Citat:
Uporabnik ojanez pravi:
Naj povem svojo izkušnjo iz lanskega leta, ko sem izbiral med novo Octavio in Golfom 7, karavanska izvedba.
Pri enakem motorju, približno enaki opremi, kajti golf je imel zaradi akcije 40 let nekaj bonbončkov več, je bila osnovna cena po ceniku sledeča:
Golf - zaokroženo 26.000 eur
Octavia - zaokroženo 27.000 eur
Avto je kupovalo podjetje, zato se ni plačevalo z gotovino, ampak so bile opcije lizing, kredit ali pri škodi to njihovo 1% financiranje.
Pri škodi tako odpade kakršenkoli popust in je končna cena (razdeljena na polog in 60 mesečnih obrokov) torej 27.000 eur.
Pri golfu smo dobili popust, tako da se je osnovna cena znižala, ko pa prišteješ zraven še stroške financiranja, je polna cena cca. 26.500 eur.
Torej je golf še vedmo cenejši. Ker ima tudi malce opreme več in je kvaliteta izdelave vseeno na en razred višjem nivoju, sedaj vozim golfa
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
26k za golfa in 27k za oktavijo
Zdej Oktavija 1.2 z najvišjim nivojem opreme pride 21K€.Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
26k za golfa in 27k za oktavijo
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ne bodi naiven,0% kredit ali leasing ne obstaja nikjer na svetu,vse je všteto v ceno vozila,ki ga plačaš...če mi ne verjameš,vprašaj koliko ti dajo popusta na gotovino (podobno zgodbo ima tudi KIA,kao 0% obresti,v resnici ti dajo pa popust 10% na keš,če ne vzameš financiranja...)
Nebi se glih strinjal... Recimo sodelavec kupuje Citroena. Sem bil z njim ko sta računala, da za keš niti pod raznoo ne pride na končno ceno avta na lizing...
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Karakala pravi:
26k za golfa in 27k za oktavijo
ena za škoda tržnike: FAIL
Citat:
Največji zmagovalec lanskega leta na slovenskem avtomobilskem trgu je nedvomno Škoda. S četrtega mesta predlani se je povzpela na tretje mesto. A še bolj kot skok na lestvici je vpadljivo njeno povečanje prodaje na skoraj 5000 avtov – natančno 4953, kar pomeni 9,3 odstotka trga oziroma 2,39 odstotne točke več kot v letu 2013. Škoda je lani prodala 1440 avtov več kot leta 2013 in je bil torej njen prirastek k prodaji celo večji kot pri Volkswagnu. K njenemu uspehu so nedvomno pripomogli kakovostni avtomobili po zmernih cenah in inovativni načini financiranja prodaje. Novo fabio so resda začeli prodajati šele konec leta, toda njen izpad je nadomestil rapid, ki je zapolnil vrzel med fabio in octavio, ki je bila druga lanska uspešnica. K tem modelom lahko dodamo še uspešnega terenca yetija, za poslovno uporabo pa prostornega superba.
Na tole sem ciljal. Nekaj razlike sploh pri rabljenem prinese. tudi če servisov ne delaš, te registracija malo bolj udariCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Saj ni čudno: ali plačuješ 210 eur za 1.6tdi ali pa 300 eur za RSko ni hud razlike. O porabi, registraciji, servisu, gumah pa igak nihče ne razmišlja. Huda je....
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Ne bodi naiven,0% kredit ali leasing ne obstaja nikjer na svetu,vse je všteto v ceno vozila,ki ga plačaš...če mi ne verjameš,vprašaj koliko ti dajo popusta na gotovino (podobno zgodbo ima tudi KIA,kao 0% obresti,v resnici ti dajo pa popust 10% na keš,če ne vzameš financiranja...)
Nebi se glih strinjal... Recimo sodelavec kupuje Citroena. Sem bil z njim ko sta računala, da za keš niti pod raznoo ne pride na končno ceno avta na lizing...
jah drži, na keš ne dobiš nič popusta...jaz sem želel odpeljat avto iz salona, pa bi ga dali za isto ceno kot če ga naročim po svojih željah, brez bilokakega popusta...na koncu sem vzel še minimalni kredit,da sem prišo na najnižjo ceno in največ ugodnosti....cash je očitno out...