Sam nek mal večji oblak se nam pa vseeno približuje <a href="http://oiswww.eumetsat.org/SDDI/cgi/listImages.pl?m=bnw,a=1,sa=9,pr=BNW,f=1,c=IR_108,se=2,n=24,d=1,v=100,pp=1,t=200704242200" target="_blank">VIRCitat:
Uporabnik vaginko pravi:
nič še ne kaže pri meni mrzlo full snega pa nikje!
Evo, zate nevedneža: zimska je dobra zato, ker dela znosno na suhem in mokrem in dobro na snegu. Letna je sicer boljša na suhem in mokerem, a popolnoma zanič na snegu. Z zimsko si torej vedno mobilen, z letno pa le v suhem in mokrem (sicer na teh dveh podlagah bolje, kot z zimsko, a kaj to pomaga, ko se ob snegu ustaviš).Citat:
Uporabnik asko pravi:
No pa ti razloži nam nevednežem zakaj je potem dobra zimska guma in zakaj letna ni primerna za zimske temperature. Jaz še vedno stojim za tem, da letna guma pri nizkih temperaturah (pod 10 stop) rata trda zaradi drugačne sestave gume, kot je sestava zimske.
Smo jo pri AM že pred par leti, recimo. S cenovno enakima gumama enakega proizvajalca. In so bile letne gume na suhem/mokrem asfaltu opazno boljše, na snegu pa seveda čisti polom.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Zimske gume niso samo za sneg. Letne gume pri tempretaurah pod 10 stop. ratajo trde in nimajo več pravega oprijema s cestiščem.
Še eden, ki ga gumarska industrija na suho od zadaj ...
Zanimivo je bilo 14. in 15. ko so nekateri radijski mediji poročali o obveznih zimskih gumah ( ne opremi ampak gumah ).
Sem že hotel napisati protestno noto samo nisem hotel postati dimsi.
Lepo bi bilo če bi pri vas naredili še kakšno temeljito primerjavo cenovno podobnih zimskih in letnih gum pri različnih pogojih ( recimo vse do -15 ). Ker dobivam občutek, da 90 % ljudi ali še več ne ve resnice.
Nove letne enakega kakovostnega/cenovnega razreda?Citat:
Uporabnik Dik pravi:
Prejšni teden sem zamenjal letne z novimi zimskimi in lahko le rečem, razlika je očitna v prid zimskim seveda
Preizkušeno. Z letno se ustaviš prej in je bolj vodljiva.Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Po testih nekaterih redkih revij in tudi po mojih testih se letna guma obnaša precej bolje tudi pri - 10.
Ti se kar zanašaj na te teste in svoje izkušnje takrat ko ti bo kak stardec zapeljal nenadoma pred nos in boš hotel odviti (seveda s pomočjo ABSa), avto pa vseeno naravnost
Brzina al ne brzina, ko pride trenutek na katerega nisi pripravljen, se razlika v teh dveh gumah pokaže v pravi luči.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Preizkušeno. Z letno se ustaviš prej in je bolj vodljiva.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Smo jo pri AM že pred par leti, recimo. S cenovno enakima gumama enakega proizvajalca. In so bile letne gume na suhem/mokrem asfaltu opazno boljše, na snegu pa seveda čisti polom.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Zimske gume niso samo za sneg. Letne gume pri tempretaurah pod 10 stop. ratajo trde in nimajo več pravega oprijema s cestiščem.
Še eden, ki ga gumarska industrija na suho od zadaj ...
Zanimivo je bilo 14. in 15. ko so nekateri radijski mediji poročali o obveznih zimskih gumah ( ne opremi ampak gumah ).
Sem že hotel napisati protestno noto samo nisem hotel postati dimsi.
Lepo bi bilo če bi pri vas naredili še kakšno temeljito primerjavo cenovno podobnih zimskih in letnih gum pri različnih pogojih ( recimo vse do -15 ). Ker dobivam občutek, da 90 % ljudi ali še več ne ve resnice.
Če je mokra (in NE ledena), potem ja. Preizkušeno in izmerjeno (in potrjeno s strani proizvajalca gum).Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Preizkušeno. Z letno se ustaviš prej in je bolj vodljiva.
Po mokri cesti pri recimo treh stopinjah celzija?
zgleda da res ... za začetek bomo dali cel članek na net.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Smo jo pri AM že pred par leti, recimo. S cenovno enakima gumama enakega proizvajalca. In so bile letne gume na suhem/mokrem asfaltu opazno boljše, na snegu pa seveda čisti polom.Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Zimske gume niso samo za sneg. Letne gume pri tempretaurah pod 10 stop. ratajo trde in nimajo več pravega oprijema s cestiščem.
Še eden, ki ga gumarska industrija na suho od zadaj ...
Zanimivo je bilo 14. in 15. ko so nekateri radijski mediji poročali o obveznih zimskih gumah ( ne opremi ampak gumah ).
Sem že hotel napisati protestno noto samo nisem hotel postati dimsi.
Lepo bi bilo če bi pri vas naredili še kakšno temeljito primerjavo cenovno podobnih zimskih in letnih gum pri različnih pogojih ( recimo vse do -15 ). Ker dobivam občutek, da 90 % ljudi ali še več ne ve resnice.
Vem.
Bi bilo dobro ponoviti, ker ljudje ne vedo tega.
Po snegu je res fajn k je izi, sam jst sm mel že 2x probleme s privajanjem na nizke hitrosti in ni bilo nikoli poceni.Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
ksz
včeraj sem 1. peljal 4x4 po snegu. in 1. v življenju zares driftal. kak leti lepo povprek.
Tudi če je pod 0, je letna boljša, dokler ni snega/pomrznjenosti (na tapravem ledu je boljkotne vseeno) ...Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Še vedno menim, da je zimska pnevmatika edina primerna zimska rešitev. % tistih, ki vozilo vozijo le pri temperaturah nad zmrzliščem, po kopni cesti, je zelo majhen.
Večina ljudi se pozimi na cesti sooči s temperaturami pod 0 stopinj (četudi je zrak nad 0 je vozišče lahko še vedno pod 0 stopinj), posledično ledom in včasih tudi snegom. V takšnih razmerah zimska pnevmatika poseka še tako dobro letno pnevmatiko.