spet mrtvi na AC

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Naši strokovnjaki nimajo prava glasanja. Ključno je, kaj menijo dobavitelji in kdo je bolj uspešen pri lobiranju za posle. Strokovnjakom mora biti všeč drugače so prej ali slej strokovnjaki na delovnem mestu fikusa.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Aja, ob cenah naših dobaviteljev bi bilo ceneje plačati 4 študente na vsakem uvozu, da gledajo promet in z daljincem sprožijo dvižne količke.
Ah, na uvoz/izvoz bi postavili bi par sensorjev, ki bi detektirali vožnjo v kontra smeri, jih povezali z nekajutripajočimi lučmi sireno fleshem ali semaforjem nad voziščem in ob strani ali "tablo vozite narobe", ali "stop" pa bi to zbudilo tiste, ki so pomotoma zavili narobe. Lahko bi sistem nadgradili še v toliko, da bi hkrati na že obstoječih informacijskih tablah opozorili normalno vozeče na nevarnost.
Poceni stvar, to bi znal skonstruirat kak boljši srednješolec elektronik. Pa tudi, če se sistem pomotoma sproži, pravilnovozeče to ne bo preveč zmotilo, saj luči in table gledajo od zadaj.
Samomorilcem vožnjo v kontra sicer nebi preprečili, sicer pa taki tudi lahko obrnejo sredi avtoceste, tiste, ki so tja zavili po pomoti in takih je pomoje večina, pa bi odvrnilo od nadaljne vožnje.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.119
1.060
113
Joj, spet se amateriji igrajo psihologe in prometne strokovnjake.

>>Lahko bi sistem nadgradili še v toliko, da bi hkrati na že obstoječih informacijskih
>>tablah opozorili normalno vozeče na nevarnost.
>>Pa tudi, če se sistem pomotoma sproži, pravilnovozeče to ne bo preveč zmotilo,
>>saj luči in table gledajo od zadaj.
Pa zapletaš se v protislovja že s svojimi besedami, kaj šele da bi kaj pametnega dodal zraven.
Bodo pa te luči videli vsi na naspotni strani avtoceste.

In pa: ob vsaki sprožitvi tega sistema bo prišlo do sunkovitega bremzanja na avtocesti, rinjenja na vozni pas,...
kar bo hitro privedlo do nekaj nesreč in tudi nekaj mrtvih (iz preventivnih razlogov).

Če bo pa lažnih alarmov preveč, jih pa po nekaj mesecih nihče več ne bo upošteval.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik jurek1973 pravi:
Bodo pa te luči videli vsi na naspotni strani avtoceste.

In pa: ob vsaki sprožitvi tega sistema bo prišlo do sunkovitega bremzanja na avtocesti, rinjenja na vozni pas,...
kar bo hitro privedlo do nekaj nesreč in tudi nekaj mrtvih (iz preventivnih razlogov).

Če bo pa lažnih alarmov preveč, jih pa po nekaj mesecih nihče več ne bo upošteval.

Ne, ker bi bili ti sistemi nameščeni na uvozih/izvozih. torej na enosmernem delu ceste.
Tja se iz nasprotne smeri ne vidi, ni pa problem uporabit senčnike, iz zožat zorni kot, približno tako kot na semaforjih.

Zakaj pa misliš da bi se sistem prožil kar sam od sebe? zdej pa primerjaj nevernost, ki bi nastala ob proženju takega sistema in nasprotivozečega voznika?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.990
-375
113
ma ne. pustijo nej vse skupaj. raje naj iščejo napake v sistemu, in vse črne scenarije ven privlečjo. če bo imel sistem napako, jo bo plačal dars, brez prerekanja. in če bi ta sistem ponesreči na leto predrl 5 kompletov, je to še vedno manj kot pa eno življenje, a ne?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
Najbolj smešno pa je to, da so včeraj malo naprej od mesta nesreče stali policaji in merili hitrost
bonk.gif


