SiMobilov "servis"

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Ne morem si pomagati, da ne napišem tega posta ..
crazy1.gif


Novo kupljen GSM na SiMobilu se izkaže za škart robo. Mene kot kupca pač ne zanima drugega kot to, da nov (!) GSM dela. Zato tudi kupim NOVEGA in ne rabljenega!
stupid-1.gif


Kupim nov GSM, ki ne dela!
sprasujem se.gif

Nesem na popravilo in mi dajo v zameno precej slabšega!
aplauz.gif

Pošiljka po LJ traja 14 DNI!!! (zamenjava software traja ... koliko že?! . par trenutkov? .. zakaj potem 14 DNI?!?!? )
cheer.gif


Seveda ga zdaj nisem tam pustil, pač pa vzel nazaj in ga nesem osebno na Teleray. AMpak ..zeleni .. popolnoma ste se mi izneverili ..
rolleyes-1.gif


Toliko o tem, kako ste zanesljivi in urni ..

Upam, da bere tole tudi kdo, ki je osebno od tam in lahko na karkoli vpliva .. ker .. tele je res .. podn
frown-1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.337
303
83
39
Ljubljana
Glede na to da si iz LJ, si dal mobitel Simobilu, da ga pošljejo Telerayu?
hysterical-1.gif



Sicer pa, to je napaka proizvajalca in je Simobila.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Predno se začneš
bonk.gif
se raje pozanimaj, zakaj ga nisem nesel na Teleray že sam, ampak ga raje dal SiMobilu, da to stori.

Mislim, da imam toliko v svoji betici, da sem tudi sam najprej na to pomislil.

Sicer pa point tega posta ni to, da se prepirava o tem, zakaj in kako ni šlo direkt tja, ampak o ostalih storitvah. Mene kot kupca pač ne interesira čigava je krivda, pač pa dejstvo, da stvar NE DELA!!!
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
A nemorš na licu mesta zahtevat za drug telefon (o tem vem, da je bla neka debata, da lahko robo zamenjaš v 8 dneh, sam se ne spomnm, če je blo to rečen samo za stvari, k jih kupš preko interneta)?

Drugače je pa 14 dni hitr..Konec tedna se dajo vse take pošilke na pošto, na servisih imajo pa tudi neko vrsto..Zato je najbolje, da ne utrujate operaterju(!), ampak sami lepo nesete telefon na servis. Vrjamm, da je pa mal zoprno, če se to zgodi na brand new telefonu...

A kokr ti je že prejšni povedu, roko na srce je res, da tle S! ni kriv popolnoma nič,ampak teleray...
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Očitno živim v svojem svetu ... kjer stvari delujejo in je prodajalec tudi razumljiv in človeški ..

S! ali T .. men to dol visi, sorry. Če dela T za S! se morajo sami prepričati, da je vse OK .. v primeru da ni, ga naje.e tretja stranka .. navaden kupec (jaz) .. ki sem kupil novo stvar .. zdaj pa so mi hoteli dati v uporabo nek predpotopni GSM .. pričakoval bi vsaj neke vrste opravičilo ali pa razumevanje z njihove strani .. Vem, da je najmanj kriv prodajalec, ampak zastopa pa firmo, za katero dela in bi vsaj lahko izrekel neko razumevanje z nezadovoljno stranko ..

Ja, je nek rok, za vrnitev stvari .. ampak jaz preprosto nimam časa za razne piz.arije in mučkarije, zato pa sem tudi kupil nov GSM, da ne bom imel sra.ja z njim. (@narodnjak Z istega razloga tudi nisem sam nesel zadeve na T, ker preprosto nimam časa). Mogoče se čudno sliši, ampak imam pomembnejše stvari za početi, kot pa se z novim GSMom zafrkavati po gneči v Ljubljani in skoraj prositi, da mi ga popravijo v nekem človeškem roku.

Do zdaj sem še vse GSMe kupil preko Ebaya .. in so vsi delali BP. Tokrat sem pač naredil izjemo in ker se mi je itak izteklo tistih 24 mesecev .. ah, brez veze .. v glavnem, never again GSM pri S! ..
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
Fak no, pa kaj ti ni jasno. Nisi edini, ki je dobil škrto robo. Nisi ne prvi in tud zadnji ne. In tako kot je nekdo že rekel, Simobil nima tukej čist nič zraven. Ne bojo oni odprli vsakega telefona posebej in ga testirali, da ne bodo taki kot ti, ki nimajo ene ure časa, da pridejo do Teleraya, pizdili po forumih.
Aja, kar se tiče nadomestnega telefona... Bodi srečen, da so ti ga dali. Kaj si mislil da boš dobil nekej popolnoma novega?
bonk.gif
 

Birkof

Pripravnik
10. sep 2007
155
0
16
42
Ne več kupit mobilca tiste znamke, simobil ne odgovarja za kvaliteto artikla temveč kvaliteto storitve
smile-1.gif


Nadomestni telefoni pa ne bodo nikoli višjega ranga, vsaj za večino velja tako.
 

