini je dejansko manj jajcanja z garancijo ali z vračanjem artiklov kot pri nas

sprintaš, neseš na pošto, ???, profit!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Tako je. Dvakrat mi je poslal nalepko. Pri izdelku za 150 evrov in tezi nekaj kg se je lepo na plačal poštnine l. Namesto 1x, jo je placal 5x. Sele v tretje je poslal naroceni izdelek.
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Druga mentaliteta pač. Čeprav bo skupno na zgubi, bo obdržal kupca. Bo mogoče komaj po 3. nakupu splaval iz rdečega.

Ne pa pri nas, samo da se nekaj proda, potem pa se delajo francoze in z vsemi štirimi upirajo reklamaciji. Ne vsi, je pa pogost pojav, ker se razmišlja le kratkoročno.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
397
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
A ti bi se sel tak "posel"?
To vprašanje je nepomembno na zahodu.
Če si ti zajeb..., potem boš rešil stranko na svoje stroške. Pač načelo kupec je kralj ima svojo veljavo in ta mentaliteta pripelje do tega, da pridobiš stranko in naslednjič, ko bo kaj kupovala, bo spet kupila pri tebi. Ker ve, da kljub temu, da je prišlo do napake (itak se vsak zmoti), bo zadeva rešena, kot je potrebno, če se slučajno kaj zalomi. Pri nas pa, kot je ThorZen napisal: NIP - nategni in pobegni.
Sam recimo na podlagi dobrih izkušenj kupujem olje v določeni nemški spletni trgovini, tudi če je morda nekaj centov dražje kot pri konkurenci. Ker vem, da bo poštar tretji dan po naročilu blago dostavil domov in da je kvaliteta takšna kot mora biti.

Še en primer: zadnjič sem imel določeno zadevo v delu. ki mi običajno vzame slabo uro. No, tokrat so določene okoliščine botrovale temu, da se je zadeva zavlekla na 6 ur. Ja, 6 ur. A misliš, da sem zato stranki zakasiral 6x višjo ceno?
Ne, plačala je tisto kar je bilo dogovorjeno, sam sem pač tistih 5 ur ''zavedel'' kot razvoj. Jeb.. ga, tudi tako pride. Lahko bi pa bo pol ure pobasal šila in kopita in rekel stranki, da ne bo kruha iz te moke, pa še račun izstavil
hysterical-1.gif
. Kaj misliš, kakšno referenco bi dobil pri njej? Tako sem ji pa razložil zadevo in jo vprašal, če je za to, da se zadeva zavleče. Ni imela nič proti in na koncu je bila zadeva v nulo poštimana. Pa še jaz sem pri tem eno precej pomembno zadevo pridobil.

Ampak ja, balkanska mentaliteta tega pač ne razume.

In ja, kot je že nekdo zgoraj napisal, bi lahko enaa iz tega potegnila konkreten PR, ki bi bil glede na učinek relativno poceni (bi pač zadevo malo spromovirali še na TV in v časopise, itd.). Če pa to delajo namerno (kar se da izluščit iz kar nekaj mnenj uporabnikov), pa nimam kaj dodati...

PS: Da smo si na jasnem: načelo KUPEC JE KRALJ velja z enim dodatkom: DOKLER SE OBNAŠA KOT KRALJ. To je zelo pomembno, še posebej pri Balkancih.
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Včeraj naročil (po naključju, iskal sem namreč podoben izdelek) pri spletnem trgovcu v sloveniji izdelek za tretjino redne cene (oziroma za slabo polovico znižane- običajne cene). Pred tem sem jih celo klical zaradi določenih vprašanj, na katere mi pa niso mogli odgovoriti po telefonu. Odločil sem se da kupim in se zanašam na 15 dnevni rok za vračilo če kaj ne bo ok.
Dobil sem mejl s katerim mi potrjuejjo naročilo in dobil sem številko naročila.
robo naj bi imel dostavljeno do konca tedna. (tako je bilo napisano ob nakupu)
Ali mi zadevo še lahko skenslajo?
Sem si naredil printscreene strani.
Danes je izdelek že več kot 2x dražji od včeraj.

Kaj lahko pričakujem? Storno z njihove strani?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Dobil sem sporocilo, da je odpremljeno in da dobim v ponedeljek. Sicer je bil predviden rok dobave danes, ampak naj jim bo. Za pol minimalne place bom potrpel. Naslednje dan je imel izdelek ze običajno ceno.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
Včeraj ob 11.00 naročim eno zadevo.... dobim takoj naročilo je v izvedbi in sedaj skoraj 24h po tem nič.

Sem reku, dajmo pri naših naročt, čeprav bi blo v tujini mogoče par % cenej.

Najraj, bi storniral vse skupaj.... ali imajo dopuste ali imajo zaloge 0, torej da ravno tako sedaj šele potuje iz nemčije.
bonk.gif
 

Piccadilly

Fizikalc
22. dec 2009
1.716
68
48
In lazje je odpret alter in jokat kot pa zavrtet en telefon? Jaz sem naročil danes in danes je bilo odposlano.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.737
113
So poslal s 24h zamudo....

Za drugič, nevem če bom še.... od nemca tudi dobim v 2 dneh.
 
Nazadnje urejeno: