Se sploh še splača kupovat nove dizle?

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
ksz
Zanimivo koliko govora še vedno o dizlih da kao ropotajo, jaz pa ne prebavljam teh histeričnih bencinarjev in njihovih visokih obratov.

Potem pa vidiš folk, ki tišči tiste močnejše mopede, da ja cvili ali brunda, da vse odmeva. Pol je pa en kulturen dizel na 2000 obratov problem?

Za tebe in podobne kekce, ki so ostali v prejsnjem stoletju: tukaj se pogovarjamo o sodobnih turbo bencinarjih vs dizl
Potem pa rožleti nehajte srati o tem, kako dizli ropotajo in tresejo, razen če ne primerjate z dizlom iz golfa 2.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Zanimivo da otvoritelj tele tema nima nič za dodati, predvsem manjka konkreten primer za katerega je otvoril to temo.

Vedno je potrebno gledati konkretne primere, sem sicer zagovornik bencinarjev/hibrdov ampak v določenih segmentih ali načinih uporabe je dizel še vedno dobra izbira.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
ksz
Zanimivo koliko govora še vedno o dizlih da kao ropotajo, jaz pa ne prebavljam teh histeričnih bencinarjev in njihovih visokih obratov.

Potem pa vidiš folk, ki tišči tiste močnejše mopede, da ja cvili ali brunda, da vse odmeva. Pol je pa en kulturen dizel na 2000 obratov problem?

Za tebe in podobne kekce, ki so ostali v prejsnjem stoletju: tukaj se pogovarjamo o sodobnih turbo bencinarjih vs dizl

In zakaj ne bi primerjal sodobnih turbobencinarjev tudi s sodobnimi turbodizli? Ker to, da dizel bolj ropota je lahko samo argument nekoga, ki pac iz kakrsnegakoli razloga sovrazi dizle ali pa se je nazdanje vozil s kaksnim Golf 2 TDI
smile-1.gif
...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Obstaja pa tudi okolica, ki je zadnje desetletje posiljena z dizli. Tako da tisti, ki je v dizlovem kokunu, izoliran oh in ah, ne pomeni da je sedaj dizel kaj bolj kultiviran. Seveda je ogromen napredek, ampak naš vozni park se kupuje 4-5 let star iz DE. Slovenija bi zmagala ce bi sforsirali sodobne hibride in elektricne, ter preskocili zadnje krike tehnike dizlov in tudi bencicncev.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Obstaja pa tudi okolica, ki je zadnje desetletje posiljena z dizli. Tako da tisti, ki je v dizlovem kokunu, izoliran oh in ah, ne pomeni da je sedaj dizel kaj bolj kultiviran. Seveda je ogromen napredek, ampak naš vozni park se kupuje 4-5 let star iz DE. Slovenija bi zmagala ce bi sforsirali sodobne hibride in elektricne, ter preskocili zadnje krike tehnike dizlov in tudi bencicncev.

Tudi obremenjenost okolice s hrupom ni vec toliko vecja pri dizlih (seveda govorimo o osebnih vozilih... in ne o traktorjih, kamionih n delovnih strojih
grims-1.gif
) ...

Ce se kupuje 4-5 let star vozni park iz DE... potem pa sploh ne mores primerjati sodobnih turbobencinarjev... ker od tam pridejo vecinoma dizli
smile-1.gif


Glede EV pa imam svoje mnenje... in zaenkrat zadeva po mojem mnenju se ni za mnozicno uporabo ... Prva ovira je dokaj visoka cena... druga pa doseg... in to, da moras ves cas paziti, da ne ostanes s praznimi baterijami in povsod, kjer se ustavis isces vticnice
smile-1.gif
... Pri hibridih je sicer zadeva malo drugacna ... vednar pa je izbira v tem segmentu zelo skopa... prednosti pa tudi ni toliko, da bi se zato odlocal med parimi proizvajalci, ki imajo v ponudbi hibride ...

