Slovenske železnice

27. jan 2022
5.254
1.975
113
Dokler je železniški promet tak kot je bo težko konkuriral letalskemu. Kot prvo je predrag ali pa so poleti preveč subvencionirani, kot drugo pa za večino relacij niti kart v kompletu ne moreš kupiti.
Sem iskal karte za Hlinsko blizu Pardubic na Češkem in lahko kupiš karto samo za del relacije, recimo do Gradca, Dunaja, ena opcija pa je bila celo do Pardubic (nightjet), vendar bi potem tam moral sredi noči čakati 3 ure na lokalni vlak. Potem pa je tu še dejstvo, da bi me povratna karta za dve odrasli osebi in otroka stala vsaj 1x več, kot me stane gorivo in vse cestnine v obe smeri z avtom.
Za tujino se karte iščejo preko avstrijskih ali nemških železnic - odvisno kam greš. Palasten "skok" do Špilja preko SLO-A meje, ti kar konkretno poceni karto.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.985
900
113
Ker se tako bojiš za svoj denar:
IPoP – Inštitut za politike prostora je bil ustanovljen kot zasebni zavod 1. marca 2006, v sodni register pa je bil vpisan 29. maja 2006. Ustanovili so ga Blaž Križnik, Marko Peterlin, Peter Šenk in Tadej Žaucer. IPoP deluje kot neprofitna organizacija. Od februarja 2008 je inštitut vpisan v evidenci raziskovalnih organizacij.

Seveda pa se verjetno prijavljajo na razpise države za financiranje - tako kot še XYZQ drugih.
Jup, 4 miljončke do zdaj.
 
22. jul 2007
13.043
1.432
113
123
Pustimo se presenetiti:(
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.693
519
113
42
povsod malo
Pustimo se presenetiti:(
Njihova aplikacija je tudi 100 let za ostalim svetom.
Za vikende ne moraš koristi 75% popusta.
Od tujih jezikov je samo angleščina
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.218
2.596
113
Mislim, da je stran še zmeraj ista, kot je bila, torej nova še ni usposobljena.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.982
3.100
113

Izvedba treh najkrajših predorov (samo dodatne cevi) in enega viadukta bo stala 1/3 celotnega projekta. Se ve zakaj se n gradilo že v štartu ker za ca 5% dela več ne moreš računati 450 dodatnih milijonov če te ceoten projekt stane 1,2 milijarde. Pa ne pozabimo še na anekse.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.638
3.635
113

Izvedba treh najkrajših predorov (samo dodatne cevi) in enega viadukta bo stala 1/3 celotnega projekta. Se ve zakaj se n gradilo že v štartu ker za ca 5% dela več ne moreš računati 450 dodatnih milijonov če te ceoten projekt stane 1,2 milijarde. Pa ne pozabimo še na anekse.
Da lahko 2x kradeš ne samo 1x...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sass

Guru
1. sep 2007
5.144
796
113

Izvedba treh najkrajših predorov (samo dodatne cevi) in enega viadukta bo stala 1/3 celotnega projekta. Se ve zakaj se n gradilo že v štartu ker za ca 5% dela več ne moreš računati 450 dodatnih milijonov če te ceoten projekt stane 1,2 milijarde. Pa ne pozabimo še na anekse.
saj ti piše v članku, da je v teh 450 milijonov zajeta gradnja 2 viaduktov, 5 krajših predorov, ki so trenutno enocevni + dodatnega kratkega predora, kjer obstoječa trasa prečka greben, elektrifikacijo servisnih cevi daljših treh predorov (trenutno je predvidena samo povozna cesta za reševalna vozila), poleg tega pa še obnovo stare železniške proge med Divačo in Prešnico ter odstranitev stare proge med Prešnico in Koprom. torej konkretno več kot 5% dela.
in da ti odgovorim na tvoje vprašanje, zakaj se v štartu že to ni gradilo:
- ker se je že za prvotno investicijo jemalo kredite in nekako nima smisla, da bi jemal še večje kredite za nekaj, kar boš mogoče rabil šele čez 10 let
- ker imajo politiki omejen rok trajanja, zato gledajo, da bo v njihovem mandatu čim ceneje. če bo zaradi tega v naslednjem mandatu pod drugim politikom zadeva 2x dražja, je to za prvega politika kvečjemu dodaten plus.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.144
796
113
Zakaj odstranitev stare proge? Naj ostane za potniški promet.
Ker naj bi se tudi potniški promet speljal na novo traso:
"O tem je v nedavnem pogovoru za Sobotno prilogo govoril tudi generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes, ki je napovedal, da se bo potovalni čas med Ljubljano in Koprom po dokončanju drugega tira skrajšal na uro in štirideset minut (zdaj potovalni čas pri najbolj direktni povezavi brez zamud znaša 2 uri in 29 minut)".

Poudarek je seveda na "brez zamud". Ko sem jaz nazadnje peljal z vlakom iz KP do LJ, je trajalo nekaj čez 3 ure.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.693
519
113
42
povsod malo
Ker naj bi se tudi potniški promet speljal na novo traso:
"O tem je v nedavnem pogovoru za Sobotno prilogo govoril tudi generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes, ki je napovedal, da se bo potovalni čas med Ljubljano in Koprom po dokončanju drugega tira skrajšal na uro in štirideset minut (zdaj potovalni čas pri najbolj direktni povezavi brez zamud znaša 2 uri in 29 minut)".

Poudarek je seveda na "brez zamud". Ko sem jaz nazadnje peljal z vlakom iz KP do LJ, je trajalo nekaj čez 3 ure.
Včeraj so imeli po +70 minut zamude.
 
  • Haha
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.071
9.727
113
Ker naj bi se tudi potniški promet speljal na novo traso:
"O tem je v nedavnem pogovoru za Sobotno prilogo govoril tudi generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes, ki je napovedal, da se bo potovalni čas med Ljubljano in Koprom po dokončanju drugega tira skrajšal na uro in štirideset minut (zdaj potovalni čas pri najbolj direktni povezavi brez zamud znaša 2 uri in 29 minut)".

Poudarek je seveda na "brez zamud". Ko sem jaz nazadnje peljal z vlakom iz KP do LJ, je trajalo nekaj čez 3 ure.
odstranitev bodo delale želenice s svojo firmo in stroji, beri državna firma - monopolna - beri kanaliziranje denarja, mnogo.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.287
4.796
113
Stari tir lahko onemogoča kako bolj ali manj nujno širitev naselja kje in v tem primeru zna biti velik interes za odstranitev. Po drugi strani pa je stari tir lahko turistična atrakcija kot ste napisali in tudi obvoz v primeru nesreče in vzdrževalnih del na novem tiru, ki bodo slej ko prej potrebne.