Škoda octavia combi 2013

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Octavia nima "radarskega" tempomata? oz kak se to pač imenuje, da sam zavira in pospešuje
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Rekli so da 350€ s tem da se 150 za tempomat ki ni serijski pri ambiente...
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Pri meni je 2.0 TDI DSG na koncu imela porabo 6.0 ob mešanem ciklu (mesto, AC, regionalka).

Naj prvo poudarim, da nisem nek serijski preizkuševalec vozil. Lahko pa zapišem nekaj ugotovitev, od katerih so nekatere sicer že omenjene:
[*]Na sprednjih vratih mehka plastika, na zadnjih pa trda. Ne razumem te logike. (Predvidevam, da je bil avto s top opremo: LED + xenon, velika navigacija, alkantara) [*]Prehiter start-stop sistem (Ob vključevanju na regionalko se mi je avto vmes ugasnil, tako da sem zamudil luknjo.)
[*]Malenkost ladjasta za moj okus (Navajen sem na več občutka na volanu in manj zibanja ob zavojih. S tem, da imam karavana.) [*]V šesti prestavi pri 110 ima malenkost več obratov, kot moj dizel. (Morda se mi je že zaradi tona zvoka zdel glasnejši, kot bi pričakoval za avto letnika 2013)
[*]150 konjski dizel dobro potegne, presenetila me je tudi ugodna poraba. [*]DSG se odlično obnese. (Je tako dobro prestavljal, da se niti nisem igral z ročnim načinom.)

To so moje ugotovitve po dobre pol ure z avtom in nekaj več kot 30 km. Prodajalec me je samo popisal in dal ključe od avta. Avto je bil na rezervi - range: 45 km.

Avto ni švoh, ampak sem videl, da lahko tudi z mojim še malo potrpim, pa čeprav brez bonbončkov xenona, tovarniške navigacije in DSG menjalnika. Ko sem se usedel nazaj v svoj avto sem bil vesel še tretjega pedala pod nogami. Ob prvem semaforju sem pa gledal zakaj avto stoji, če pa ne stojim več na zavori ...

Kar se tiče start-stop sistema. Za drugič vem kdaj ga izklopiti, če ne kar vedno. Pri nas je taka navada, da se vsi ustavijo, potem pa se pomaknejo še za kak meter naprej. Jasno, se tebi avto že prej ugasne ... Možno, da se avtomatik hitreje ugasne, ker moraš držati zavoro pred križišči. Je imel kdo podobno težavo z ročnim menjalnikom?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
jst sem se vozil po vaseh, tko da sem moral namerno ustavit na eni avtobusni, da sem probal ta sistem:)
Kako sekundo dlje bi res lahko pustil avto laufat. Pri navadnem menjalniku moreš dat v nevtralno (ler) in spusti sklopko da ugasne. Ugasne pa že nekje na 2/3 spuščene sklopke.

moj je imel srednjo opremo, morda me je zato mal zmotla "plastična" notranjost, če praviš, da v boljši izvedenki obstaja boljše:) Če so bile obloge zadaj drugačne pa res nisem preveril, ker kdo bi si mislil...

men se ni zdela ladjasta, ker je samo še stara katrca bolj mehka od mojga megana:))

avtomatski menjalnik se je treba mal navadet, po kakem mescu, bi se vrjetno čudil tretji stopalki na drugih avtih;) Sem ga vozil nekaj časa in se mi zdi super za po mestu. Mel ga pa vrjetno ne bom nikol zaradi cene in % možnosti za okvare.

glede zvoka vidim, da imava podobno izkušnjo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Tole glede plastičnih oblog je itak čudno: spredaj na vrati in armaturki je zelo dobro (na vratih celo boljše kot pri superbu), sredinski tunel in zadnja vrata so pa orenk slabši. Sploh tam okoli cup holderjev spredaj med potniki je slabše kot pri korejcih.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
A mi lahko en avtozanesenjak razloži, zakaj pišejo novinarji hvalospeve Start/stop sistemu v stilu: "... povprečna poraba je 4,6 l/100 km tudi po zaslugi start /stop sistema..." . Na kakšnem poligu pa avto dosega tako porabo? V mestu? Ali na 90 km/h vožnji po avtocesti, kjer ta sistem ni nobene uporabne vrednosti... Men je ta sistem moteč in ga ne maram v avtu, večina folka itak ne ve kaj je to, a tlačjo ga notr glih v vsako piksno in farbao ljudi kako bodo zaradi tega imel nižjo porabo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
v mestu bo mel, ce na hitro izračunaš , ogormno časa prestojiš v štandgasu, no ko motor ugasne,takrat ni porabe. Tako da se zadeva v mestih obnese. ostalo pa ne itak.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
To je mišljena poraba na NEDC testnem ciklu , ki pa za mestni cikel zgleda nekako takole:
"Total duration is 780 s (13 minutes) over a theoretical distance of 4067 meters, with an average speed of 18.77 km/h."

Torej tisti, ki se vozi 13 minut da prevozi 4 km mu bo start/ stop sistem definitivno zmanjšal porabo. Če bi bil testni cikel drugačen in Evropa nebi težila za vsakoletno zmanjševanje CO2, start/stop sistema nikoli nebi bilo.
V praksi se sigurno nekaj prihrani s tem sistemom, ampak to se bolj pozna tistim, ki zdaj pokurijo v rangu 7+ l/100 km dizla, takim start/stop definitivno pomaga, ker jih prisili da jim motor ugasne, ko skočijo v trafiko, po otroka v vrtec, na bankomat ...
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Itak klasični dizelaši puščajo svoje ropotranice povsod prižgane, da tolčejo na štandgasu vmes pa ena debatica pa čikc avto pa ropotoa in moti okolico z ropotom in smradom... Taki res rabijo ta sistem in to neizklopljiv.

Ostali pa že mnogo let vemo kdaj se avto izklopi in kdaj ne...
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Sam sem bil presenečen nad tempomatom, kateri se ob prestavljanju prestav NE izključi. Velika sprememba napram stari in zna bit orenk zajeb... v kakšni neprimerni situaciji. Npr. šaltaš dol pred semaforjem, avto ti pa ob sprostitvi sklopke pospeši na polno.
rolleyes-1.gif

Saj ko se navadiš zna biti zadeva celo boljša, ampak bi morali prodajalci na to ''malenkost'' opozoriti.
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
"All 4x4 models get a multi-link rear axle instead of the lesser models’ torsion beam rear, and the 4x4 system is new, with electronic diff locks in both axles."

Opa nekaj novega; torej klasične octavie imajo zadaj klasično torzijsko premo, ko imajo 4x4 izvedenke multilink vodila, roke.
S torzijo so naredili korak nazaj....
sprasujem se.gif
 

TheMan

Pripravnik
6. mar 2008
376
0
16
Zakaj bi bila Octavia drugačna od Golf/A3/Leon? Pri tej platformi je pač tako in ni nič slabše za vozit.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ne vem kakšne so opcije pri A3 in Leonu, vem pa da golf 7 ima serijsko poltogo premo ( v bistvu korak nazaj v primerjavi s 6.), pri višjih modelih oziroma proti doplačilu dobiš posamezno vpetje.