Škoda Superb parkirana na strani in so z laserjem merili hitrost
aplauz.gif


Kako že gre star slovenski pregovor: PO TOČI ZVONITI JE PREPOZNO !!!!
evil.gif

sem jih tui sam videl in si do doma razbijal glavo. kako za vraga so se tam postavli obrnjeni skoraj proti smeri naše vožnje in kako zavraga te lahko tam ustavo...
brez ogrožanja ostalih
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Lahko se naredi sistem bodic, ki bi bil enostaven za izdelavo in še bolj enostaven pri montaži.
To je sistem vilic, ki so usmerjena v smer vožnje. Torej, če se pelješ v pravi smeri jih enostavno prevoziš, če se pripelješ v nasprotni smeri se pa avto "napiči" na vilice in pri tem ti prebode, pretrga vse gume. S tem je onemogočena nadaljna vožnja!
Ampak to pri nas ne bo prišlo v upoštev, ker:
-od ideje do samega začetka realizacije traja več let
- se da ven razpis na katerega se prijavi(ta) po možnosti samo par podjetij
- po pol leta se izbere enega izmed njih in tako steče postopek
- vmes se drugo podjetje(a), ki so bila prijavljena na razpis pritoži na sam postopek, saj se naj bi preferiralo izbrano podjetje...
- pride do tožb na sodišču
.......
......
....
itn.

in kaj se zgodi, ko en voznik stoji v koloni na izvozu pred temi konicami, ponavadi so izvozi v klanc, in mu pri speljevanju avto zdrsne 10cm nazaj in mu prereže 2 gumi?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
in kaj se zgodi, ko en voznik stoji v koloni na izvozu pred temi konicami, ponavadi so izvozi v klanc, in mu pri speljevanju avto zdrsne 10cm nazaj in mu prereže 2 gumi?
Pokliče AMZS, da mu odpeljejo avto do vulkanizerja, do takrat se bo pa kolona nabrala daleč na avtocesto.
Gume in menjavo bo seveda sam plačal, kaj pa ima za zdrsavat nazaj.
V proračun bo pa tud kaj padlo, brez skrbi.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
OK, v ponedeljek in torek sta se spet zgodila dva primera nasproti vozečih, tokrat na gorenjski avtocesti. Resno se sprašujem o tem, kakšni državljani živijo med nami in kateri [censored] da ljudem z IQ sobne temperature vozniško dovoljenje.
 

Dygscxpixm

Fizikalc
2. jun 2009
396
70
28
Sončna Štajerska
Resnici na ljubo - dogaja se tudi v boljših družinah.
Na nemških avtocestah so Geister-Fahrerji vsakodneven pojav in vsake toliko povzročijo katastrofalne nesreče. Kadarkoli se peljem skozi Nemčijo, na radiu slišim opozorila o njih.
Videl pa nisem na srečo še nobenega, ne v Nemčiji, ne pri nas in ne kje drugje.

Med ljudmi se najde ves spekter - od najbolj pametnih in sposobnih pa tja do povsem brezupnih in zgrešenih primerov. Tudi tisti na spodnji strani spektra lahko brez prehudih težav pridejo do vozniškega izpita.

V takih razmerah je sistem, ki računa na določeno stopnjo razuma in pameti voznikov, recept za katastrofo.

Razne bodice, senzorji in podobne ideje najbrž ne pridejo v poštev.
Bi se pa dalo položaj izboljšati s čimbolj "trotl-ziher" izvedbami priključkov na avtoceste in izvozov z njih, ki bi zmanjšale možnost pomote na minimum.
So pa take izvedbe precej dražje in zahtevajo več prostora kot npr. sedanji priključek pri Arji vasi.

To sicer ne bi 100% odpravilo problema, bi pa gotovo rešilo kakšno življenje.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
jaz razmišljam tako: se zgodi da kdo zgreši razcep in zapelje kontra. ampak v tisti sekundi ko vidi da narobe vstopa na ac, to normalnemu človeku postane jasno najkasneje ko vidi da se ac priključuje iz desne in ne leve, normalen človek v takem primeru takoj vstavi in pelje nazaj. v takem primeru lahko rečemo šit hepens.
ampak če pa ti nadaljuješ vožnjo in ne opaziš da si kontra, oz. te boli qurac, si zrel za doživljenjski odvzem vozniške. Pyzda ko si napohan ti vzamejo vozniško takoj, ker si kao neprištevn. Če pa voziš kontra pa plačaš tistih 200€ pa roka in po zakonu si povsem normalen
stupid-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:ampak če pa ti nadaljuješ vožnjo in ne opaziš da si kontra, oz. te boli qurac, si zrel za doživljenjski odvzem vozniške. Pyzda ko si napohan ti vzamejo vozniško takoj, ker si kao neprištevn. Če pa voziš kontra pa plačaš tistih 200€ pa roka in po zakonu si povsem normalen
stupid-1.gif
zmaga.gif

200 EUR. Hkrati boš pa šel 20 km/h več v naselju pa te ocurijo za večji denar.
aplauz.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Moje čisto osebno prepričanje je, da je avtomobil lahko morilsko orodje in je posledično enakovreden orožju. V primeru napačne rabe oziroma zlorabe lahko povzroči tudi človeške žrtve.
Prav zato menim, da so pogoji, ki jim mora ustrezati kandidat za vozniško dovoljenje, premalo strogi.
Zelo priporočljivo bi bilo uvesti IQ teste in postaviti dovolj visoko mejo kot pogoj za pridobitev dovoljenja. Prav tako bi začetni zdravniški pregled moral vsebovati pogovor s psihiatrom. Tovrstni testi bi se morali ponavljati vsakih 5 let. Del pregleda bi bil tudi pregled zdravniških evidenc in določitev omejene vozniške sposobnosti vsem, ki so imeli težave z alkoholom, drogami, psihičnimi obolenji itd.

Skratka, resnično ne vem, zakaj bi morala država vsakemu bebcu pustiti, da vozi avtomobil in potencialno ogroža ostale udeležence v prometu ter samega sebe. Če so omejitve za letala, celo športna letala, v katerem je samo pilot, potem bi lahko bila tudi za avto. Športno letalo bo ob nesreči ubilo pilota in v skrajnem primeru še koga na tleh, najverjetneje pa ne.
Voznik avtomobila lahko v paketu fenta pet ljudi v svojem avtu pa še pet v drugem vozilu. Do vozniškega dovoljenja pa se pride neprimerno lažje kot do dovoljenja za športnega pilota.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.525
10.743
113
kaj kaj, men je tudi ona pametna psihologinja rekla, da imam neke težave (sej veste vprašanja o mami, pa če bi pobil kolege pa take fore), da bom verjetno pobil veliko ljudi na cesti.... glupača jedna, imam ze izpit vrsto let. pa nisem nobenmu niti sebi povzročil škode. tolk o IQ testih in vsem ostalem sranju.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kaj mene briga, kaj si nekdo misli o sebi. Dosedaj še nisem slišal pijanca ali umsko ruknjenega osebka, ki bi priznal, da je nevaren na cesti. To ne leti nate ampak na splošno.
Postaviti je treba merila in določiti mejo pod katero je pridobitev vozniške nemogoča. Preprosto zato, ker se tveganje za nesrečo pod to mejo poveča preko sprejemljive mere.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.525
10.743
113
hm, ja, hotel sem samo opozoriti na "strokovnost" in psihološke teste...sicer pa tudi lovci so najbolj problematični ljudje v povprečju, kronični pijanci, pa imajo vsi puške...

aja, pa recimo se prehitro zlozil tiste kocke al neko sranje, pa je rekla, da ni vredu, da je prehitro.. .da bom imel tezave...aaaaaaa, škoda da si je nisem zapomnil, bi jo bilo pametno povozit.