Skoda Oktavija 2014, poraz

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Dejstvo je da imata in G7 in O3 oba trdo podvozje, ki je krasno na lepi cesti in zahrbtno in glasnejše na poflikanih zaplatah, ki jih je vsakdan več in jim težko rečeš cesta. Če je avto še s športnim podvozjem in 17" ali 18" je zadeva še bolj očitna in (nekomu) moteča.

Men je O3 všeč, sma za isti denar vzamem G7. Še Seata bi prej vzel kot Škodo, sam mi Seat pa notri ne potegne...

Avtorju teme - guncanje francoza pač ni vsem ušeč. Kolega vozi C4 Picassoja in ko je peljal VW G6 TSI je bil njegov komentar "uau, gokart"
crazy1.gif


K sems am peljal njegovga citrusa mi je bilo vse jasno. Ognit se francoza na max razdaljo možno. Kot bi kavsal z mehkim (predvidevam)
evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Vozil sem vse od fiata, do bmwja, trenutno s 55.000km, ampak rabim en normalen druzinski voz z nahrbtnikom. In ja, dvakrat sem sel na voznjo z Aurisom, Toyota, ker ne maram japoncev in mi je padlo v oci kako uravnotezen avto je. Prvic 1.4 dizel, ki je cisto spodoben in udoben kljub togi premi zadaj in nazadnje 1.8 hibrida s posamicnimi obesami, ki se pelje udobno kot razred vecji avtomobili. Brez pretiravanja. Pa nimam v mislih sportne voznje pac pa druzinsko s poudarkom na udobju, ki ga nudi vse od podvozja, izolacije in cvt menjalnika (zanimivo na ac pri pospesevanju
hysterical-1.gif
). Pac primestna voznja z veliko semaforji in ostalim sranjem. Kaj ti nuca 19" feltne na cup podvozju in 300KM, ce 90% casa prezivis na 30-50kph omejitve s povprecno hitrostjo 44kph. V kolonah.

Samo enega normalnega drzala za pivo nima.
cry12bpy.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Vozil sem vse od fiata, do bmwja, trenutno s 55.000km, ampak rabim en normalen druzinski voz z nahrbtnikom. In ja, dvakrat sem sel na voznjo z Aurisom, Toyota, ker ne maram japoncev in mi je padlo v oci kako uravnotezen avto je. Prvic 1.4 dizel, ki je cisto spodoben in udoben kljub togi premi zadaj in nazadnje 1.8 hibrida s posamicnimi obesami, ki se pelje udobno kot razred vecji avtomobili. Brez pretiravanja. Pa nimam v mislih sportne voznje pac pa druzinsko s poudarkom na udobju, ki ga nudi vse od podvozja, izolacije in cvt menjalnika (zanimivo na ac pri pospesevanju
hysterical-1.gif
). Pac primestna voznja z veliko semaforji in ostalim sranjem. Kaj ti nuca 19" feltne na cup podvozju in 300KM, ce 90% casa prezivis na 30-50kph omejitve s povprecno hitrostjo 44kph. V kolonah.

Samo enega normalnega drzala za pivo nima.
cry12bpy.gif

467716-post_slo.gif
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Dejstvo je da imata in G7 in O3 oba trdo podvozje, ki je krasno na lepi cesti in zahrbtno in glasnejše na poflikanih zaplatah, ki jih je vsakdan več in jim težko rečeš cesta. Če je avto še s športnim podvozjem in 17" ali 18" je zadeva še bolj očitna in (nekomu) moteča.

Men je O3 všeč, sma za isti denar vzamem G7. Še Seata bi prej vzel kot Škodo, sam mi Seat pa notri ne potegne...

Avtorju teme - guncanje francoza pač ni vsem ušeč. Kolega vozi C4 Picassoja in ko je peljal VW G6 TSI je bil njegov komentar "uau, gokart"
crazy1.gif


K sems am peljal njegovga citrusa mi je bilo vse jasno. Ognit se francoza na max razdaljo možno. Kot bi kavsal z mehkim (predvidevam)
evil.gif

se čisto strinjam... sem mel točno tega francoza ki ga omenjaš in mi je bilo več kot dovolj tega plavanja in nagibanja v ovinkih. mislim pa, da je pri octaviji na slabih cestah večji problem glasnost podvozja kot dejansko "rukanje".

sicer ne vem zakaj se eni tako zgražate nad sedeži... mene so prav v francozu motili... na vsaki daljši vožnji me je bolelo pod vratom zaradi faljene ergonomije. sedeži Elegance pa se mi zdijo prav udobni, dovolj opore.

