Če rata lukcev več, jih bo manj.Ja ja.
In sedaj ker se lukec vozi z vlakom, je manj letal v zraku.
Evo to... 5 ljudi mu je sledilo, namesto njih je potovalo 5 drugih, letalo je poletelo in to je izkupicek, seveda zraven "luka je cel zelen"Zmanjšal je povpraševanje. Simić tega ne sme razumeti, da pa ti ne, je druga.
Kakšen pa je bil stari? Tako, da nekdo vse pobere in ne da nič? Predvidevam, nisem se glih poglabljal v to temo, pač kolikor se spomnim iz šole.Kitajci. Država pa jim da vse ostale dobrine. Novi kolonializem
Ne nikakor. Stari so enako vlagali, samo danes pa so temni še večji hlapci kot so bili.Kakšen pa je bil stari? Tako, da nekdo vse pobere in ne da nič? Predvidevam, nisem se glih poglabljal v to temo, pač kolikor se spomnim iz šole.
Ker se tako bojiš za svoj denar:Inštitut za politiko prostora? Resno? A nimamo v državi zaposlenih ljudi, ki se s tem profesionalno ukvarjajo in rabimo nek "Inštitut" za traženje ruda i gubljenje vremena?
Dokler je železniški promet tak kot je bo težko konkuriral letalskemu. Kot prvo je predrag ali pa so poleti preveč subvencionirani, kot drugo pa za večino relacij niti kart v kompletu ne moreš kupiti.
Sem iskal karte za Hlinsko blizu Pardubic na Češkem in lahko kupiš karto samo za del relacije, recimo do Gradca, Dunaja, ena opcija pa je bila celo do Pardubic (nightjet), vendar bi potem tam moral sredi noči čakati 3 ure na lokalni vlak. Potem pa je tu še dejstvo, da bi me povratna karta za dve odrasli osebi in otroka stala vsaj 1x več, kot me stane gorivo in vse cestnine v obe smeri z avtom.
Si pogledal na https://www.cd.cz/en/spojeni-a-jizdenka/ tu je cena cca 140€ če prav gledamRecimo tako to izgleda. Enosmerna, ki iz Ormoža pripelje najdlje, torej do Pardubic je 300 eur, nato pa je še ena ura vožnje z lokalnim vlakom do Hlinsko. Kako bojo konkurirali s takimi cenami?
In ti si eden od teh štirih?Ker se tako bojiš za svoj denar:
IPoP – Inštitut za politike prostora je bil ustanovljen kot zasebni zavod 1. marca 2006, v sodni register pa je bil vpisan 29. maja 2006. Ustanovili so ga Blaž Križnik, Marko Peterlin, Peter Šenk in Tadej Žaucer. IPoP deluje kot neprofitna organizacija. Od februarja 2008 je inštitut vpisan v evidenci raziskovalnih organizacij.
Seveda pa se verjetno prijavljajo na razpise države za financiranje - tako kot še XYZQ drugih.