To je moje mnenje... ki ni nujno, da je enako mnenju ostalih :
nahrung002.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Mene hrup dizla moti, vseeno pa mi več pomeni cenejša vožnja in boljši navor motorja. Turbo bencinarji ga seveda tudi imajo, a tam potem odpade argument o poceni vzdrževanju.

Glede porabe pa tako: če moj avto (Superb 2.0 TDI) vozim "ekonomično", mi porabi okoli 5,5 l/100km, če ga teram pa recimo okoli 6,3. Ko sem imel par dni Rapida 1,2 TSI, mi je pri zmerni vožnji pil okoli 6l/100 km, takoj pa ko sem na avtocesti potegnil čez 120-130 ali 130 ter iz kakega semaforja malo bolj odločno potegni, je šla poraba tako na 8, 9 litrov ali še več.

Podobne zgodbe sem slišal tudi od drugih lastnikov turbo bencinarjev. Sodelavec je šel iz Mazde 6 dizel na Clio 0,9Tce ravno z zgoraj napisanimi razlogi in prav da ja, je že fajn, a samo če voziš 100-110 in lepo počasi dodajaš gas, sicer poraba hitro raste (tip se vozi vsak dan v službo 100km in zdaj pač porabi precej več).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Sam ta tvoj sodelavec je pa naredil masterfuck, iz Mazde 6 na Clia in dela na dan 100 km v sluzbo (in nazaj?). Razen ce je bila mazda za na odpad in je hotel le novo vozilo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Aja pa se to, ne mores primerjat mestnega 0.9 mlincka z 2.0. Ne glede na to ali je bencin ali diesel.
smile-1.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nalozeni, vaga bi pokazala zagotovo preko 2T, avto pa tudi na ranga polo.
evil.gif

Govoril sem o povprečni porabi in ne kratkotrajni. 1500 km se je dalo (sploh po BC) spravit tudi nižje. Pri bencinarju pa imam porabo piko nad 6. Meni diesel ustreza bolj kot bencinar in naslednji bo verjetno tudi diesel.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Sam ta tvoj sodelavec je pa naredil masterfuck, iz Mazde 6 na Clia in dela na dan 100 km v sluzbo (in nazaj?). Razen ce je bila mazda za na odpad in je hotel le novo vozilo.

Glej, to je naredil na osnovi enakih tez, kot so napisane višje v temi: da danes bencinarji pijejo minimalno več kot dizli, da je vzdrževanje cenejše in vožnja udobnejša (tišja). Mazdo je prodal ker so bili servisi oziroma deli nadpovprečno dragi, poleg tega je šlo za starejši (rabljen) avto. Clio je vzel ker se vozi sam, vprašanje je bilo bolj ali 1,5dci ali 0,9 Tce.

Danes sam prizna da se je nategnil (ne z Cliotom pač pa z izbiro motorja).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Konkretno, iz prakse:
0.9 TCE v Capturju porabi med 7.5 in 8, 1.5 dCI 5l.

1.4 TSI v Touranu 9+, 2.0 TDI pa 6l.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Tako nekako ja. Kot rečeno, sem že večkrat videl da se da tudi z turbo bencinarji voziti res varčno, samo vozit jih je treba "kot po jajcih").
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Ma te debate so večne in se niso začele včeraj, pa naj bodo rožleti al pa kekci in dejstva se niso kaj bistveno spremenila. Dizel se splača za dolge proge, pri zmerni vožnji in božanjem gasa je razlika v porabi 2-3 litre, ko začneš vozit kot človek je razlika porabi bistveno višja, tako zdaj v sodobnih motorjih, kot tistih kekčevih izpred 7+let. S to razliko, da sodobni dizel deluje uglajeno, tiho in ne onesnažuje kaj dosti.
Da bi pa kupoval kavni mlinček za 2 toni pa pol težak avto mi pa na misel ne pride, čeprav se najdejo sodobni optimisti, ki to naredijo iz zgoraj opevanih argumentov in se potem čudijo porabi in božajo gas.

