Figo...Ampak do takrat se bo tudi postopek reciklaže izpopolnil, da bo možno večino vsebine ponovno uporabiti)
Figo...Ampak do takrat se bo tudi postopek reciklaže izpopolnil, da bo možno večino vsebine ponovno uporabiti)
To, da gre čez noč "čisto ves višek elektrike v nič" seveda ne drži! Energetski sistem sproti prilagaja proizvodnjo električne energije glede na porabo. Za to poskrbijo elektrarne, ki se lahko hitro odzivajo in prilagajajo proizvodnjo.Itak da od fotovoltaike in vetrnih elektrtan ne moreš pričakovat hrbtenice oskrbe z energijo. A če so, dodajajo k razpoložljivi enegiji.
Ko bojo enkrat glavni stebri premalo in se bo začel sesedat celotni sistem (kot npr. v Ameriki) boš verjetno takrat najbolj glasen kaj vse bi moglo biti a ni.
Ponoči se el. energije praktično ne rabi (največji potrošnik je industrija oz. gospodarstvo!)...in ker se jo ne rabi gre čisto ves višek v nič. Takrat voltaika ne rabi nič dodajat..čez dan pa..tudi če ni sonca ima le ta doprinos. In če se gremo ekologijo je največja neumnost, da ljudi siliš v lastne hranilnike, ker bojo na koncu ravno ti hranilniki najbolj ekološko sporni. Zato je potrebno malo širše pogledati (tako država kot posamezniki) in poskusiti zajeti celotno sliko.
In ja..kdor investira 12+ jurjev v pridobivanje el. energije ga je potrebno na nek način nagraditi napram onemu, ki ga boli ku..za vse in se zanaša na druge (predvsem da bo država pomagala).
To, da gre čez noč "čisto ves višek elektrike v nič" seveda ne drži! Energetski sistem sproti prilagaja proizvodnjo električne energije glede na porabo. Za to poskrbijo elektrarne, ki se lahko hitro odzivajo in prilagajajo proizvodnjo.
Ne verjamem, da se spremembe v porabi električne energije spreminjajo tako drastično in sunkovito, da se ne bi dalo učinkovito prilagajati proizvodnje elektrike. Predvsem pa imajo distributerji in dispečerji dovolj znanja, izkušenj in podatkov iz preteklega obdobja, da se organizira priprava na zagon povečane ali zmanjšane proizvodnje PREDEN pride do dejanskih potreb. Če ne bi bilo tako, bi imeli dnevne izpade elektike, kar pa se dogaja le ob nepredvidenih dogodkih.To bi bilo z moje strani dovolj, ker smo zopet prešli iz reševanja konkretnih problemov na filozofiranje, ki nima koristi, niti konca.Hiter odzivni čas imajo zgolj plinske turbine (20 minut za zagon...oz. naj me nekdo popravi) a so le te malih moči.
Termo elektratna, JEK imata odzivni čas crknjenega konja..v nekaj dneh. Hidroelektratane so malo boljše a ta del mi ni poznan ali kaj regulirajo na nivoju dan/noč, ker tudi tu se stvari dogajajo na urni ravni (zapiranje/odpiranje pretokov).
Torej imamo še prečrpovalne elektrarne, ki čez noč trošijo energijo da črpajo vodo na gor, podnevi pa koristijo energijo vode zapridobivanje el. energije.
Torej suma sumarum celotna hrbtenica (verjetno) 80 % moči ne more prilagajati dnevno/nočnim potrebam.
Zato je od nekdaj nočna tarifa, vikendi, prazniki bila pol cenejša, da bi ljudi vzpodbujali trošenje energije takrat ko si viški le te.
Nevednež..koliko pa je el. vozil da bi resneje trošili viške? Tu je potrebno upoštevat še ta del - povečevanje el. vozil, ki bojo konkretno obremenili omrežje..in koliko (dejansko) bo tistih srečnežev, ki bojo lahko polnili vozila čez noč? Oni v blokih dvomim da, torej bojo primorani polniti čez dan na polnilnicah..pa bo spet dodaten pritisk na dnevnem ciklu.
