Škoda octavia combi 2013

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.

TA test, če si upajo temu tako reči, je budalaština:

Prvič; vzopreden test dveh "praktično enakih" avtomobilov ( TDI, vs TSI, razlike v bruto teži slabih 100 kg, da ne govorimo o različni obutvi avtomobila !?
Drugič; premo avtomobila v srednjem velikostnem avtomobilu se testira na poligonu, kjer simulirajo mejo zdrsa...ne vem a sem iz lune padel, saj ne testirajo športnika, kjer odločajo tisočinke...:?

Premo se testira na način vsakodnevne vožnje v načinu normalne vožnje po normalnih, naših cestah. Naših zato, ker je luknja pri luknji.
In tukaj (!) se zadeve močno spremenijo v prid večvodilne preme, kjer je vožnja bistveno bolj udobna in tišja.
Ni treba iti na poligon, dovolj je že vožnja po mestu s hitrostjo 50 kmh/uro, iti na ac in prečkati kak viadukt na njej, kjer se zapelješ preko stičišča itn.

Edo, vodja prodaje volkswagen; ..."razliko med vožnjo med poltogo in večvodilno premo uporabnik težko zazna"... " za normalne (wtf ) in v normalni vožnji se pa teh razlik ne občut...!?... To ti pove vodja prodaje...

Za tako izjavo bi moral letet iz svojega delovnega mesta.
Edo kot predstavnik prodaje trdi, da naj gremo kar vsi na poltogo premo, saj bomo razliko občutili le če nismo "normalni".

Sem mislil, da se prodaja vedno boljše, dražje produkte, opremo in se pri produktu izpostavi neko prednost, dodano vrednost, kar večvodilna prema vsekakor je; ne, brezveze, ker normalen voznik ne bo opazil razlike.
uf-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Se komu sanja kaj naj bi bil:

športni paket "DYNAMIC"
oblazinjenje "DYNAMIC"
usnjen večfunkcijski 3-kraki volan
zračni usmerjevalnik na zadnjih vratih
dekorativni elementi na pragovih
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.131
319
83
zdej pa res ne vem več, a so škode tolk dobre, al mercedezi tko zanič, da jih skos primerjajo.
octavia - MB C
superb - MB E
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
mene pa zanima če je kdo vozil octavio 1.4 TSI
potencialno je to za moje potrebe (naredim cca 15k na leto) idealna izbira motorja, ker se mi zdi (spet na papirju) 1.2 TSI prešvoh
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Sem vozil 1.2 TSI karavan, vozim 2.0 bencinarja drugače. Vozil sem v klanec in bil pozitivno presenečen. Gre kot 1.8+ NA atmosferc. Vsi TSIji imajo več konjev kot na papriju. Pojdi do trgovca popelji se z 1.2 boš presenečen sam. Mogoče bo pa celo dovolj.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Kia Sportwagon 1.6 GDi 135 konjev 0-100 km/h 10.3s
Škoda Octavia Combi 1.2 TSi 105 konjev 0-100 10.3s
 

izbrisan

Pripravnik
14. jun 2013
138
0
16
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.

TA test, če si upajo temu tako reči, je budalaština:

Prvič; vzopreden test dveh "praktično enakih" avtomobilov ( TDI, vs TSI, razlike v bruto teži slabih 100 kg, da ne govorimo o različni obutvi avtomobila !?
Drugič; premo avtomobila v srednjem velikostnem avtomobilu se testira na poligonu, kjer simulirajo mejo zdrsa...ne vem a sem iz lune padel, saj ne testirajo športnika, kjer odločajo tisočinke...:?

Premo se testira na način vsakodnevne vožnje v načinu normalne vožnje po normalnih, naših cestah. Naših zato, ker je luknja pri luknji.
In tukaj (!) se zadeve močno spremenijo v prid večvodilne preme, kjer je vožnja bistveno bolj udobna in tišja.
Ni treba iti na poligon, dovolj je že vožnja po mestu s hitrostjo 50 kmh/uro, iti na ac in prečkati kak viadukt na njej, kjer se zapelješ preko stičišča itn.

Edo, vodja prodaje volkswagen; ..."razliko med vožnjo med poltogo in večvodilno premo uporabnik težko zazna"... " za normalne (wtf ) in v normalni vožnji se pa teh razlik ne občut...!?... To ti pove vodja prodaje...

Za tako izjavo bi moral letet iz svojega delovnega mesta.
Edo kot predstavnik prodaje trdi, da naj gremo kar vsi na poltogo premo, saj bomo razliko občutili le če nismo "normalni".

