Slovenske železnice

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.778
6.170
113
blizu močvirne prestolnice
Pomoje ti nimas posodobljenih podatkov kje zivim. Ampak to nima nobene veze s to debato. Ker pa vem na kaj ciljas - tam mimo vozi mestni avtobus na 15 min. Torej dijaki pocakajo bus in gredo v mesto.

point debate je, da se ne mores preselit nekam na samo, nato pa jamrat da so slabe povezave javnega prometa (to je nerentabilno). Lepo da imate vi dobro povezavo. Sem dostrikrat pri vas. Ampak ce me tam infarkt rukne potem se nimam kaj razburjat ker bo resilec rabil 20 min do mene.

nihce ni nic slabega rekel o krajih kjer zivita, samo objektivna bodita glede tega kaj naj javne sluzbe pocnejo. Ce se avtobus ne izplaca se ne izplaca. Pa sem zagovornik tega da se dela izguba zato da se folk ne seli v mesta ampak Hanzi se je odselil iz mesta zdej pa jamra
10 minut
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.999
-373
113
Al pa nedelovanje države. Enostavno vse propada. Denarja ogromno kam gre pa ne vemo. Če je bilo kaj dobrega pred letom 1990 je bilo avtobusno omrežje. Ko so ta javna podjetja njihovi direktorji lastnilili je šlo samo navzdol

seveda, ker lastniki gledajo na evre. vcasih je drzava subvencionirala tudi vse te nerentabilne trase. sedaj tega ni vec in lastniki pac vec energije vlagajo v trase, ki prinasajo dobicek.

tko je to s podezeljem. so prednosti in slabosti. in spet klicat drzavo na pomoc - ja, sej ce boste dost vztrajni, se bo kaj mogoce spremenilo... sam od kje bo ta denar prisel? iz davkov. in ko se bojo povisali, bo spet vse narobe.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.778
6.170
113
blizu močvirne prestolnice
Denarja je viška. Saj veš kje se bi ga našlo. Ampak veš kaj. Vi kot levičarji ne najdete sočutja do Slovenca, do kmeta do delavca. V tem je problem. Za ostali balast ga je ogromno.
 
  • Haha
Reactions: jest5

dask

Majstr
21. sep 2023
471
536
93
Če se navežem na par komentarjev nazaj o "vukojebinah".... Jesenice niso zelo od rok, niti niso prav majhno mesto... pa ravno tako ni ne šolskega avtobusa, prav tako ni busa, ki bi pobiral delavce iz okoliških krajev. Enostavno so jih ukinili s 01.07. Kaj bo 01.09., ne ve nihče....
Se pravi, lokacija nima veze, ampak gre enostavno vse v tri pisane marjetice zaradi idiotov, ki odločajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in aljoman

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.450
3.765
113
Enostavno so jih ukinili s 01.07.
Se pravi, lokacija nima veze, ampak gre enostavno vse v tri pisane marjetice zaradi idiotov, ki odločajo.
A nimamo od letos končno aktivne strokovne planske službe za javni prevoz za vso Slovenijo? https://www.dujpp.si/ V njej je en kup doktorjev, o tem da imajo vsi ostali vsaj faks pa ni treba govorit. - Tako da ne ti njim o idiotih, imajo papirje, da so visoko izobraženi strokovnjaki in temu primerno plačo.

Ministrstvo Alenke Bratušek je s prvim julijem preko Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa uveljavilo nov potniški vozni red, ki naj bi tako s številom prihodov in odhodov avtobusov kot s prilagoditvijo njihovih tras potnikom olajšal uporabo medkrajevnega potniškega prometa.
Sporočajo, da niso mogli prevideti takšnega navala, pa tudi nihče jih ni na to opozoril. “Zgodi se, da je tudi po 200 potnikov na en odhod, drug dan pa na isti odhod samo 20,” sporočajo iz Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa.

