Škoda Fabia - nakup

Gustl

Pripravnik
5. sep 2007
252
0
16
Najprej lep pozdrav vsem
smile-1.gif


Stvar je takšna: doslej sem bil lastnik Citroena, ki sem ga včeraj po nesrečnem spletu okoliščin razbil
frown-1.gif
Kriv sem bil sam, avto pa je preveč razbit da bi ga popravljal in ga bom (upam da kmalu) prodal. Ker avto vsakodnevno potrebujem, sem malce pregledal Avtonet in ugotovil da bi mojim željam in potrebam najbolj odgovarjala Škoda Fabia. Pred leti jo je sicer imela moja boljša polovica, a sem jo le nekajkrat peljal. Mi je bila pa čisto všeč.

Zdaj pa potrebujem pomoč vas, poznavalcev. Namreč, gledal sem Fabie, letnika 2000 - 2002, z 1.4 bencinskimi motorji (ne 16V). Edini pogoj je, da ima klimo, vse ostalo je pa samo dodaten bonus. Sem umirjen voznik (no, po tistem včeraj se marsikdo ne bi strinjal z mano), tako da mi hitrost in pospeški niso najbolj pomembni. Rad pa bi čim nižje stroške vzdrževanja, registracije in porabe. Cene na Avtonetu so različne, nekje od 4500 do 6000 EUR.

Zanima pa me, kakšna bi bila nekako realna cena avtomobila (torej, koliko so v oglasih precenjeni). Če pa kdo ve za kakšno v tem rangu, ki se prodaja, bi bila pa tudi vesel informacije. Prav tako me zanima, kakšne so standardne napake, kateri so zaupanja vredni servisi in podobno. Skratka, vseh nasvetov bom zelo vesel.

Hvala
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.216
1.839
113
glede cene...če voč dober vagen...bo ta 1.000 EUR dražji od šrota. In pri takem boš lahko nacincal kakih 200 do 300 EUR to pa je tudi že vse.

Tako da..ne glede na to kajb oš kupil...če imaš namen vozit dlje časa daj rajši kak eur več (za isti model) da ne boš imel slabega občutka po parih mesecih kje vse te je nategnil.

Tale 1.4 motorček je prav lušten za povprečno vožnjo...daleč od dirkača, vsakodnevna opravila pa opravlja odlično.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
A niso bili ravno pri teh motorjih neki problemi z menjalniki?
Sicer se pa strinjam: za normalno vožnjo čisto dober motorček.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.216
1.839
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A niso bili ravno pri teh motorjih neki problemi z menjalniki?

pojma nimam. Ženina sestra ima polota s tem motorjem pa nima nikakšrnih težav - ne takih ne drugačnih.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ta 1.4 motorček je edini Škodin (in ne VW) motor, izpeljan še iz motorja iz Favoritke (1.3). Ima verigo, 8 ventilov, 68 konjičev. Bivši sodelavec jo ima s takom motorjem; baje ima ta motor probleme z tesnilom na glavi.
Polo ima drugačen motor.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A niso bili ravno pri teh motorjih neki problemi z menjalniki?
Sicer se pa strinjam: za normalno vožnjo čisto dober motorček.

Probreme z menjalniki so imeli starejši vw 1.4 motorji... 98, 99 letnik. Za te še nisem slišal kaj takega.

edit: nisem vedel, da je to prav škodin motor.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A niso bili ravno pri teh motorjih neki problemi z menjalniki?
Sicer se pa strinjam: za normalno vožnjo čisto dober motorček.
Aha, ok. Tudi jaz nisem vedel, da je Škodin motor
confused-1.gif
, tako da jemljem svoj komentar nazaj.

Probreme z menjalniki so imeli starejši vw 1.4 motorji... 98, 99 letnik. Za te še nisem slišal kaj takega.

edit: nisem vedel, da je to prav škodin motor.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Vsak motor ima lahko probleme s tesnilom na glavi. Tako da rekla kazala je brez veze.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.728
1.634
113
sodelavec je imel tako škodo s tem motorjem in je skoz govoril da nenormalno dosti pije za tak mali in švoh avto. Zdaj ima 1.4 tdi ki spije precej manj. Jaz bi rajši pogledal za kakim drugim motorjem
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Glupost... Pa kaj pričakuješ od bencinarja zastarele konstrukcije da bo pil kot Lupo 3L TDI? Dej no bodi realen...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.728
1.634
113
1. od bencinarja zastarele konstrukcije pričakujem da ga umaknejo iz prodaje
2. od male kante tipa fabia pričakujem da ne pije kot 2.0 stroj
3. bom povedal sodelavcu, ki je na tem avtu naredil 250k km, da serje klamfe, da tako pravi roberto iz alterja