SkyNet

Zelenc'
8. maj 2008
20
0
1
Tako kot je napisal/a limetka. simobil ni tukaj čisto nič kriv da tebi aparat ne dela. Tudi Teleray ne. Če je aparat popolnoma nov je pač problem proizvajalca, whatever. Se pač zgodi!
Ok neseš aparat nazaj k operaterju, kar je logično ker si ga tam tudi kupil. Ponudijo se da ga pošljejo na servis in ti dajo v zameno nadomestni aparat, kar pa, če se ne motim sploh ne rabijo, ker nadomestne telefone je dolžan izdajati servis in ne prodajalec (lahko da se motim, pa vseeno). Torej ti grejo na roko, ker si pač njihova stranka.
In ti zdaj zganjaš splošno nezadovoljstvo z simobilom ki pri celotni zadevi ni prav nič kriv. To da Teleray rabi 14 dni za popravilo ni kriv simobil. Imajo na Telerayu verjetno ogromno dela, saj so edini pooblaščeni serviser za nokia aparate.

Pomiri se, se pač zgodi. Tudi jaz sem pred časom kupil novega K610i pa mi je čez par dni umrl, sem poslal na servis, ta čas sem bil zadovoljen z svojim starim aparatom, počakal 3 tedne da je prišel nazaj iz popravila in ga odtedaj veselo uporabljam.
Malo več razumevanja, pa bo svet lepši
smile-1.gif
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Zdravo!

Po eni strani razumem tvoje razočaranje, vendar moraš tudi ti pogledati zgodbo iz druge strani.

1. telefeni se na servise pošiljajo redno vsak dan in ne enkrat na teden, kot je napisal nekdo zgoraj. Kaj, oziroma koliko časa z telefonom upravlja servis, pač ni operaterjeva pristojnost. Če ti povem, da Teleray dnevno na servis prejme nekaj 100 aparatov, ti bo verjetno bolj jasno, zakaj popravilo ne traja 5 minut.
2. res je, da si v tvojem primeru upravičen do novega telefona, vendar vseeno velja za zamenjavo nek postopek. Moraš se zavedati, da prodajalec v shopu pač ni usposobljen za to, da pove ali je z telefonom kaj narobe ali ne. Pa čeprav je napaka vidna, enostavno on ne more o tem odločati. Zato se telefoni že v osnovi pošljejo na servis, kjer potrdijo zamenjavo telefona. Dokler je tvoj telefon na servisu dobiš nadomestnega. Ko se telefon iz servisa vrne, te operater obvesti in ko se oglasiš ti dajo nov telefon. Tak postopek velja za vse operaterje in je tudi zakonsko podprt.

Ne me narobe razumet, ne pišem tega, da bi kogarkoli zagovarjal. Kot sem že napisal te popolnoma razumem, hočem ti samo razložiti kako stvari potekajo.

Lp. TheCjen
 

Georgie

chairman
1. sep 2007
982
0
16
Far Far Away
Čisto informativno me zanimajo 3 stvari: za kateri model telefona je šlo, kaj točno je bilo z njim narobe in še če si morda pogledal, kje je bil aparat narejen?
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Gre za Nokia 6510 XpressMusic, kupljeno pred kakšnimi 3 tedni. Napako sem ugotovil že drugi dan, a kaj, ko ni časa nesti zadeve na servis.

Kaj je narobe:
- ko menjam profile, se tudi melodije spremenijo - da razložim: s profila Splošno dam na Tihi in potem nazaj na Splošno - vse melodije so popolnoma zmešane! Za SMS, za klice, za vse. Čeprav je npr. za SMS napisana melodija Kratek pisk, zaigra eno čisto drugo melodijo. POtem nastavim eno drugo melodijo in shranim, pa spet melodijo kratek pisk in potem dela. Ampak če spet zamenjam profile (splošno na tihi in nazaj na splošno) spet vse zmešano.

- enkrat alarm dela, drugič ne. Dremež mi je v času teh 3 tednov delal samo 1x.

- utripajo lučke za prejet klic ali sms, pa nimam nič od tega

- še ena stvar je, samo se je zdele ne spomnim
frown-1.gif




...

Sem klical na Teleray in so rekli, da popravijo zadevo v 2h, tako da ni res, da rabijo nekaj dni!
cool-1.gif


In če še enkrat preberete moj tretji post, mi ne gre za obtoževanje in iskanje krivca, pač pa za dejstvo, da sem kupil nov GSM in da imam zaenkrat z njim samo pi.darije
jezen.gif


Aja, še tisto o nadomestnem GSMu: če se ne motim, bi morali dati enak ali boljši GSM, ni tko? .. Vidla rekla, nikjer nisem videl zapisano, da bi res moralo biti tako. Na koncu koncev je vse isti pasulj, samo da sem dosegljiv. 14 dni mi pa res ne gre v račun.
rolleyes-1.gif
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Aja, še tisto o nadomestnem GSMu: če se ne motim, bi morali dati enak ali boljši GSM, ni tko? .. Vidla rekla, nikjer nisem videl zapisano, da bi res moralo biti tako.

To, da so ti ponudili nadomestni aparat je dobra volja operaterja, ki ni zakonsko obvezan, da ti ga da. V primeru, da bi aparat nesel na Teleray, pa bi po zakonu moral dobiti nadomestnega. Pa verjemi, da imajo na Telerayu precej slabse nadomestne aparate kot na Si!

Lp. TheCjen
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Po mojem je naredil slabo, ker se ni zgovarjal in vztrajal na stvarni napaki, ter za rezrešitev slednje izbral zamenjavo z novim telefonom. Sedaj je prepozno in bo jebena stranka servisa.

Ogo