Škoda octavia combi 2013

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ta akcija mislim da ne velja za novo octavio (combi).
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

rafko

Pripravnik
21. maj 2013
99
0
6
Sicer ni nikjer izrecno zapisano, da je omejeno na kak model, za vprašat je.

"Pogoji POL CENE / CEL AVTO veljajo za vse modele upoštevajoč njihove maloprodajne cene v skladu z veljavnimi ceniki in se izključuje z akcijskimi cenami oziroma popusti. Modela Škoda Citigo Entry, Yeti Active z ALU platišči 16" za 14.599€ nista vključena v ponudbo POL CENE /CEL AVTO. "
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Recimo v Golfu VI 1.2 TSI moči in navora ne manjka. Potegne kar konkretno bolj kot razni 1.6 atmosferci.
Polno naloženi, na relaciji MS-Pag-MS, na vzponih na AC niti enkrat nisem rabil prestavljat iz dolge VI. v V. prestavo.
Vrhniški klanec še nisem probal, bi pa sigurno šlo v V. prestavi. Škoda Octavia Combi pa je zaradi nove platforme le 20kg težja od Golfa VI.
Toliko za primerjavo, vsekakor bi pa vseeno moral narediti eno krajšo testno vožnjo.

Vsa fora TSI ali drugih podobnih turbakov je, da ponudijo skoraj vso svojo moč (za nalašč ne uporabljam navor) že pri zelo nizkih obratih, zato neko pretikanje v nižjo prestavo ne bo obrodilo nekih sadov, samo motor se bo bolj drl (ok iz 2.500 na 3.500 obratov ja, kaj dosti višje pa nima smisla).

So pa zaradi tega zelo prijetni za vozit, ni čutiti nekega naprezanja motorja, ampak prosim pa ne bluzit o nekih večih konjih kot jih je na papirju, ker jih enostavno ni. Seveda je pa treba vedeti, da majhen atmosferc ima sicer tiste konje kot so na papirju ampak, da so samo v določeni točki visokih vrtljajev, nižje (recimo pri 3.000) pa imajo manj kot 50% teh konjev, TSI jih ima pa tam že 70%.

Tudi na papirju so podani konji pri nižjih obratih samo pretvorit jih je treba znat (navor*rpm*6,28 / 60.000 = kW)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Z večimi konji je bolj mišljeno, da so nekateri modeli zaradi različnih vzrokov omejeni. Pa čeprav tudi samo na papirju (dyno pa pokaže drugače).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.734
819
113
Če je to res, je to v kombinaciji z našim zavarovanjem prevara in nelojalna konkurenca do drugih proizvajalcev zakaj še ni nobene tožbe?

Saj pospešek do 100 je res dober za te konje, samo treba je vedeti, da je vsa moč na voljo ves čas med posameznimi prestavami in nič ne niha. Saj zdaj so naredili isto foro z Mazdo3 2.0, ki je na voljo z 88 kW in 121 kW, šibkejša 100 kmh doseže samo 0,7 s počasneje. 8,9 s ni slabo za 118 konjev.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Recimo v Golfu VI 1.2 TSI moči in navora ne manjka. Potegne kar konkretno bolj kot razni 1.6 atmosferci.
Polno naloženi, na relaciji MS-Pag-MS, na vzponih na AC niti enkrat nisem rabil prestavljat iz dolge VI. v V. prestavo.
Vrhniški klanec še nisem probal, bi pa sigurno šlo v V. prestavi. Škoda Octavia Combi pa je zaradi nove platforme le 20kg težja od Golfa VI.
Toliko za primerjavo, vsekakor bi pa vseeno moral narediti eno krajšo testno vožnjo.

Vsa fora TSI ali drugih podobnih turbakov je, da ponudijo skoraj vso svojo moč (za nalašč ne uporabljam navor) že pri zelo nizkih obratih, zato neko pretikanje v nižjo prestavo ne bo obrodilo nekih sadov, samo motor se bo bolj drl (ok iz 2.500 na 3.500 obratov ja, kaj dosti višje pa nima smisla).

So pa zaradi tega zelo prijetni za vozit, ni čutiti nekega naprezanja motorja, ampak prosim pa ne bluzit o nekih večih konjih kot jih je na papirju, ker jih enostavno ni. Seveda je pa treba vedeti, da majhen atmosferc ima sicer tiste konje kot so na papirju ampak, da so samo v določeni točki visokih vrtljajev, nižje (recimo pri 3.000) pa imajo manj kot 50% teh konjev, TSI jih ima pa tam že 70%.

Tudi na papirju so podani konji pri nižjih obratih samo pretvorit jih je treba znat (navor*rpm*6,28 / 60.000 = kW)

če smo natančni so.... mojemu golfu VI smo izmerili 12 konjev več kot piše v podatkih... z ostalim pa se strinjam

je pa 1.2 tsi mnogo lepše peljati kot pa 1.6 tdi z istimi konji

lp
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Med tamočnim 1.2 in tašvoh 1.4 res ni neke ogromne razlike, tamočan 1.4 pa je že druga zgodba.
 

rafko

Pripravnik
21. maj 2013
99
0
6
Citat:
Uporabnik azeed pravi:
po teh videih sodeč niti ne gre za neko hudo razliko v zmogljivostih med 1.2 in 1.4 TSI
1.2 TSI se obnaša boljše kot navedeno v tovarniških podatkih, poleg tega berem, da ima manjši motor tudi nekaj nižjo porabo. Vedno težje najdem razloge za investicijo v 1.4 motor - razliko raje dam v opremo.

https://www.youtube.com/watch?v=LIU7nQ20fO8
https://www.youtube.com/watch?v=sMI9ABGoUKo

Video je eno, realnost pa drugo. Pa veliko bolj so pomembni podatki od 80-120 kot pa od 0-100.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ali med vožnjo 1.2 tudi zna ugasni tdva cilindra in s tem zmanjša porabo ?

Ne zna, na žalost tudi škodin 1.4 TSi tega ne zna. Baje zaradi cene nima tega modula, po nemških testih je bila razlika v porabi v primerjavi z Golfom +0.4 l na 100....
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
Koliko pa je drugače poraba pri tem 1.4 tsi?
Ga je kdo dejansko v novi octaviji preizkusil?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik rafko pravi:
Citat:
Uporabnik azeed pravi:
po teh videih sodeč niti ne gre za neko hudo razliko v zmogljivostih med 1.2 in 1.4 TSI
1.2 TSI se obnaša boljše kot navedeno v tovarniških podatkih, poleg tega berem, da ima manjši motor tudi nekaj nižjo porabo. Vedno težje najdem razloge za investicijo v 1.4 motor - razliko raje dam v opremo.

https://www.youtube.com/watch?v=LIU7nQ20fO8
https://www.youtube.com/watch?v=sMI9ABGoUKo

Video je eno, realnost pa drugo. Pa veliko bolj so pomembni podatki od 80-120 kot pa od 0-100.

Polo 1.2 TSI (105KM) gre hitreje v vseh rezimih (0-100, 80-120 v vseh prestavah) od BMW 3 (2.0 bencinar 143KM). Imam doma oba. In je slednji na papirjih hitrejsi. In to gre Polo konkretno hitreje. Po stoparici, kot obcutkih. S tem, da 1.2 TSI zenes do max 5500rpm, bmwja pa pazis, da ne prides pod 4000rpm, ker se takrat sele zbudi. Kje so merjeni kaksni konji jaz ne vem vec in nisem pameten. Morda bmw meri na ojnici, polo pa na jeklenem 17" platiscu.