Vlada bo na današnji seji obravnavala predlog zakona, ki bo omogočil začetek gradnje vzporednega levega tira na trasi železniške proge Divača–Koper, ki se trenutno gradi. Gradnja bi se lahko začela čez dve leti, investicijska vrednost pa znaša tretjino vrednosti izgradnje desnega tira Divača–Koper.
siol.net
Izvedba treh najkrajših predorov (samo dodatne cevi) in enega viadukta bo stala 1/3 celotnega projekta. Se ve zakaj se n gradilo že v štartu ker za ca 5% dela več ne moreš računati 450 dodatnih milijonov če te ceoten projekt stane 1,2 milijarde. Pa ne pozabimo še na anekse.
saj ti piše v članku, da je v teh 450 milijonov zajeta gradnja 2 viaduktov, 5 krajših predorov, ki so trenutno enocevni + dodatnega kratkega predora, kjer obstoječa trasa prečka greben, elektrifikacijo servisnih cevi daljših treh predorov (trenutno je predvidena samo povozna cesta za reševalna vozila), poleg tega pa še obnovo stare železniške proge med Divačo in Prešnico ter odstranitev stare proge med Prešnico in Koprom. torej konkretno več kot 5% dela.
in da ti odgovorim na tvoje vprašanje, zakaj se v štartu že to ni gradilo:
- ker se je že za prvotno investicijo jemalo kredite in nekako nima smisla, da bi jemal še večje kredite za nekaj, kar boš mogoče rabil šele čez 10 let
- ker imajo politiki omejen rok trajanja, zato gledajo, da bo v njihovem mandatu čim ceneje. če bo zaradi tega v naslednjem mandatu pod drugim politikom zadeva 2x dražja, je to za prvega politika kvečjemu dodaten plus.