Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik Clancy pravi:
Recimo v Golfu VI 1.2 TSI moči in navora ne manjka. Potegne kar konkretno bolj kot razni 1.6 atmosferci.
Polno naloženi, na relaciji MS-Pag-MS, na vzponih na AC niti enkrat nisem rabil prestavljat iz dolge VI. v V. prestavo.
Vrhniški klanec še nisem probal, bi pa sigurno šlo v V. prestavi. Škoda Octavia Combi pa je zaradi nove platforme le 20kg težja od Golfa VI.
Toliko za primerjavo, vsekakor bi pa vseeno moral narediti eno krajšo testno vožnjo.
Vsa fora TSI ali drugih podobnih turbakov je, da ponudijo skoraj vso svojo moč (za nalašč ne uporabljam navor) že pri zelo nizkih obratih, zato neko pretikanje v nižjo prestavo ne bo obrodilo nekih sadov, samo motor se bo bolj drl (ok iz 2.500 na 3.500 obratov ja, kaj dosti višje pa nima smisla).
So pa zaradi tega zelo prijetni za vozit, ni čutiti nekega naprezanja motorja, ampak prosim pa ne bluzit o nekih večih konjih kot jih je na papirju, ker jih enostavno ni. Seveda je pa treba vedeti, da majhen atmosferc ima sicer tiste konje kot so na papirju ampak, da so samo v določeni točki visokih vrtljajev, nižje (recimo pri 3.000) pa imajo manj kot 50% teh konjev, TSI jih ima pa tam že 70%.
Tudi na papirju so podani konji pri nižjih obratih samo pretvorit jih je treba znat (navor*rpm*6,28 / 60.000 = kW)