Družba za opravljanje javnega potniškega prometa, d. o. o.
Ustanovitelj: Republika Slovenija
Lastništvo: v 100% lasti Republike Slovenije

Sistem javnega potniškega prometa do sedaj ni imel enotnega upravljavca, ki bi področje celovito urejal in upravljal (spremljanja potreb potnikov, določanja optimalne organizacije prevoza, priprava podlag za strateške usmeritve, in podobno). Družba za upravljanje javnega potniškega prometa ima ključno nalogo pri upravljanju in integraciji obvezne gospodarske javne službe javni linijski prevoz potnikov v notranjem cestnem prometu in gospodarske javne službe železniškega linijskega prometa, vse z namenom uveljavitve javnega potniškega prevoza kot atraktivne, stroškovno učinkovite in drugim oblikam primerljive alternative oblike prevoza.


Nadzorni svet: Darko Trajanov, Teja Božovič Holc, Dr. Marko Hočevar,
Strokovni svet: Maja Žitnik, Bojan Žlender, Marjeta Benčina, Simon Fridl, Boštjan Koren, Miro Kristan, Srečko Ocvirk, Robert Sever, Dr. Peter Verlič, Dr. Dušan Zalar
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.175
1.184
113
Nemci pravijo, da če daš tri profesorje na čelo države, je država izgubljena.
Nekoč so podjetja sama najemala prevozna podjetja za prevoz zaposlenih na delo in iz dela.
Ker so resno potrebovala delavce in je to bil tudi najcenejši in najbolj ugoden način prevoza za obe strani. Avtobusi so se ustavljali tudi izven rednih postajlišč.
In tega je v tujini še kar nekaj. Microsoft v Readingu (VB) ima zakupljen redni avtobus na 15 minut iz/v glavne železniške postaje v/iz njihov campus na obrobju mesta. Nucajo tako zaposleni, kot drugi, ki rabijo na obisk k njim. Samo novodobnim slovenskim direktorjem, seveda kaj takega ne pride na misel, samo jamrajo, da prevoz ne sme biti obvezen del plače in je treba uvažat poceni silo iz Filipinov. Pa ko bo tudi slednjih zmanjkalo za k nam, bodo lobirali za Severno Korejce.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.739
113
Sistem javnega prevoza je v naši državi zanemarjen že od kar obstaja. V 1990h se je Drnovškova vlada odločila za vele-infrastrukturni projekt avtocedtnega križa (zadnji tovrsten in takrat nujen). Narod je v kapitalizmu z višanjem materjalne blaginje in krediti prišel do avtomobilov, tudi več na družino in nastala je avtomobilska družba. Javni prevoz se je uporabljal vse manj, saj je bilo bolj komot in hitro z avtom. Pritiskov volilcev v smeri projektov kot je posodobitev in širitev železniškega omrežja ni bilo, zato tudi stranke niso ponujale. Očitno ni bilo razsvetljenih strategov, ki bi vztrajali na tovrstnih nepopularnih investicijah. V 2000h so se vlade hitro menjale, vsaka manj strateško razmišljala. Projekti so bili zastavljeni kratkoročno, preplačane investicije, denar je zgleda poniknil. Vrhunec nesmotrnih in koruptivnih investicij je bil Teš6. En tir med Divačo in Koprom pa se rojeva 20let, najbrž hudo preplačan. Tako zagotovo ni nastajala razpredena mreža železnice v Avstro-Ogrski, saj bi zidali ene 300let. Obeta se nova nuklearka. Si upa kdo pomislit kako bo denar porabljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
A nimamo od letos končno aktivne strokovne planske službe za javni prevoz za vso Slovenijo? https://www.dujpp.si/ V njej je en kup doktorjev, o tem da imajo vsi ostali vsaj faks pa ni treba govorit. - Tako da ne ti njim o idiotih, imajo papirje, da so visoko izobraženi strokovnjaki in temu primerno plačo.

