Skozi šentviški predor 1. julija - končno!!!!

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jao butl kaj še pišeš v takih temah, če ne veš nič o postopku?

Te bom pa vprašal da "preverim"
bonk.gif


Vprašanje se glasi: Ali ima predor zdaj vsa dovoljenja za obratovanje in so ga stem preverili "strokovnjaki"?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj so dopuščal? Bi moral it žerjav preverjat protipožarno zaščito?

Bi moral žerjav it v tunel gledat če bo kaj spet dol padlo?
hysterical-1.gif


Žerjav ima sam SCT in Dars za jajca držat.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
hysterical-1.gif


S čim se naserješ ffaaaaakkk.... Spadaš pod točno zgoraj omenjeno skupino....mešalci DREKA.
uf-1.gif


En kos papirja pa res pomaga pri odpadajočem ometu ja....se vidi zdaj, ko je predor dobil vsa potrebna dovoljenja.
bonk.gif
glej, vidim da ti gre zelo na smeh, ce bi malce dlje od svojega nosu razmisljal, bi se morda se smejal, tokrat bolj kislo, ker bi se smejal sebi.
Torej gremo pocasi, da bos razumel. Kot je ze vaginko spisal uporabno dovoljenje pomeni, da je predor varen, blablabla. Sicer zgolj ugibam, ampak trenutno je bilo verjetno sproducirano na silo, po tistem, ko so novinarji zvohali, da ga nima. Pa to niti nima toliko veze, zgolj za usput.
Torej, ce bi ga predor imel, bi lahko mirne duse minister pricel rezat glave. In tudi kaj bolj ostro nastopil proti izvajalcu, ne pa da zgolj “obzaluje“. Sedaj, ko je tudi on do vratu v dreku, pa lahko le stisne rit in upa, da ne bo se njega tole odneslo s polozaja. Ce bo pa pricel drekat, beri izvajat ostre sankcije, si pa lahko preprican, da ga bodo potegnili s sabo dol. Zato pa sedaj “obzaluje“, namesto da bi kaj naredil.
Sedaj se pa smej naprej.
Off.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Da ti odgovrim na tvoje vprašanje ne nima vseh dovoljen za obratovanje in katerega nima to je pa vprašanje zate?!
ker danes ne bom več utegnil pisat ti kar dam odgovor nima ministrovega dovoljenja!
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
ko tole berem (pa ne leti na nikogar konkretno) se z nasmehom spominjam kakšno je bilo menje o žerjavu pred nekaj meseci... Da je končno nek minister, ki bo naredil po dolgem času več kot so vsi do tedaj... Kako se stvari hitro spreminjajo - sedaj pa je en izmed glavnih grešnih kozlov.

Najbrž nikoli ne bomo izvedeli kakšne spletke so v ozadju, ampak to kar se pa zadnje čase dogaja z našimi cestami pa človeka res spravlja malo v obup. Avtoceste se očitno že spreminjajo v podrtije - viadukt tržiška bistrica, luknje v asfaltu na primorskem kraku v bližini Divače v smeri Lj - vedno ko tam koga peljem ljudi začne skrbet, da ni narobe kaj z avtom...

Glede na primanjkljaj, ki ga bodo prinesle vinjete pa slika ne bo nič boljša. Ampak navadni državljani ne moremo storiti NIČ, čisto NIČ. Požret je treba vse in bit srečen, da imaš to kar imaš ker lahko se zgodi, da jutri ne boš imel nič - tako kot žerjav, ki je nastopil z veliko intuziazma ker je hotel kaj obrnit na bolje - in najbrž zato tudi zamižal na kakšno oko - zdaj pa se njegov stolček maje.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Folk. Dejmo malce na čisto pridet! Je namreč vsepovsod en kup kozlanja vsepovprek, pa izgleda, da 95% folka ne dojema kako dejansko so urejene te zadeve.

Namreč, SCT je gradil predor Šentvid in vse kar se njega tiče. Kar se pa STARE! galerije (ja, to je tam kjer odpada ta protipožarni omet!) tiče, je pa zadeva malce bolj kompleksna. Namreč, če izvajalcu del (torej SCT) nekdo (projektant, investitor?) poturi podizvajalca (v tem primeru Ceramicoat), KDO JE PO VAŠEM DOLŽAN KONTROLIRATI PODIZVAJALCA? SCT ni v nobenem primeru dolžan kontrolirat podizvajalca (tudi če bi ga sami predlagali!!!), ker je za-to z strani države pooblaščen (beri: plačan!) nadzor! Le-ti tudi lahko zahtevajo vse potrebne preiskave na vgrajenih materialih, kar se pa v tem primeru ni zgodilo. In smo, kjer smo.

Če mene vprašate, je tu zaspala tako država kot institucije, ki so financirane za tovrstne zadeve (sej, za koji k'rac pa sploh obstajajo?? A so same sebi namen?).
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kaj so dopuščal? Bi moral it žerjav preverjat protipožarno zaščito?

Prejšni minister je bil odstavljen predvsem zaradi tega tunela. A zdajšni je pa potemtakem svetnik ali kako?
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Tole sem napisal glede viadukta:

Citat:

Si predstavljate, da pripeljete svoj avto v garanciji na servis, tam ugotovijo napako na zaganjalniku in vas napotijo na proizvajalca zaganjalnika, slednji vas napoti na izdelovalca statorja elektromotorja na koncu se morate pa zmeniti s proizvajalcem bakrene žice

Pa koga zanima kateri Mujo, Francl ali Luiggi je vstavljal diletacijo. Pogodbo je podpisal SCT in naj nosi odgovornost, kako se bodo podizvajalci zmenili med seboj me ne zanima.

Tebi pogodbeni odnosi niso jasni. Kaj pa, če se bodo sedaj Angleži začeli izgovarjati na dobavitelja peska?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Yes yes, vsi ste pametni kaj se bi v tujini zgodilo....
hysterical-1.gif


Na Žerjava se spravljajo samo tisti, katerim je en kur**** vseen za varnost predora ali pa ceno le tega, važno da se delajo napake, katere se lahko valijo na vlado.

Kriv je SCT, kriv je Ceramicoat, njih je za obesit za jajca in to je to. Da pa predor take dolžine oh tako in sploh rabi protipožarno zaščito je pa tudi....
bonk.gif
Ja, ampak jih Žerjav ne obesi. Ti dam primer? SCTju je dal do ponedeljka, da mo pošlje plan ukrepov? Kakšnega ponedeljka, plan bi moral biti na mizi naslednje jutro. Do ponedeljka bi moralo bit narejeno mnenje o uporabnosti predora brez zaščite in zaščita odstranjena ... Ampak ne, ministru se j... za vse, ki bodo stali v kolonah ker predora ni. In do kdaj bodo. Samo nekaj flanca po TV.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi: Ampak ne, ministru se j... za vse, ki bodo stali v kolonah ker predora ni. In do kdaj bodo. Samo nekaj flanca po TV.
Beri moj post zgoraj, pa ti bo jasno, zakaj ni reakcije z njegove strani.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.846
113
pri taščici
Škoda da franci ni nič napisal glede dovoljenj-upam da še bo kaj.
KOlikor sem razumel novinarje mora tunel "pol leta" poskusno obratovati, potem pa naj bi dobil uporabno dovoljenje (seveda v primeru da ni bilo napak oziroma da so napake ki so se pojavile v poskusnem obratovanju odpravile in "zagotovilo" da se ne bodo več ponovile.

Sam sem mnenja (pa nisem preveč strokovno podkovan v tunelih) da je imela PPzaščita zagotovo nek namen, in ga sam ne bi dovolil uporabljati brez PP. Si predstavljate da pride do kakega montblanca, adijo železnica, šola, telovadnica....potem bo šele govorjenja o odgovornosti.

Sicer pa me prav zanima koliko bi morali dvigniti niveleto ceste da bi se izognili tunelu za nek "razumen" znesek. Res da pridejo potem razni premostitveni objekti (nadvozi...) ampak ....

kolikor vem ta hrib ni naseljen?

Sem si mal pogledal google earth. NAdmorska višina vhodnih portalov cca 325m. Njavišja točka hriba cca 425m.
Če bi namesto galerije naredili nadvoz nad celovško bi bili takoj 20 metrov višje.
Recimo da vzamemo povprečje 40m višina izkopa.
Dolžina tunela je 14xx m?
širina AC je 50m?
Lahko da sem pri kaki od teh dimezij brcnil v temo zato me prosim popravite

Izkopa bi bilo:
1400x 40x50= 2.800.000m3
To je malo več kot Lisičje med rudnikom in Šmarjem Sap. Če so pred 20+ leti lahko naredili tisti vkop v skalo potem....

