S3 letnik 2002

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Tudi meni se zdi, da bi bilo sigurno okol jurja in pol....a bremze so original dovolj dobre? Potem je verjetno smiselno še kake eibache montirat....
Sicer smešno vprašanje, a je možno ob normalni vožnji npr. na družinskem izletu imeti porabo okol 8 litrčkov (umirjena vožnja...), ob divjaških izpadih je pa verjetno kar 14+...ne?

Mah dvomm o 8l, tut če pelješ po AC 130 v 6ti. Se pa da pod 10l pridt.. +S3 ma quatro in je še mal težji..

Recimo povprečje našga Leona 1.8T (210ps) je tmn 11-11,5l, je pa res da se cel tank pokuri po mestu oz obvoznci kar je bolj strup za porabo.. Pa se avto lepo dinamično pelje.
Še vedno sm mnenja da ima ta motor nizko porabo, glede na moč..

Eibachi se super obnesejo, podvozje je že na non quatro modelih lepo trdo.. Pr 270ps pa mogoč ne bi falile ene gewinde..
Zavore: so iste na Seatu, torej 312*25 in je sedaj vprašanje kaj pričakuješ oz kako voziš. So zelo dobre, sploh če daš kkšne bolj agresivne ploščice gor, pa vseeno en Brembo komplet zelo priporočam, se precej bolj ustavi
grin1.gif

Se je pr mojmu menjalo za CupraR komplet (323*28), ker se pa po AC ne žge, po pravic povedan bi z lahkoto prežvel z orginal robo.. Je lih tako nanesl da se je komplet rabljen pocen dobil (Cicero)

Če ga mislš žgat po AC, je pa skor že nuja pr takih konjih, ker so hitrosti velike..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Ko tole berem opažam, da potem kar ni konca spremembam....ampak je pa fino, ko mali A3 švigne mimo....
Zvok pa verjetno ni ne vem kakšen, glede na majhno prostornino motorja...

Jah tako kot povsod, vendar že če ga samo čipaš na tm 265ps, si ob 600eur in čisto nič več
smirk-1.gif
Se da prežvet nekaj cajta, ko se pa naveličaš pa še kaj predelaš..

Zvok: spet govorim za manjšega 1.8T
grin1.gif
orginal je ko en 1.4 japonc, Nič od nič..
Ko pa daš katalizator dol (pr turbaču zelo priporočam) in en konkretn lonc, recimo remus (ko je kat gor še ta nič ne da od sebe) rata pa zelo lep globok zvok
smirk-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
In kako je potem na tehničnem? So kaki incidenti?

Če je čipan ni blema..
Če maš znižanga, je pa kr fajn vsaj to homologirat.
Pr izpuhu pa tut ni napačno če daš zadn lonc vpisat.
Ostalo kkšne bemze itd, sploh ne opazjo
bonk.gif


Dokler ne mislš ne vem kakšnih odbijačev, 20col gor dajat, ni nobene krize, ker bo avto skor 100% serijski..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
se vidi da audijev nimam naštudiranih
grin1.gif


drgač pa če ne drugega... kkšn Krof bi ti znal naredit komplet izpuh (z downpipeom pa do konca, vključno z lonci) za cca. 500€, kvalitetno narejeno
smile-1.gif

Teb je on delal??
Tolk da vem, tole je dobra cena, zgleda da bom mogu jst neki zamenjat, fotr je prelen
hysterical-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.957
16.063
113
ne ne, Krof je naredil en komplet izpuh za eno 300+hp S13, super poštimano, preverjeno tudi z dynotom
zmaga.gif


jst se pa lih odločam ali nej se mal do Krofa zapeljem ali nej uvozim kkšn sistem iz tujine......
 

OriginalOne

Zelenc'
4. feb 2008
24
0
1
37
Ljubljana
Vids nemska jajca :p Japonc ma z 200km 6,5s do 100. Sem gledal zadnjič golf 5 r32 250 km 4motion, 6,5 do 100. Pa to se morjo hecat. Ali pa cupra 240km pa 6,8 do sto.
smile-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Koliko pa stane, če želiš imeti na S3 cca 300KM, to se že zelo dobro sliši....in kaj je vse potrebno pomenjat?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik OriginalOne pravi:
Vids nemska jajca :p Japonc ma z 200km 6,5s do 100. Sem gledal zadnjič golf 5 r32 250 km 4motion, 6,5 do 100. Pa to se morjo hecat. Ali pa cupra 240km pa 6,8 do sto.
smile-1.gif

To je za p.. Gleda se 100-200
evil.gif

in Cupra ma 6,4 do sto
grin1.gif
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
To je sicer res, vendar je težava v tem, da je S4 precej dražji za vzdrževanje...pa tudi kasko je precej dražje...Če pa bi imel $ pa ne bi bilo dvoma kaj bi nabavil...RS6
cheer.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.957
16.063
113
Citat:
Uporabnik elvir_vr6 pravi:
Bo kar 270 dovolj.....
frown-1.gif

eh, kupi s3ko, najprej mal v easy stunej, pol pa po filingu naprej, če bo keš se še kej naredi, če pa ne... pa pač ne oz. se še mal počaka
tongue-1.gif


drgač je pa že od nekdaj znano da se tuning zelo težko konča
grin1.gif
(sarkazem)
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Da se brez težav dobit 270KM. Če je motor v dobri kondiciji, potem je to nekje meja, kar se da dobit samo z dobrim čipom. Drugače pa pomagajo razni triki, kot je bolj odprt izpušni sistem, pretočnejši katalizator, športnejši filter, uporaba 4bar tlačnega regulatorja bencina namesto serijskega 3bar, bencinska pumpa je dovolj močna in je ni treba menjati. Priporočljivo je menjati BOV ventil. Lahko se odstrani in predela par stvari okoli motorja, ki ne stanejo praktično nič, je pa zelo dobrodošlo za motor.

Prejšnji teden smo naredili enega S3 na Stage 2, kar je 270KM in gre avto več kot odlično.

@Matey : SKN že veselo obratuje
evil.gif
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Hvala za odgovor, če bo to kdaj realnost, se bom nate obrnil, če seveda lahko.
 

Cicero

ded
13. okt 2007
21
0
1
Ta motor je zelo user friendly za tuning. Za relativno malo denarja lahko prideš na lepe konje in tudi avto lepo gre.

Če pa želiš pol kaj več, pa je seveda vložek malo večji.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.957
16.063
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
BTW ups, me je Blue lepo popravu seveda ne menjava benz pumpe, ampak regulatorja
bonk.gif

se mi je zdel mal čudn da bi se zaradi bogih 40ih ihahajev prirastka mogl menjat benz pumpo
grin1.gif