Škoda octavia combi 2013

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Oba imata enako število koles, vrat,en volan, pet sedežev, motor in pogon spredaj..... Tudi laguna in clio sta avta brez razlike.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
@speedy:

Kaj pa vem, NOVA Octavia combi in rapid nista ravno identična ...
wink-1.gif


Pri octavii combi z 1.2TSI motorjem (105ks) in opremo ambition doplačaš športni trikraki volan, tempomat, dvojno dno, hill holder, xenonke (in/ali šibedah) ter še kakšno malenkost kar mislim da je povsem dovolj za slabih 20k eur... Po mojem je za cca. 15k km letno (večina mestne in primestne vožnje z veliko hladnimi štarti) top izbira.
zmaga.gif


@SJTV: se ti zdi omenjeni motor dovolj zmogljiv/vzdržljiv za družinski avto?
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
20k jaz ne bi dal za 1.2 TSI, pa sem velik fan tega motorja...
smile-1.gif

Hm, osnovna cena ambition je malo čez 18k, z malo dodatki (brez xenona) je takoj dražja za cca. 600eur ... osnovna (active) z ročno klimo in brez pdc-ja zadaj je sicer res le dobrih 16.5k, samo kaj pa vem ...
sprasujem se.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:

@SJTV: se ti zdi omenjeni motor dovolj zmogljiv/vzdržljiv za družinski avto?

Ne vem, nisem probal v Octaviji.

Glede na izkušnje iz drugih avtov je pa prijetnejši za vozit od 1.6 TDI 105.
In če recimo primerjam (tu sem edino vozil obe različici) v Beetlu, bi raje imel 1.2 TSI.
Škoda, da 1.4 TSI ni kaka 120-konjska različica za neko normalno ceno (recimo slabega jurja več kot 1.2 TSI 105) ...
Ker 1,4 TSI 122 v prejšnjem Passat Variantu je bil super izbira.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Recimo v Golfu VI 1.2 TSI moči in navora ne manjka. Potegne kar konkretno bolj kot razni 1.6 atmosferci.
Polno naloženi, na relaciji MS-Pag-MS, na vzponih na AC niti enkrat nisem rabil prestavljat iz dolge VI. v V. prestavo.
Vrhniški klanec še nisem probal, bi pa sigurno šlo v V. prestavi. Škoda Octavia Combi pa je zaradi nove platforme le 20kg težja od Golfa VI.
Toliko za primerjavo, vsekakor bi pa vseeno moral narediti eno krajšo testno vožnjo.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Hvala obema za izkušnje in mnenja. Izgleda da bo 1.2TSI dovolj dobra zamenjava za trenutni family wagen, ga bom pa res moral preizkusiti, ko se enkrat resno odločim za "downsizing" ...
zmaga.gif

Če še koga zanima je testna 1.2TSI na voljo na Jesenicah ...
wink-1.gif
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Se opravičujem, govoril sem o prispevku o volanu in o zunanjem izgledu
smile-1.gif
Nisem govoril o combitu itd...

Je pa logično da sta različna avtomobila in da je octavia večja, če ne res ne bi bilo fore imeti 2 enaka avta za različno ceno
17758-icon_confused.gif
To mislim da je vsakemu jasno in bilo neumno pričakovati da sta identična.
 
Nazadnje urejeno:

sygicz

Pripravnik
11. mar 2013
551
0
16
kako je pa z sestavo teh škod ali pridejo deli vsa plastika armatura motor itd iz nemčije in jih potem čehi samo sestavljajo ali jih tudi izdelujejo?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Sem vozil Rapida 1,2TSI 105. Motor je res dobro in poraba je tudi ok. Ostali avto je pa bolj šrot. Prestavna ročica je nekje daleč spodaj, avto je pretrd in preplasičen. OK, za ene 11-12k bi bil ok, za 18 je pa precej boljših variant (1,2TSI ambition z nekaj opreme). Octavia je visoko nad njim (ok, je še nisem vozil, a že ko se vsedeš noter vidiš "koliko je ura").
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Jst bom šel najprej na test drive z 2.0tdi, da vidim kako se pelje in da primerjam dejansko velikost prtljažnika z mojim touringom, če mi bo vse ustrezalo bom našel testno 1.2tsi (105ks). Najtežje se bo verjetno navaditi na "narobe" pogon, sicer bo pa tako ali tako avto za ženo.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Manjko konjev ne bo problem, pogoj je le da se zadeva zadovoljivo premakne (ob majhni porabi in registraciji je 1.2 tsi top izbira). Ker ne delamo več toliko km dizla ne rabimo več.
 

jjernej

Pripravnik
26. mar 2008
131
0
16
1.2 tsi lepo premika avto, le navaditi se bos moral na kaksnem ljubelju ali vrsicu kdaj pa kdaj pretakniti v prvo prestavo, ker bo druga svoh za ovinkarjenje po klancih.
pomojem je dsg za ta motor idealna izbira
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik jjernej pravi:
1.2 tsi lepo premika avto, le navaditi se bos moral na kaksnem ljubelju ali vrsicu kdaj pa kdaj pretakniti v prvo prestavo, ker bo druga svoh za ovinkarjenje po klancih.
pomojem je dsg za ta motor idealna izbira


Za ovinkaste prelaze imam močnejši bencinski rwd stroj, pri kakšnem družinskem izletu se bom pa že navadil ...
zmaga.gif
 

rafko

Pripravnik
21. maj 2013
99
0
6
Tole bo verjetno kar top za to kar rabiš. Pri nas ni 1.4TSI? Sem gledal samo na skoda.de.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik rafko pravi:
Tole bo verjetno kar top za to kar rabiš. Pri nas ni 1.4TSI? Sem gledal samo na skoda.de.

Tudi pri nas je v ponudbi 1.4TSI, vendar je že v štartu več kot 20k ... z dodtano opremo bi bil pa še kakšna dva jurja ali tri dražji, kar se mi zdi preveč.
wink-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Na Češkem sem ga gledal za 17 000 € +- kakšen stotak.

140 ps verzija.

Pri nas je active cca. 18,5k eur ... pri uvozu moraš računati še na DMV in DDV ... in si menda na istem?
wink-1.gif