Škoda octavia combi 2013

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mckmck pravi:
To je že splošno znano, da noben motor z ali brez turbine, da ko je mrzel ni dobro stiskati. Kot sem rekel taka dejanja dela 1% ljudi tako, da problemov s turbinami jih ni oziroma zelo malo.

1%? A si se zmotil in mislil 20% ali 30%? to bo bolj realna cifra! Pri ženskah je ta delež večji kot 80%,verjemi,to o turbini ne moreš dopovedati skoraj nobeni,ker "ona ima avto da se pelje",drugo je ne zanima.Če pa ji kaj crkne (pa četudi po njeni krivdi),pač avto pelje na servis
bonk.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.276
4.102
113
Ja in je tako težko proizvajalcu eno dodatno črpalko zmontirat da vodo goni dalje ko avto ugasneš???
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
(C&B je klical neke poznavalce v topic, ...)

Babe imajo čisto Ok logiko! Tisti ki pazijo na turbino vlečejo avto na full gasu v min. vrtljajih. Dejstvo je da so sodobne turbine elektronsko regulirane in najvišjo moč dosežejo ravno v najnižjih vrtljajih, potem tlak pade in turbina se razbremeni. Od kje pa mislite da imajo T-whatever motorji konstantno krivuljo navora skozi celo območje rpm?!

Pa pri nizkih vrtljajih je pritisk olja v turbini nizek kar tudi ni ravno najbolj ok (sploh če se vrti na max.).

Skratka recept kako šparat turbino ni (samo) v vožnji na min. vrtljajih ampak nekje drugje!
grims-1.gif
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
mam tourana 2.0tdi 140km, sicer mam 17colske feltne gor, pa se moram res ampak res potruditi da ga spravim pod 6l/100km. realna poraba je nekje 6,5-6,7l/100km.

He, tale je pa Bluemotion s 16" Michelin Energy
wink-1.gif
. Ampak res pridem na to cifro, če se vozim normalno, to je na avtocesti ne grem več kot 130 (ja, tempomat dam na 130, ni to nekih 100). Če pa vozim malce nad omejitvami (beri tempomat na 160), pa sem še vedno pod šest... Hitrosti v naselju pa spoštujem v vsakem primeru...

Jernej
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mckmck pravi:
To je že splošno znano, da noben motor z ali brez turbine, da ko je mrzel ni dobro stiskati. Kot sem rekel taka dejanja dela 1% ljudi tako, da problemov s turbinami jih ni oziroma zelo malo.

1%? A si se zmotil in mislil 20% ali 30%? to bo bolj realna cifra! Pri ženskah je ta delež večji kot 80%,verjemi,to o turbini ne moreš dopovedati skoraj nobeni,ker "ona ima avto da se pelje",drugo je ne zanima.Če pa ji kaj crkne (pa četudi po njeni krivdi),pač avto pelje na servis
bonk.gif

Res je, na nežnejši spol sem pa čisto pozabu
cheer.gif
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
V oči mi je padla RS TDI s 184 konji, DSG,... divje rumena, naložena z opremo... 1% na mesec... zveni ugodno. Je to dejansko kdo vozil??
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Kakšna je prodajna cena?

Odvisno za kaj jo rabiš? Za v službo 10km na dan? Za velik se vozit je zihr super izbira, za cafferacing pa raje vzemi kaj cenejšega, ker avro ni majhen...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Dobrih 30 jurjev (recimo 32 z navigacijo in RS paketom - izbira voznega profila itd...). To se pravi 3000 pologa, 6let 300eur na mesec in okoli 5000 eur odkupa.

Ni drago za tak avto.

Kdor pa hoče dinamičen avto, ima na voljo LEON-a z istim motorjem za 23k.
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Rs-ka gre od 26k naprej in nove se nikakor ne splača kupovati. Se pa dobijo nekaj let stare in to zelo ugodno.
Drgači RS je stroj!
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Rečeno je bilo dizel in dsg menjalnik, to pa je 30k. In ravno takega avta si ne bi upal vzeti rabljenega. Poleg tega je bil govor o akciji 1%, ki velja samo za nove avtomobile, relano pa pomeni prihranek nekje 5k glede na ostale oblike financiranja.
 

mckmck

Fizikalc
20. mar 2013
525
200
43
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Rečeno je bilo dizel in dsg menjalnik, to pa je 30k. In ravno takega avta si ne bi upal vzeti rabljenega. Poleg tega je bil govor o akciji 1%, ki velja samo za nove avtomobile, relano pa pomeni prihranek nekje 5k glede na ostale oblike financiranja.
Vsekakor. Od 30k moreš še všteti polog kateri je med 3-5k, brez tega pologa mislim da ni 1% na mesec odplačevanja.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
SI razdeliš:

- primer cena 30000 EUR
- polog cca 3000 EUR
- 72x 300 EUR
- zadnji obrok 5400 EUR

pa maš skupaj 30kEUR na 6 let.

