Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Sej pride že skor tolk k passat??
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
matr ne štekam teh švabov, zakaj za vraga ne dajo 6gang v 1.6tdije not??
Jaz pa ne štekam prednosti 6 stopenskih menjalnikov. Končne prestave so itak enako dolge, vmes moraš pa samo še več šaltat, še posebej dizla.
VW je naredil edino pametno odločitev
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."
Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."
Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."
Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
V praktični uporabi za veliko večino razlike sploh ne bodo opazne. Klik.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Seveda nisem 100% prepričan.
Ampak se spomnim pred leti, ko se je začelo menjat menjalnike, da je vsaj tistih par, ki sem jih pofirbcal, imelo enako dolge končne prestave pri 5 in 6 stopenjskem. Dandanes bo to težje dokazljivo, ker imajo itak vsi motorji samo en tip ročnega menjalnika.