Ministrstvo Alenke Bratušek je s prvim julijem preko Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa uveljavilo nov potniški vozni red, ki naj bi tako s številom prihodov in odhodov avtobusov kot s prilagoditvijo njihovih tras potnikom olajšal uporabo medkrajevnega potniškega prometa.
Sporočajo, da niso mogli prevideti takšnega navala, pa tudi nihče jih ni na to opozoril. “Zgodi se, da je tudi po 200 potnikov na en odhod, drug dan pa na isti odhod samo 20,” sporočajo iz Družbe za upravljanje javnega potniškega prometa.

Družba za opravljanje javnega potniškega prometa, d. o. o.
Ustanovitelj: Republika Slovenija
Lastništvo: v 100% lasti Republike Slovenije

Sistem javnega potniškega prometa do sedaj ni imel enotnega upravljavca, ki bi področje celovito urejal in upravljal (spremljanja potreb potnikov, določanja optimalne organizacije prevoza, priprava podlag za strateške usmeritve, in podobno). Družba za upravljanje javnega potniškega prometa ima ključno nalogo pri upravljanju in integraciji obvezne gospodarske javne službe javni linijski prevoz potnikov v notranjem cestnem prometu in gospodarske javne službe železniškega linijskega prometa, vse z namenom uveljavitve javnega potniškega prevoza kot atraktivne, stroškovno učinkovite in drugim oblikam primerljive alternative oblike prevoza.


Nadzorni svet: Darko Trajanov, Teja Božovič Holc, Dr. Marko Hočevar,
Strokovni svet: Maja Žitnik, Bojan Žlender, Marjeta Benčina, Simon Fridl, Boštjan Koren, Miro Kristan, Srečko Ocvirk, Robert Sever, Dr. Peter Verlič, Dr. Dušan Zalar
Kaj zdaj?
Dujpp nima dopoldanskih busov iz mojega kraja. krko najde arrivine buse ki vozijo zjutraj in dopoldan.
Ocitno je tale dujpp tako natančen kot xls tabela za izbiro izvahalca maketo drugega tira al kaj ze.
Al pa arriva nima updejtene spletne strani.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.778
6.170
113
blizu močvirne prestolnice
Resno. Sem imel primer v hiši in so prišli v desetih minutah. Ok lahko tudi kakšno minuto gor ni pa dosti daleč kar sem napisal. Pa ni bil zlom temveč hujša stvar pol leta nazaj
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.560
10.775
113
Primer od včeraj:
brat rekel da gre v lj z vlakom (Mb LJ).. celotni izlet je trajal 10:35 ur, od tega je bil v lj 4:45... vlak in lokalnih javni prevoz je tja pa nazaj trajal skoraj 6. ur.
z ICS je šel. kalkulirana zamuda je že v štartu 25 min.
Nikol ne bomo v Evropi s tem.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.560
10.775
113
dodajam, da to je dejansko relativni center center, to ni neka periferija iz mbja pa v neko periferijo v lj...
Da bi bil doma nekje zunaj mbja, je itak game over.
Stroške še dodam.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.999
-373
113
Primer od včeraj:
brat rekel da gre v lj z vlakom (Mb LJ).. celotni izlet je trajal 10:35 ur, od tega je bil v lj 4:45... vlak in lokalnih javni prevoz je tja pa nazaj trajal skoraj 6. ur.
z ICS je šel. kalkulirana zamuda je že v štartu 25 min.
Nikol ne bomo v Evropi s tem.

ja smesni so... pa se reklame vrtijo po radiju. dejansko pa veliko prog z raznimi prestopi na buse ipd... tukaj se izgublja se pa se casa....
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Javni prevoz je neorganiziran da je joj. Še posebej kakšen mestni promet kot je MB.

Z avtom sem rabil do službe 10-15min.


Z Javnim prometom v eno stran 1.5 do 2 uri.
Z tem da imam iz mojega kraja odlične povezave javnega prometa.