V mojem voznem parku sta obe varianti, velik enoprostorec z 2.0 HDI motorjem in manjši enoprostorec z 1,6 16V motorjem, sicer že v letih, samo sosed čez cesto, ki ima novejšo varianto mojega parka istega proizvajalca ne opaža kake posebne razlike, zgolj to, da njemu oba ponucata manj kot meni, razlika med obema je pa podobna kot pri meni.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Ampak se vedno da jes ven primerjavo med dvema kubaturama, ki sta dalec stran. Od 0.9 do 1.5 je kar nekaj procentoc razlike. Za namen debate v kontekstu OT lahko primerjamo le sodobne motorje v enakem vozilu, priblizno enake kubature.
In nikjer na alterju in sirse se nisem zasledil negacije, da za dnevne vec deset kilometrste poti se priporoca diesel.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Za namene debate se lahko tudi poljubno eden drugega vlečemo za jajca (ne hvala).

To je primerjava edinih oziroma najmanjših motorjev, ki so na voljo v enakih modelih. In hkrati enako zmogljivih (90PS v primeru renaulta) in 140PS pri VW (ok, trenutno se prodajajo že 150PS verzije). Lahko daš v primerjavo zmogljivejšega bencinarja, da ti bo na papirju kubatura štimala, ampak primerjava bo samo še bolj nerealna in razlike še večje.

Lahko pa za domačo nalogo poiščeš 0,9 dizla ali 1.5 bencinarja da bomo lahko primerjali.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
No, meni se tudi ne da vleci za jajca:), samo povem, da je vse skupaj nerealna primerjava. In posledicno imas ljudi, ki se nategnejo, ter kupijo o.9 tce, ces saj ima 100 konjev in je primerljiv z 1.5 dci. Kdo ima kaksne motorje, pa ne vem na pamet. Mogoce ima Reno 1.6 bencin turbo. Nekaj takega mislim da je v Talismanu?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nalozeni, vaga bi pokazala zagotovo preko 2T, avto pa tudi na ranga polo.
evil.gif

Govoril sem o povprečni porabi in ne kratkotrajni. 1500 km se je dalo (sploh po BC) spravit tudi nižje. Pri bencinarju pa imam porabo piko nad 6. Meni diesel ustreza bolj kot bencinar in naslednji bo verjetno tudi diesel.
Saj te nisem hotel kurcat. Meni itak porabo dvigne na cca 6,2 povprecnja hribovska voznja, kjer je poraba tezko pod 10 (gor in dol povprecje) če ne bi imel polovice teh vozenj, bi imel porabo okoli 5,5 najbrz. In tuid verjamem da se da s 4 litri. Samo ne z mojo kravo. Mtl s svojo kravico pa je ze v tem rangu.
wink-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Pa saj sam praviš da je treba primerjat enak avto. Torej, vzameš oba najcenejša npr. cliota in ju primerjaš.

Jaz sem sicer navajal samo porabo v praksi (+3 litre), so pa še drugi bombončki sodobnih turbo bencinarjev. Recimo, kdor trdi da so dizli glasni naj se pelje z 0.9 TCE 130 km/h.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.449
2.165
113
Madona imate eni nizke porabe. Jaz sem z meganom 1.5dci, samo enkrat prišel na porabo 5 litrov. Ko smo šli na morje in je crknila klima
smile-1.gif
, drugače pa realno in če se pelješ normalno je poraba za tak mlinček slabih 6 litrov. Ne vem kako vozite da pridete na 4 litre?

Aja še to, zdej mam novejši 1,5 dci motor, pa žre liter več - go figure
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Pa dej no, govora je o motorjih, tehniki, ne o ceni. Pa ne govorim sedaj da cena ni pomembna, ker se gre za paket. Za moje pojme je 0.9 hruska in 1.5 sliva. Pa kaj pol ce imasta ceno tam, tam in podobno konjev.