Pri meni je 2.0 TDI DSG na koncu imela porabo 6.0 ob mešanem ciklu (mesto, AC, regionalka).
Naj prvo poudarim, da nisem nek serijski preizkuševalec vozil. Lahko pa zapišem nekaj ugotovitev, od katerih so nekatere sicer že omenjene:
[*]Na sprednjih vratih mehka plastika, na zadnjih pa trda. Ne razumem te logike. (Predvidevam, da je bil avto s top opremo: LED + xenon, velika navigacija, alkantara) [*]Prehiter start-stop sistem (Ob vključevanju na regionalko se mi je avto vmes ugasnil, tako da sem zamudil luknjo.)
[*]Malenkost ladjasta za moj okus (Navajen sem na več občutka na volanu in manj zibanja ob zavojih. S tem, da imam karavana.) [*]V šesti prestavi pri 110 ima malenkost več obratov, kot moj dizel. (Morda se mi je že zaradi tona zvoka zdel glasnejši, kot bi pričakoval za avto letnika 2013)
[*]150 konjski dizel dobro potegne, presenetila me je tudi ugodna poraba. [*]DSG se odlično obnese. (Je tako dobro prestavljal, da se niti nisem igral z ročnim načinom.)
To so moje ugotovitve po dobre pol ure z avtom in nekaj več kot 30 km. Prodajalec me je samo popisal in dal ključe od avta. Avto je bil na rezervi - range: 45 km.
Avto ni švoh, ampak sem videl, da lahko tudi z mojim še malo potrpim, pa čeprav brez bonbončkov xenona, tovarniške navigacije in DSG menjalnika. Ko sem se usedel nazaj v svoj avto sem bil vesel še tretjega pedala pod nogami. Ob prvem semaforju sem pa gledal zakaj avto stoji, če pa ne stojim več na zavori ...
Kar se tiče start-stop sistema. Za drugič vem kdaj ga izklopiti, če ne kar vedno. Pri nas je taka navada, da se vsi ustavijo, potem pa se pomaknejo še za kak meter naprej. Jasno, se tebi avto že prej ugasne ... Možno, da se avtomatik hitreje ugasne, ker moraš držati zavoro pred križišči. Je imel kdo podobno težavo z ročnim menjalnikom?