Naš je narejen v Vietnamu (piše tudi v prometni). Izdelava je vrhunska, po mojih izkušnjah bi Italijani naredili slabše.
Gre pa odlično. Se vozim že dva tedna iz Vrhnike v Ljubljano v službo, 20 km v eno smer in sploh ni težava. Ima 15 konjev, končne ne vem, ker je še nov, šel sem do ene 90 in to brez kakšnega naprezanja. Ima start stop, ki dela dobro (neopazno), saj je narejen na alternator (ni posebej štarterja). Armaturna plošča je zelo dobra (ima tudi povezavo z mobilnim telefonom, USB za polnjenje, dober potovalni računalnik) , komande tudi, sedim jaz z mojimi preveč kg zelo dobro, tudi žena se brez težav pelje zadaj (v bistvu pravi da celo bolje kot prej na Fazerki). Poraba je do sedaj (dva
-Vzemetnje zadaj zna zabiti. Pri normalni vožnji ne, če hitreje pripelješ čez ležečega policaja pa ja, sploh če sta na motorju dva, s tem da je obremenitev še vedn vsaj 30-40 pod predpisano, ki je 200kg. Ko se navadiš, pač malo oblj zmanjšaš pred ležečim policajem (kar bi moral itak) in je ok, tako da ne moti preveč. Se pa da trdoto nastavljat, samo se še nisem lotil. Lahko da po tem ok (oziroma kar računam da bo).
-V prostor pod sedežem ne gre vsaka integralna čelada (za Jet ni problema). Moja AGV sicer gre, eni drugi pa malo zmanjka.