Lp,
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Govoril sem o obrestih, ki jih tukaj ni. Če greš recimo po leasing na opel ali pa kam druga, plačaš:

8400 + 72x379= 35.762

Pri škodi pa plačaš:

8200 + 72x300= 30.000

s tem da lahko pri škodi večji del pologa daš šele na koncu.

Ostali imajo seveda drugačne popuste.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik plexix pravi:
SI razdeliš:

- primer cena 30000 EUR
- polog cca 3000 EUR
- 72x 300 EUR
- zadnji obrok 5400 EUR

pa maš skupaj 30kEUR na 6 let.

Lp,

To pomeni brezobrestno financiranje za dobo 6 let. Resno?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Resno. Sem kupil avto na točno ta način. 10% daš pologa, potem 72x po 1% in na koncu še 18%, skupaj 100%. Plačaš edino stroške pogodbe, mislim da cca 200eur.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
(C&B je klical neke poznavalce v topic, ...)

Babe imajo čisto Ok logiko! Tisti ki pazijo na turbino vlečejo avto na full gasu v min. vrtljajih. Dejstvo je da so sodobne turbine elektronsko regulirane in najvišjo moč dosežejo ravno v najnižjih vrtljajih, potem tlak pade in turbina se razbremeni. Od kje pa mislite da imajo T-whatever motorji konstantno krivuljo navora skozi celo območje rpm?!

Pa pri nizkih vrtljajih je pritisk olja v turbini nizek kar tudi ni ravno najbolj ok (sploh če se vrti na max.).

Skratka recept kako šparat turbino ni (samo) v vožnji na min. vrtljajih ampak nekje drugje!
grims-1.gif

Kako deluje ta elektronska regulacija?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mckmck pravi:
Rs-ka gre od 26k naprej in nove se nikakor ne splača kupovati. Se pa dobijo nekaj let stare in to zelo ugodno.
Drgači RS je stroj!

Ahh,nikakor ne splača kupovat...to je vedno relativno oz.kakor za koga! Po tej logiki se ne splača kupit nobenega novega avtomobila!?
Nekaj let staro bi kupil edino od sebe
cool-1.gif
oziroma od nekoga,ki ga res dobro poznam,da vem da jo je lepo vozil.
Sicer pa,če kupiš par let staro,kupiš star model...tukaj pa je govora o novem,ki je čisto nekaj drugega...
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
(C&B je klical neke poznavalce v topic, ...)

Babe imajo čisto Ok logiko! Tisti ki pazijo na turbino vlečejo avto na full gasu v min. vrtljajih. Dejstvo je da so sodobne turbine elektronsko regulirane in najvišjo moč dosežejo ravno v najnižjih vrtljajih, potem tlak pade in turbina se razbremeni. Od kje pa mislite da imajo T-whatever motorji konstantno krivuljo navora skozi celo območje rpm?!

Pa pri nizkih vrtljajih je pritisk olja v turbini nizek kar tudi ni ravno najbolj ok (sploh če se vrti na max.).

Skratka recept kako šparat turbino ni (samo) v vožnji na min. vrtljajih ampak nekje drugje!
grims-1.gif

Kako deluje ta elektronska regulacija?

To je seveda velika neumnost ("tlak pri višjih vrtljajih pade"). Aja, pa praktične vse turbine, montirane na avtomobilih zadnjih 15 let so nadzirane s stran računalnika motorne elektronike, torej so "elektronsko krmiljene".
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Cena škodinega financiranja se skriva v popustu ki bi ga drugače lahko izboril če kupiš direkt na gotovino, mogoče kdo kakšna bi bila razlika?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Resno. Sem kupil avto na točno ta način. 10% daš pologa, potem 72x po 1% in na koncu še 18%, skupaj 100%. Plačaš edino stroške pogodbe, mislim da cca 200eur.

Ne bom trdil da ni res,ampak tej kalkulaciji kar težko verjamem. A lahko prosim pogledaš v pogodbo,koliko je EOM pri tem financiranju?
Ali imaš zneske plačevanja (obroke,odkup) fiksne,ali je možnost,da se spremenijo,naprimer da so vezani na euribor?
 
Nazadnje urejeno: