Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."
Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.
TA test, če si upajo temu tako reči, je budalaština:
Prvič; vzopreden test dveh "praktično enakih" avtomobilov ( TDI, vs TSI, razlike v bruto teži slabih 100 kg, da ne govorimo o različni obutvi avtomobila !?
Drugič; premo avtomobila v srednjem velikostnem avtomobilu se testira na poligonu, kjer simulirajo mejo zdrsa...ne vem a sem iz lune padel, saj ne testirajo športnika, kjer odločajo tisočinke...:?
Premo se testira na način vsakodnevne vožnje v načinu normalne vožnje po normalnih, naših cestah. Naših zato, ker je luknja pri luknji.
In tukaj (!) se zadeve močno spremenijo v prid večvodilne preme, kjer je vožnja bistveno bolj udobna in tišja.
Ni treba iti na poligon, dovolj je že vožnja po mestu s hitrostjo 50 kmh/uro, iti na ac in prečkati kak viadukt na njej, kjer se zapelješ preko stičišča itn.
Edo, vodja prodaje volkswagen; ..."razliko med vožnjo med poltogo in večvodilno premo uporabnik težko zazna"... " za normalne (wtf ) in v normalni vožnji se pa teh razlik ne občut...!?... To ti pove vodja prodaje...
Za tako izjavo bi moral letet iz svojega delovnega mesta.
Edo kot predstavnik prodaje trdi, da naj gremo kar vsi na poltogo premo, saj bomo razliko občutili le če nismo "normalni".
Sem mislil, da se prodaja vedno boljše, dražje produkte, opremo in se pri produktu izpostavi neko prednost, dodano vrednost, kar večvodilna prema vsekakor je; ne, brezveze, ker normalen voznik ne bo opazil razlike.