Hiter odzivni čas imajo zgolj plinske turbine (20 minut za zagon...oz. naj me nekdo popravi) a so le te malih moči.
Termo elektratna, JEK imata odzivni čas crknjenega konja..v nekaj dneh. Hidroelektratane so malo boljše a ta del mi ni poznan ali kaj regulirajo na nivoju dan/noč, ker tudi tu se stvari dogajajo na urni ravni (zapiranje/odpiranje pretokov).
Torej imamo še prečrpovalne elektrarne, ki čez noč trošijo energijo da črpajo vodo na gor, podnevi pa koristijo energijo vode zapridobivanje el. energije.
Torej suma sumarum celotna hrbtenica (verjetno) 80 % moči ne more prilagajati dnevno/nočnim potrebam.
Zato je od nekdaj nočna tarifa, vikendi, prazniki bila pol cenejša, da bi ljudi vzpodbujali trošenje energije takrat ko si viški le te.
Nevednež..koliko pa je el. vozil da bi resneje trošili viške? Tu je potrebno upoštevat še ta del - povečevanje el. vozil, ki bojo konkretno obremenili omrežje..in koliko (dejansko) bo tistih srečnežev, ki bojo lahko polnili vozila čez noč? Oni v blokih dvomim da, torej bojo primorani polniti čez dan na polnilnicah..pa bo spet dodaten pritisk na dnevnem ciklu.
Ta baterije je brutalno draga - ker v ceni sploh ni vštet razsmernik. Nekaj DIY varianta.Ta baterija je kar draga, res da je 20kWh, ampak 15kWh je skoraj pol ceneje. Ja se strinjam, da ni računice, še. Če v komplet SE 10kW (pač zame je to dovolj) dodam še 15kWh baterijo, si računam ROI nekih 15let. Itak je to polno preveč, ker baterija bo kaput že davno prej in bo potrebna menjave, ma če bo res cena el močno poskočila, potem bo počasi že rentabilno.
TAB baterije dobiš med MOON rešitvami, že nekaj časa.Ce se bo spreminjal tarifni sistem obracuna, se bodo baterije najprej izplacale podjetjem ki si bodo z njimi nizale tudi spico odjemne moci in imela najbrz vecjo razliko v ceni elektrike preko dneva.
To je napovedoval sjtv ze pred nekaj leti ob prihodu tesla wall.
Nasi so sedaj sli v projekt s TAB, kako pa so uspešni pa ne vem.
Za nove. Za stare bo še nekaj časa (ni določeno).Net metering ukinjen? Za vse, al nove?
ti si pa iz energetike poba,.. ker take (skrivajoče) priostranskosti pa še ne.. ali pa si iz 17 stoletja...Ja, ampak kaj boš v tistem času s plinom/premogom? Boš rekel rusu da ga ne rabiš in boš zaradi tega imel pozimi višjo ceno, ker ne boš dosegel letne kvote?
Opcija bi bila lastno kopanje premoga, kar smo pa skenslali. Pa tudi če bi imeli, a bi poleti delavce odpustil?
Škoda, da se je fracking zakonsko prepovedal pri nas
nevednez me zanima kolikokrat na teden se bodo avti polnili cele noci s 17kw....
Niti 2x mesecno....
Tema je že povsem mimo domačih SE ampak na tole pa moram odgovorit.Sploh tam, kjer je pri hišah dva, trije avti, pri trenutnih dosegih je/bo pač potrebno polniti avto vsak dan. Seveda, če imaš avto za uporabo, ne da ti stoji doma.
Meni morajo narediti enega za prvi avto. Kot EQXX s porabo 8.7kWh/100km.Tema je že povsem mimo domačih SE ampak na tole pa moram odgovorit.
Če že gledamo neka povprečja in ne potrebe fiktivnega gospodinjstva, ki dela dnevno 500km s tremi avtomobili, ki jih mora filat vsako noč...
Povprečna oseba pri nas dnevno naredi med 30km in 40km, kar pri trenutnih dosegih el. avtomobilov pomeni, da povsem zadoča, če ga filaš enkrat tedensko, ne pa vsak dan... In drugi avto pri hiši običajno naredi dosti manj kilometrov kot "glavni" avto...