za piano lak pa se strinjam, da je samo nek modni trend, ki nima dodane vrednosti ampak vseeno ni pa tako grozno hudo niti s prahom. saj 1x na dva tedna pa verjamem da alterjevcem ni problem it s krpico preko armaturke? ali sem kaj zamudil pa se tega v "normalnih" avtih ne počne več?
priden.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.638
6.502
113
Citat:
Uporabnik azeed pravi:
saj 1x na dva tedna pa verjamem da alterjevcem ni problem it s krpico preko armaturke? ali sem kaj zamudil pa se tega v "normalnih" avtih ne počne več?
priden.gif

avto se pere in znotraj puca 1x na leto po koncu zime. pač da se malo spere dol tista svinjarija, ki se zažre v barvo in s tepihov umakne blato od zimskih škornjev.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Avto se spuca ko je umazan. Vrjamem da je pri gozdarju z blatnimi škornji drugačen ciklus kot pri dami v salonarjih.

Samo eni majo pa tak skret notr, da
uf-1.gif
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.866
-8.613
113
Citat:
Uporabnik maurice pravi:
Če malce posplošim, ljudje v Trebnjem in okolici večinoma VW kupujejo v NM, Lj, Trbovlju. Prav tako Renaulte ne kupujejo v Trebnjem. Čeprav se trgovca hvalita, da ne dohajata, bi najbrž prodala še več, če bi malce naredila na prodaji
smile-1.gif
No ja, mi smo vedno v Trebnjem pri VW dobili konkretno ugodnejšo ponudbo. Je pa res, da "smo" stalne stranke
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.487
9.787
113
40
MB
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Je ze kdo vozil novo skodo oktavio? Danes sem bil na testni voznji in sem avto vrnil po 3/4 ure, ker je avto ziva katastrofa. Kje naj sploh zacnem? Grda zunaj (morda bi kaksna lepa platisca popravila vse skupaj), grda znotraj, zanic motorni sklop, zanic podvozje. Edina dobra stran je velikost, ampak prevaga cena, ki je katastrofalno visoka.


Gremo po vrsti, pri zunanjosti niti ne bom izgubljal veliko besed, vsake oci imajo svojega malarja (beauty is in the eye of beer holder po anglesko RPG), notranjost in armatura tudi ampak, piano plastika je naravnost smesna, in dozivim zivcni zlom, ce se mi valja po avtomobilu kaksen prah. touchscreen, naokoli pa po 5cm v vsako smer praznega prostora piano plastike, super. Sedezi srednja zalost, pedal sklopke, bremze obcutljiva na vsak mm pritiska, zracniki skripajo. Nasploh je bilo crickov v armaturi kar nekaj. Ni dobro za avto, ki ima 3000km prevozenih km.

Motor 1.6tdi, ne bom izgubljal besed o glasnosti in robatosti, ker je pac dizel, sem vajen hujsih krepel. Potegne solidno za druzinski voz, nic pretresljivega, prestavna razmerja?! LOL. V naselju omejitev 50kph, ne mores voziti v 4. prestavi, tretja predolga. Krasno. Nasploh so prestavna razmerja en velik smeh. Kot bi zaposlili studenta pripravnika in mu nalozili omenjeno delo. Naporen avto za voziti.

Notranjost solidna, prostora veliko, sploh na zadnji klopi, kufer velik.

Podvozje.
hysterical-1.gif
Raje neham pisati. Ampak recimo, da mi fiat s 300.000km ni tako ropotal in sekal cez grbine v notranjost. Ne vem kje so sestavljali podvozje, najbrz so jim studentje priskrbeli dele iz italjanskih avtoodpadov. Res ne poznam avtomobila z bolj slabim blazenjem cestnih grbin in neravnin. Zadnji bolj naporen avto je bil megane RS cup edition pa lahko recem, da je bolj udoben.

Toliko, da nehamo enkrat z VAG sranjem in pogledamo resnici v oci. Nova oktavija bi bila ok, vkolikor za 1.6 tdi karavan srednja zalost od opreme s popusti ne bi zahtevali slabih 20.000eur. 5 jurjev manj, ok in spodoben avto. Za toliko denarja dobis ze marsikaj konkretnega novega v tem razredu.

Smajli ki bruha.

mater živimo v čudnem svetu

http://www.topgear.com/uk/skoda
grin1.gif