Se bo mogoče končno kaj premaknilo? 125ccm z B kategorijo

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
obe dve... samo črno modra gre na trotl pozišn senzor... da ve če daš gas in če se kej dogaja v mašini pomoje... gre tud na cdi, da vse skupi razume za kaj se gre... siva gre pa na cdi, da pove še za oranžno (drug cilindr) kdaj more se užgat in gre siva pol nazaj na coil... in oranžna na drugega... lahko probaš na sivo ali oranžno, ste za namen obratu obe primerni... načeloma pa bi tudi črno modra mogla delat... tko da ena od teh treh naj bi delala :p jaz osebno bi dal na oranžno... ker največ kar lahko se zgodi je, da tuljava zgori :p
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
sej sem že dal na oranžno, pa ni bilo nič..motor je normalno kresnu, vse ok, cager pa pri miru...pogledam na jutub, vidim, da indonezijci dajejo na minus, dam na minus oz. črtkano rdečo od iste špule, spet nič.
če ni kitajc zanič, ni druge..sm drugega naroču, drug model, pa bomo vidl...
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
sej to gre vn iz mašine... ti dve žici... vn iz magneta... od tam jih uzem... predno gredo v cdi...

btw, zakaj pa rabiš na drek pumpi met obratomer :D

btw2, ne vem če ti bo sploh obratomer delal... ker kokr gledam je tci na yamahi... dela glih kontra kot tci, in obratomer ne ve kaj bi počel... pri tci je skuz napetost v napeljavi in ve da more dat iskro takrat ko je ni... pri cdi pa ni napetosti in tiskrat ko je, ve da more dat iskro, ravno obratno... zato ti na nobeni žici ne dela... možnost imaš dat gor to:

dela mal z zakasnitvijo, ampak dela... pa ne tolk natančno... se zadeva samo ovije okrog kabla od svečke in od tam pobira signal...
 
Nazadnje urejeno:

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
sej to gre vn iz mašine... ti dve žici... vn iz magneta... od tam jih uzem... predno gredo v cdi...

btw, zakaj pa rabiš na drek pumpi met obratomer :D
vem ja, od kod so ti drati, sam jih hočem uporabit tam, da se ne vidi oz da se lepo nardi, ne da je vse zbrskan. ..pa mal cvikam, da ne bi z tem priklopom kaj zmešal na cdi, ker pač ni original, ene mašine so občutljive na take posege..
a zakaj obratomer? da bo še bol kul stroj ane :p
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
ne bo ti delal... tudi drug obratomer... razn tisti k sem ti ga dal... ker je tci in ne cdi... razliko sem pa napisal...
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
sej to gre vn iz mašine... ti dve žici... vn iz magneta... od tam jih uzem... predno gredo v cdi...

btw, zakaj pa rabiš na drek pumpi met obratomer :D

btw2, ne vem če ti bo sploh obratomer delal... ker kokr gledam je tci na yamahi... dela glih kontra kot tci, in obratomer ne ve kaj bi počel... pri tci je skuz napetost v napeljavi in ve da more dat iskro takrat ko je ni... pri cdi pa ni napetosti in tiskrat ko je, ve da more dat iskro, ravno obratno... zato ti na nobeni žici ne dela... možnost imaš dat gor to:

dela mal z zakasnitvijo, ampak dela... pa ne tolk natančno... se zadeva samo ovije okrog kabla od svečke in od tam pobira signal...
A jeba, zdej mi to poveš..prvega nism dobil, ker se je zgubu, drugi ne dela kao, tretji pa tud nau..:bonk:elektronskega pa ne bi, ker ni v stilu..krom pa to.
vsen hvala, majstr si zgleda..kako si zvedel za razliko?
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
google vprašu za pinout na yamaha dragster, pa je povsod cdi tci... kokr je tci not so problemi... :p sem mel eno yamaho s tci :D zato vem razliko, drugače ne bi :D ne vem tolk, če je res tci... sam se mi zdi, da če je tci omenjen, da zihr ni samo cdi :p

TCI Vs CDI​


TCI and CDI both are improved technology of ignition system used by a different automobile company. First of all, you should know the full form of these two terms.

Full form of TCI - Transistorised Coil Ignition
Full form of CDI - Capacitor Discharge Ignition

The main difference between them is capacitor discharge ignition is when a capacitor stored energy is used for ignition while transistor controlled ignition is when the ignition coil current is driven by a transistor.

Let us have a deep insight into the comparison between transistorised coil and capacitor discharge ignition.

Difference between TCI and CDI :​

  • CDI ignition system is independent on time while in TCI ignition system is dependent on time.
  • CDI Ignition makes the spark by discharging a capacitor loaded with high voltage about 200 to 450 volt from the ignition coil by using an SCR known Thyristor while TCI Ignition charges the coil with the current before the spark is done. Spark is done when the current is cut suddenly.
  • CDI coils have low impedance and inductance is about XL< 1 ohm and can reach high RPM makes high power and short sparks while TCI coils have high impedance is about XL >1 ohm and can reach lower RPM thus spark duration may be longer.
edit:
ja, dragster ma tci... imaš tudi obratomer za njega :p
 
Nazadnje urejeno:

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Zna bit, da imaš prav..ker ko sem pogledal za štrom na špuli, ima skoz 12V gor, torej deluje na prekinjanje napetosti.
evo, v bistvu si me zdej rešu, car si. :zmaga:
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Tolk neomejeno pa ne, da bi vrgu 80 baksov, ko ga šmirgla..bom umel ze dva neuporabna kitajca..enga bom probal dat na tomosakija flexerja, če bo delal hehe.
hm, letniki so stari, moj stroj je precej novejši:cool:
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
ne bo delal na tomosu... ja, novejše nalepke ma gor :p ostalo je vse enako...
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.159
341
83
39
no, sej sem reku, lepše nalepke :D

tomos ma platine... ne vem novejši, to je res... lahko pa da ma že cdi, sam dvomim...

če te kej tolaži, dela na tori master :p pa recimo na kitajskih krosih... pa na mojih 4ih 125kah k jih mam :D pa na atvjih 110-125 :p sej je kr neki opcij :D
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
flexer nima platin, to pa vem

hvala še enkrat za trud, rešu si me.;) tokle sem že str, pa se zmeraj še kaj novga naučim.. :cool:
 
Nazadnje urejeno:

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Evo, sem probal na tomosu- na napajanje rpm sem dal vmes gretzov mostiček, ker daje moped od sebe izmenično napetost, signal pa na špulo in dela...čez vikend pa spedenam u nulo...:)