Skozi šentviški predor 1. julija - končno!!!!

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.057
1.309
113
Mogoče pa dela za SCT
smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, če bi namesto tunela (ne galerije, samo tunela) zgradili vkop s štiripasovnico in odstavnimi pasovi, ki višinsko pelje približno po sedajšni trasi, pridemo do naslednjih cifer:
- 12,9 mil. kubikov za 1070 m avtoceste v vkopu 2:3 z vmesnimi bermami (zaradi geologije bi skoraj gotovo potrebovali še na kupe velikih opornih zidov), najvišja točka vkopa 130 m nad avtocesto, najširši del trase meri cca 400 metrov.
- 16,2 mil. kubikov za 1070 m avtoceste v vkopu 1:2 z vmesnimi bermami (zaradi geologije precej bolj verjetna možnost), najvišja točka vkopa 136 m nad avtocesto, najširši del trase meri cca 500 metrov.

Poleg tega, da je samo izkop po obeh variantah dražji od današnjega tunela z vsemi podražitvami vred, je največji problem okoljske narave, saj kot prvo, izgled bi bil katastrofa, tako obsežnih vkopov še Kitajci ne delajo, kaj šele po Evropi, drugo pa, kam z vsem tem gnilim materialom, ki še za nasip ni dober, še od tega tunela so komaj našli prostor, pa ga ni bilo vseskupaj nič proti tem cifram.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.867
35
48
res neumno zakaj bi že bil? Da ščiti v primeru požara tračnico in neko telovadnico (oz. karkoli je že na vrhu)!
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.009
937
113
Je čisto prav napisal.
Tisti omet ni zato, da ščiti vozila/osebe V predoru, ampak da zaščiti
sam predor (pred poškodbami in porušenjem) in posledično zgradbe, ki so postavljene nad predorom.
Oz. da podaljša čas, preden se zgodijo poškodbe strukture predora in da gasilcem več časa za delovanje.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma ni to neka nujnost v takem predoru, to bi trdili le prodajalci.

Preden bi ble kakšnekoli posledice bi zgoraj vse spraznil, to pride prav v kakih daljših manj dostopnih tunelih, pa še tam je to bolj sizifovo...a zgori v 1 ali 2 urah je zlo vseen ko enkrat gori je pogasit težko.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.009
937
113
Seveda ni nujnost. Saj noben drug predor pri nas te zaščite nima.
Je pač nek pripomoček, ki podaljša čas, ki ga imjo gasilci na voljo, da pogasijo požar v tunelu.
Torej če je pravilno postavljena ta zaščita, koristi. (sicer ne veliko, nekaj pa le)
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.339
76
48
Za bolj pomembne objekte je potrebno izdelati požarno študijo, kjer se ugotavlja koliko časa objekt "zdrži" pri standardnem ognju. Koliko časa mora objekt zdržati je odvisno od oddaljenosti reševalnih služb. V primeru, da konstrukcija sama brez protipožarne zaščite v primeru požara "prehitro" odpove, se na konstrukcijo namesti protipožarno zaščito, kot naprimer špriklerji, protipožarni ometi, premazi, plošče. Torej, namen protipožarne zaščite je podaljšati čas obstojnosti konstukcije pred požarom do prihoda gasilcev. Ker nad galerijo poteka železniška proga in tam tudi stoji šola, predstavlja vse skupaj v primeru kolapsa galerije, kar eno majhno katastrofo....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.066
1.138
113
www.adriamedia.si
Čas evakuacije šole (ali ustavitve prometa na železnici) je deset, petnajst minut. Toliko časa bi tunel zdržal pa če bi bil lesen, strela jasna ...
Gasilci so pa tudi 10, 15 minut stran.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se strinjam...predor pa čimprej odpret, preden novinarji vsem operejo možgane, da bo folk goru notr, če bo kdo čik skozi okno vrgu.
bonk.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.057
1.309
113
Citat:
Uporabnik Rikolus pravi:
Za bolj pomembne objekte je potrebno izdelati požarno študijo, kjer se ugotavlja koliko časa objekt "zdrži" pri standardnem ognju. Koliko časa mora objekt zdržati je odvisno od oddaljenosti reševalnih služb. V primeru, da konstrukcija sama brez protipožarne zaščite v primeru požara "prehitro" odpove, se na konstrukcijo namesti protipožarno zaščito, kot naprimer špriklerji, protipožarni ometi, premazi, plošče. Torej, namen protipožarne zaščite je podaljšati čas obstojnosti konstukcije pred požarom do prihoda gasilcev. Ker nad galerijo poteka železniška proga in tam tudi stoji šola, predstavlja vse skupaj v primeru kolapsa galerije, kar eno majhno katastrofo....


Na tv so kazali da je zgoraj proga za železnico in igrišče
smile-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Čas evakuacije šole (ali ustavitve prometa na železnici) je deset, petnajst minut. Toliko časa bi tunel zdržal pa če bi bil lesen, strela jasna ...
Gasilci so pa tudi 10, 15 minut stran.
Aha, torej če bi se v požaru zrušila šola in železnica, bi ti v enem tednu nove zgradil in življenje bi teklo dalje ?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma niti ne...EU nekaj kuha, da bodo enkrat čez 5-10 let to moral met vsi predori, ne vem sicer ktera letnica drži al 2012 al še veliko pozneje.

Tko da je prav da so dodali ta žmoht na strop, sam pri izvedbi rabjo še mal vadit.
bonk.gif
Tunela pač nemorš čez nekaj let zapret, da boš nataknu gor neki, kar bi lohk že 2-3 leta prej.