Sem mislil, da se prodaja vedno boljše, dražje produkte, opremo in se pri produktu izpostavi neko prednost, dodano vrednost, kar večvodilna prema vsekakor je; ne, brezveze, ker normalen voznik ne bo opazil razlike.
uf-1.gif
Si peljal obe verziji in si zaznal razliko ali samo malo modruješ? Stavim namreč, da ne bi vedel katera je katera, če ti to ne bi povedali. V nižjem srednjem razredu je poltoga torzijska zadnja prema standard. Pri pogonu na zadnja kolesa pa tehnično ne gre, zato mora biti prema druagačna.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Kia Sportwagon 1.6 GDi 135 konjev 0-100 km/h 10.3s
Škoda Octavia Combi 1.2 TSi 105 konjev 0-100 10.3s

no ja sej za 1.2tsi vsi vedo d ma 125ps
tongue-1.gif
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.260
152
63
Navor fantje, navor poglejte in tudi to pri katerih vrtljajih je na voljo... Eni še zmeri ne razumete, da ne rabiš max navora pri 6.000 vrtljajih ampak prej, vsaj med 2.000 in 3.500 vrtljaji na minuto. In to tudi pri bencinarju funkcionira. Zato so turbo bencinarji ql
smile-1.gif


Pa poglejte še malo prožnost motorja v 4. in 5. prestavi (superiorna kia 6. itak nima).
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik izbrisan pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif

V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.

TA test, če si upajo temu tako reči, je budalaština:

Prvič; vzopreden test dveh "praktično enakih" avtomobilov ( TDI, vs TSI, razlike v bruto teži slabih 100 kg, da ne govorimo o različni obutvi avtomobila !?
Drugič; premo avtomobila v srednjem velikostnem avtomobilu se testira na poligonu, kjer simulirajo mejo zdrsa...ne vem a sem iz lune padel, saj ne testirajo športnika, kjer odločajo tisočinke...:?

Premo se testira na način vsakodnevne vožnje v načinu normalne vožnje po normalnih, naših cestah. Naših zato, ker je luknja pri luknji.
In tukaj (!) se zadeve močno spremenijo v prid večvodilne preme, kjer je vožnja bistveno bolj udobna in tišja.
Ni treba iti na poligon, dovolj je že vožnja po mestu s hitrostjo 50 kmh/uro, iti na ac in prečkati kak viadukt na njej, kjer se zapelješ preko stičišča itn.

Edo, vodja prodaje volkswagen; ..."razliko med vožnjo med poltogo in večvodilno premo uporabnik težko zazna"... " za normalne (wtf ) in v normalni vožnji se pa teh razlik ne občut...!?... To ti pove vodja prodaje...

Za tako izjavo bi moral letet iz svojega delovnega mesta.
Edo kot predstavnik prodaje trdi, da naj gremo kar vsi na poltogo premo, saj bomo razliko občutili le če nismo "normalni".

Sem mislil, da se prodaja vedno boljše, dražje produkte, opremo in se pri produktu izpostavi neko prednost, dodano vrednost, kar večvodilna prema vsekakor je; ne, brezveze, ker normalen voznik ne bo opazil razlike.
uf-1.gif
Si peljal obe verziji in si zaznal razliko ali samo malo modruješ? Stavim namreč, da ne bi vedel katera je katera, če ti to ne bi povedali. V nižjem srednjem razredu je poltoga torzijska zadnja prema standard. Pri pogonu na zadnja kolesa pa tehnično ne gre, zato mora biti prema druagačna.

Seveda sem peljal obe izvedenki, VI. generacijo ( ki ima roko na srce res dobro podvozje ). Razliko občutim.
Kot sem rekel, ne grem nazaj na premo.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Navor fantje, navor poglejte in tudi to pri katerih vrtljajih je na voljo... Eni še zmeri ne razumete, da ne rabiš max navora pri 6.000 vrtljajih ampak prej, vsaj med 2.000 in 3.500 vrtljaji na minuto. In to tudi pri bencinarju funkcionira. Zato so turbo bencinarji ql
smile-1.gif


Pa poglejte še malo prožnost motorja v 4. in 5. prestavi (superiorna kia 6. itak nima).


to mi je jasno, govora je blo pač o kolk konjem imata
wink-1.gif

kia nima 6gang??
confused-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Skratka, se ravno vozim z 2.0 TDI DSG. Prijetno tih, tudi dizel in DSG se dobro razumeta (prvič v koncernu VAG), dovolj udobno podvozje, placa noter idealno za družinsko uporabo.
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
S točno to sem se pa jaz danes vozil.
grims-1.gif
2.0 TDI 150KM, Elegance, xenon, led spredaj in zadaj, športno podvozje...

Avto je petarda. Resno razmišljam o tem da bo to moj naslednji avto
aplauz.gif
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
S Škode ne grem. trenutno vozil že drugega Superba, prej pa morje Octavij. V 2 letih odfuram svojih 120-150k km in nikoli težav. Imam takšno delo,da rabim zanesljiv avto.