Je ze kdo vozil novo skodo oktavio? Danes sem bil na testni voznji in sem avto vrnil po 3/4 ure, ker je avto ziva katastrofa. Kje naj sploh zacnem? Grda zunaj (morda bi kaksna lepa platisca popravila vse skupaj), grda znotraj, zanic motorni sklop, zanic podvozje. Edina dobra stran je velikost, ampak prevaga cena, ki je katastrofalno visoka.
Gremo po vrsti, pri zunanjosti niti ne bom izgubljal veliko besed, vsake oci imajo svojega malarja (beauty is in the eye of beer holder po anglesko RPG), notranjost in armatura tudi ampak, piano plastika je naravnost smesna, in dozivim zivcni zlom, ce se mi valja po avtomobilu kaksen prah. touchscreen, naokoli pa po 5cm v vsako smer praznega prostora piano plastike, super. Sedezi srednja zalost, pedal sklopke, bremze obcutljiva na vsak mm pritiska, zracniki skripajo. Nasploh je bilo crickov v armaturi kar nekaj. Ni dobro za avto, ki ima 3000km prevozenih km.
Motor 1.6tdi, ne bom izgubljal besed o glasnosti in robatosti, ker je pac dizel, sem vajen hujsih krepel. Potegne solidno za druzinski voz, nic pretresljivega, prestavna razmerja?! LOL. V naselju omejitev 50kph, ne mores voziti v 4. prestavi, tretja predolga. Krasno. Nasploh so prestavna razmerja en velik smeh. Kot bi zaposlili studenta pripravnika in mu nalozili omenjeno delo. Naporen avto za voziti.
Notranjost solidna, prostora veliko, sploh na zadnji klopi, kufer velik.
Podvozje.
Raje neham pisati. Ampak recimo, da mi fiat s 300.000km ni tako ropotal in sekal cez grbine v notranjost. Ne vem kje so sestavljali podvozje, najbrz so jim studentje priskrbeli dele iz italjanskih avtoodpadov. Res ne poznam avtomobila z bolj slabim blazenjem cestnih grbin in neravnin. Zadnji bolj naporen avto je bil megane RS cup edition pa lahko recem, da je bolj udoben.
Toliko, da nehamo enkrat z VAG sranjem in pogledamo resnici v oci. Nova oktavija bi bila ok, vkolikor za 1.6 tdi karavan srednja zalost od opreme s popusti ne bi zahtevali slabih 20.000eur. 5 jurjev manj, ok in spodoben avto. Za toliko denarja dobis ze marsikaj konkretnega novega v tem razredu.
Smajli ki bruha.
Gremo po vrsti, pri zunanjosti niti ne bom izgubljal veliko besed, vsake oci imajo svojega malarja (beauty is in the eye of beer holder po anglesko RPG), notranjost in armatura tudi ampak, piano plastika je naravnost smesna, in dozivim zivcni zlom, ce se mi valja po avtomobilu kaksen prah. touchscreen, naokoli pa po 5cm v vsako smer praznega prostora piano plastike, super. Sedezi srednja zalost, pedal sklopke, bremze obcutljiva na vsak mm pritiska, zracniki skripajo. Nasploh je bilo crickov v armaturi kar nekaj. Ni dobro za avto, ki ima 3000km prevozenih km.
Motor 1.6tdi, ne bom izgubljal besed o glasnosti in robatosti, ker je pac dizel, sem vajen hujsih krepel. Potegne solidno za druzinski voz, nic pretresljivega, prestavna razmerja?! LOL. V naselju omejitev 50kph, ne mores voziti v 4. prestavi, tretja predolga. Krasno. Nasploh so prestavna razmerja en velik smeh. Kot bi zaposlili studenta pripravnika in mu nalozili omenjeno delo. Naporen avto za voziti.
Notranjost solidna, prostora veliko, sploh na zadnji klopi, kufer velik.
Podvozje.
Toliko, da nehamo enkrat z VAG sranjem in pogledamo resnici v oci. Nova oktavija bi bila ok, vkolikor za 1.6 tdi karavan srednja zalost od opreme s popusti ne bi zahtevali slabih 20.000eur. 5 jurjev manj, ok in spodoben avto. Za toliko denarja dobis ze marsikaj konkretnega novega v tem razredu.
Smajli ki bruha.