še kako vprašanje?
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
V bistvu je mašina še iz časa pred Favoritko, seveda z nekaj modifikacijami.
Sicer pa, zakaj ne bi vzel 16V (recimo šibkejšo različico s 75 KM, močnejša ima 101 KM) oz. kaj te pri tem motorju moti?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zato, ker je bilo prodanih večina Fabij s tem motorjem (1.4 MPI) in opremo Comfort. Zelo malo je bilo prodanih 16V različic (ker VW predrago ceni svoj "tehnološki biser", izpeljan iz 1.4 8V motorja iz pamtiveka.
Verjetno sta oba motorja iz 80 let, s tem da ima VWjev 16 ventilov...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Res, ampak kolikor sem pregledoval trg je večina Fabij ravno z 1.4 MPI motorjem. Po moe ravno zaradi najboljšega razmerja cena/kvaliteta (moram reč, da se Fabije ne bi branil, smo klimo pa mora met)..
Za 101 KM pa mislim (glede na kubaturo motorja) da moraš to zadevo konkretno ganjat da da kaj od sebe (že zaradi karakteristik 16V motorja), potem pa ni več ugodno šparovna...
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Razlogu, zakaj je največ MPI moramo dodati tudi segment uporabnikov, ki so takrat kupovali Fabijo (o teh mi ni potrebno posebej razlagati).
Glede porabe pa bi se moral javit kakšen lastnik tega avta, čeprav je enim tudi poraba MPI "visoka". Drugače sem spoznala kar nekaj lastnikov dotičnih Fabij pa se še noben ni pritoževal nad porabo. Samo je tudi verjetno tako, da se 16V da gnat v obrate in višjo porabo, kar pa za MPI verjetno ne moremo reči.
Če 16V res ne pride v poštev je pa MPI Fabij malo morje in kar nekaj izbire.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ta 1.4 motorček je edini Škodin (in ne VW) motor, izpeljan še iz motorja iz Favoritke (1.3). Ima verigo, 8 ventilov, 68 konjičev. Bivši sodelavec jo ima s takom motorjem; baje ima ta motor probleme z tesnilom na glavi.
Polo ima drugačen motor.






to ne vem ce je izpeljanka skodinega motorja, vem pa da so skode imele hude probleme z tesnili na glavi, mislim da so se tudi motorne gredi bile ulezajene samo z tremi lezaji
crazy1.gif
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
fotr ma 1,4 16v (101KM) poraba stroga mestna vožnja 9l.Kombinerana vožnja pa 7l.
Večjih problemov ni imel.Edini problem je bila vlaga v žicah in je bilo nekaj v stiku, tako da nisi mogel vedeti kaj je.Na srečo smo ugotovili pravočasno. Ga pa dobro stegne in se zelo lepo(udobno) pele.
se splača. cena je bila 4250€ Letnik 2001
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.868
4.371
113
Največji razlog za nakup fabije MPI 68KM, je bile 300tisočakov ( tolarjev ) višja cena za isto opremo avtomobila z 100km motorjem... samo to... dizel je bil pa še za 200 tisočakov dražji...
 

Gustl

Pripravnik
5. sep 2007
252
0
16
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
fotr ma 1,4 16v (101KM) poraba stroga mestna vožnja 9l.Kombinerana vožnja pa 7l.
Večjih problemov ni imel.Edini problem je bila vlaga v žicah in je bilo nekaj v stiku, tako da nisi mogel vedeti kaj je.Na srečo smo ugotovili pravočasno. Ga pa dobro stegne in se zelo lepo(udobno) pele.
se splača. cena je bila 4250€ Letnik 2001

Najprej hvala vsem za odgovore.
zmaga.gif


Žal je pri meni klima nujen pogoj (pa vsaj dva airbaga tudi), kar pa okrog leta 2000 - 2002 ciljna skupina kupcev (beri: penzionisti) ponavadi niso doplačali. Tako da trenutno ni neke pametne ponudbe
frown-1.gif


Ahmet_car, a je fotrova Fabia s klimo ali brez? Ker za Fabio s klimo se mi zdi cena kar ugodna.