Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
narejenih slabih 1000km z Aprilio SR GT 125. super zadeva za vsakodnevno gužvanje iz službe nazaj na Bled :S
edino za drugo leto si morem omislit kakšno bolj resno jakno in čelado, zjutraj zna bit kar fino mraz.

 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Dobro si jih naklepal glede na to, da si ga dobil kar nekaj mesecev za mano, moj jih ima 723 prevoženih km in že dober mesec počiva v garaži (ja skoraj nič ga ne uporabljam), sem veliko na enduro bajku :)

Mi je pa N-max boljši (bolj udoben) od PCX-a (ga imam na Tajskem).

Sem pa dobil ponudb za mojega n-maxa že olala brez da bi kje sploh oglaševal, najboljša je bila 4k€.

Samo mi je tale skuterček kar pri srcu in mi ga ni za prodajti.
Kero enduro vozis?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Jaz imam na Aprilii SR-GT 125 prevoženih cca 850 km. Vse super, zadovoljen, edino vozil sem se manj kot sem mislil, saj sem imel doma kar nekaj časa najprej Hondo Forza 350 in nato še par dni ADV 350. In zdaj se mi moja 125 zdi kar nekako majhna in da nikamor ne gre. Ok, za namen tega, da lahko doma vozijo vsi je ok, če imaš pa izpit za A, je ravno 350 tisti "sweet spot", ko je motor še okreten, a gre več kot dovolj za normalen promet. Pa še tempomat, električno nastavljiv vizir, brezkontaktni vžig...

Za 125 pa že malo gledam za tuning. A se je kdo že kaj ukvarjal s tem?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Si zamudil vlak. Za nove motorje ni nič. Za stare quasarje si mel malosi glavo in cilinder in si prišo na 300, ker je bla v osnovi enaka mašina od 125-300.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
No ja, našel sem glušnik (ki sicer ni road legal) in set sklopke in ostale opreme za variomatic. Vem da s tem iz motorja ne narediš "aviona", postane pa gotovo bolj živ. Ker zdaj se prav vidi, da je ekološko "ubit".
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Namesto variota daj dr pulley sliderje not. Bo zelo podoben učinek za dosti majn denarja.
Sklopke ne rabiš, ker ti original ne zdrsuje. Mogoče povratno vzmet za malenkost tršo edino.
Z avspuhom ne pridobiš nič razen zvoka.
Sekundarne je tudi brezveze menjat, ker bojo slabši pospeški. Pa števec laže če ma zadaj senzor not.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
majstri in mehaniki, kameleon , luka pa še kdo, pls nasvet. Aftermarket obratomer se priklopi na plus, minus in signal, ki pride z cinšpule (vžig. tuljave )
A se signal priklopi na minus ali plus na špuli? eni na YT delajo tko, drugi drgač, dela pa mi v obeh primerih ne.Če ni kitajc že original zanič, pol pa ne vem.......
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
majstri in mehaniki, kameleon , luka pa še kdo, pls nasvet. Aftermarket obratomer se priklopi na plus, minus in signal, ki pride z cinšpule (vžig. tuljave )
A se signal priklopi na minus ali plus na špuli? eni na YT delajo tko, drugi drgač, dela pa mi v obeh primerih ne.Če ni kitajc že original zanič, pol pa ne vem.......
nekateri obratomerji delajo ze če prklopiš na skupno maso in 12VDC :)
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
Wire connection: long Red light +,long Black light -,Short Black power/ignition lock +,Short Green Ground,Short Yellow engine signal line
 
  • Všeč mi je
Reactions: motoroki

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
O kakem obratomerju je govora?
Maš mogoče onega ko ga naviješ okoli kabla od svečke?
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Obratomer je kitajc s prikljucki, ki jih je napisal pek007 zgoraj...to ni problem, edino ne vem za signalni drat kam gre, a na plus al minus od spule..na jutubu eni kitajcki al vietnamci ki si montirajo na svoje prdule enkrat dajo na minus, drugic na plus.
V glavnem noce delat, ne vem a sm ga skuru ali pa so bila jajca ze original zanic.
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
There are 2 wires for the backlighting (a positive 12v+ = red and a black = 12V- ground/massa) and 3 wires for the rev counter function (a positive black (to be connected to a positive under a key) a Ground (green wire) and a yellow wire to be connected to the pick-up (Red lined white on Skyteam 125).

če ti kej pomaga... gre pa vn iz magneta na cdi... pin 4 kao... zdej ne vem kateri cdi imaš oziroma sploh kater motor... oziroma tista žica k gre iz pickupa vn...

ne na - ne na +, ampak na pickup...
 
Nazadnje urejeno:

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
jaz bi dal na -
Sj to je keč..ne vem, zakaj bi bil minus merodajen na špuli, ker naj bi dobil preko plusa kvadraten signal iz vžigalne enote- naj bi po moje...je pa fora, ker sem zadnjč probal in je stalni plus na špuli, ko daš kontakt, tko da je čist možno, da ga kej kvačka na minusu, ker po skici sodeč gre minus v vžig.enoto, ne kar recimo na maso motorja. mah motorji majo precej zajeban štrom narjen, kar neki..
kdor bo zastopu skice je car..črtkana rdeča iz špul je kao minus, gre pa okrog in preide spet na plus..
 

Priponke

  • Yamaha 2-1.jpg
    Yamaha 2-1.jpg
    174,7 KB · Ogledi: 62
  • yamaha 2.jpg
    yamaha 2.jpg
    189,6 KB · Ogledi: 65
Nazadnje urejeno:

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
na črno-modro pomoje... iz pickup coila... oziroma na sivo ali oranžno... ker ti dve date signal za kdaj da iskro... in to ti meri, razn če ti ne seka tudi v prazno, ko je izpušni cikl... črno-modra je pa da ve kaj dela pomoje...
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.162
344
83
39
obe dve... samo črno modra gre na trotl pozišn senzor... da ve če daš gas in če se kej dogaja v mašini pomoje... gre tud na cdi, da vse skupi razume za kaj se gre... siva gre pa na cdi, da pove še za oranžno (drug cilindr) kdaj more se užgat in gre siva pol nazaj na coil... in oranžna na drugega... lahko probaš na sivo ali oranžno, ste za namen obratu obe primerni... načeloma pa bi tudi črno modra mogla delat... tko da ena od teh treh naj bi delala :p jaz osebno bi dal na oranžno... ker največ kar lahko se zgodi je, da tuljava zgori :p