Kot rečeno, ne vem na pamet koliko je široko AC "telo" dolžina približno štima? povprečna višina pa tudi najbrž.
Je pa res da ne vem kak naklon brežin bi lahko izvedli v vkopu (kako sipka je brežina)
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Še se smejem....ker mi še vedno niste obrazložili, katerega dovoljenja nima in ga bi MORAL imet razen za tiste 3 dni, katere ni imel dovoljenja za uporabo, katerega pa tudi ne izdaja ŽERJAV in niti ne njegovo ministrstvo.

Da bi pa eni papirji bili dovolj, da bi omet obstal na stropu je pa tudi nekaj kar lahko napiše sam CEPEC.

PS. OK odrežte Žerjava...potem bo zagotovo vse rešeno v parih dneh.
hysterical-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nekaj so obljube, ignoranca, razpisi nekaj pa šlamparija s strani izvajalca.

Prav prav....riba smrdi pri glavi, odrežte ga sam problema naute rešil....politična debata pač.
 

felicita

Pripravnik
8. okt 2007
529
0
16
Gorenjska
Jest pravim, vedno je kontrola ob zaključku del. Še pečar pride pogledat če so njegovi dobr naredl, ker bo drugače na j.
Navadni delavci vidijo zdej, da je posredi predora omet čist mehek, ja a prej se pa to ni vidlo al kaj...
Podkupljena kontrola?
Pri nas si vsi vse upajo, ker se nikol v naprej ne zmenjo kdo bo odgovarjal! Halo? Je to mogoče??
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sej je biu nadzor, sam preslab zgleda...pač se dajo nekatere stvari skrit.

http://www.rtvslo.si/modload.p...amp;c_id=180034

Glej video, ko babo na konc vpraša zakaj niso tega že prej ugotovl. In če manjka vezni sloj, je jasno kriv, tisti, kateri ga ni namestil in ga je za obesit za jajca. Ceramicoat je to delal za SCT se pravi mora SCT to uredit, pri njih se pa to že bolj kot ne konča (pri Zidarju, kot šefe SCTja), njih pa vse skup na črno listo in nimajo kaj več delat v slo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Torej , še enkrat, zakaj je moral Božič odstopiti ravno zaradi tega tunela? Ziher je neka odgovornost, kajne?
grims-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zanimiva ideja, pa vendarle komplicirana. Kot prvo, precej lažje je zgraditi vkop v skali, kot je Lisičje, kot pa v enem pocastem materialu, kot je Šentvid. Za bolj jasno sliko si oglej obsežne in precej drage oporne zidove na avtocesti čez Trojane, kjer je podobna sestava tal. Že v 70-ih bi morali gorenjsko avtocesto voditi preko ravnine do Litostroja, pa ne bi noben omet odpadal danes. Avtocesta je široka od oka 30 metrov, vkopi pa bi glede na zemljino verjetno imeli naklon 2:3. Pa pazi s povprečno višino izkopa: količina izkopanega materiala narašča s kvadratom višine in ne linearno.

Tako ali tako pa taka varianta ne bi bila sprejeta ne z okoljskega, še manj pa z vidika krajinarstva, da o lokalcih sploh ne govorim.

Protipožarne zaščite na tak način kot stara galerija v Šentvidu nima prav noben predor v Sloveniji, namenjena pa je zaščiti objektov nad galerijo. Nakladanje o montblankih in podobnem je pa navaden bulšit. Če pride v tistem kosu galerije do požara, bi bil razmeroma hitro pogašen, saj je vseskupaj zraven vhoda. Pri montblanku je bilo pa v sredi gore in se ni dalo priti zraven. Seveda tisti majster za požarno varnost na TV ni znal oba tunela malo popredalčkat. Novinarji pa kot običajno še dodatno napihnejo. Sploh tista, da bi v primeru požara vlak notri padel. Jebemtiš, če že pride do požara, se pa naj vlaki na tej progi ustavijo, pa ne bo nobeden nikamor padel. Menda smo v dobi razvitih komunikacij?
confused-1.gif