Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Povprečna poraba letos je 11,58, lani 12,88, predlani pa 13,85.
Citat:
Uporabnik steni pravi:
Izziv za vse Alter-jevce:
Moj 2.0 bencinar + avtomatik porabi 11l / 100km
Ajde da se enkrat hvalimo, kateri porabi več!
Ali ima kdo pri isti velikosti motorja večjo porabo?
Pa da vas vidim
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Polo (9N) 1.2 porabi ca. liter do liter in pol več kot 1.4. Večinoma tam okoli 8.5. (b)eat that.
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Povprečna poraba letos je 11,58, lani 12,88, predlani pa 13,85.
ista kombinacija cca 12-13l. Pod 11 nisem prisel v 30kkm. Racunal pes ker bc ni bilo.Citat:
Uporabnik steni pravi:
Izziv za vse Alter-jevce:
Moj 2.0 bencinar + avtomatik porabi 11l / 100km
Ajde da se enkrat hvalimo, kateri porabi več!
Ali ima kdo pri isti velikosti motorja večjo porabo?
Pa da vas vidim
Ali pa je avto slisal na svetu kanala a za recesijo in je zacel sparat.Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Povprečna poraba letos je 11,58, lani 12,88, predlani pa 13,85.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
In na koncu kaj sproočiš s takim testom? Ne da ima avto pretirano porabo..ker je bil itak 'napačno testiran' ampak da je test neverodostojen.
Ne vem no..kot da je problem testiranja prilagoditi namembnosti vozil.
Citat:
Nismo pa pričakovali, da bo ta eko rio tako močno odstopal od tovarniških podatkov. Obljubljenih podatkov nismo dosegali niti pri izključno varčni vožnji, porabo s številko 3 na začetku smo na potovalnem računalniku videli le malokrat, v praksi so rezultati povsem drugačni, kot jih obljubljajo pri Kii. Pravzaprav je takšen trivaljni rio za sedem decilitrov bolj žejen od štirivaljnega 1,4 CRDi-ja in le za deciliter na sto kilometer varčnejši od bencinskega motorja.
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
In na koncu kaj sproočiš s takim testom? Ne da ima avto pretirano porabo..ker je bil itak 'napačno testiran' ampak da je test neverodostojen.
Ne vem no..kot da je problem testiranja prilagoditi namembnosti vozil.
Citat:
Nismo pa pričakovali, da bo ta eko rio tako močno odstopal od tovarniških podatkov. Obljubljenih podatkov nismo dosegali niti pri izključno varčni vožnji, porabo s številko 3 na začetku smo na potovalnem računalniku videli le malokrat, v praksi so rezultati povsem drugačni, kot jih obljubljajo pri Kii. Pravzaprav je takšen trivaljni rio za sedem decilitrov bolj žejen od štirivaljnega 1,4 CRDi-ja in le za deciliter na sto kilometer varčnejši od bencinskega motorja.
Citat:
U muškoj vožnji potrošnja osjetno raste te 1.1 CRDI može potrošiti i više od šest litara, odnosno potrošnja je otprilike jednaka kao kod 1.4 CRDi. Nešto slično smo veæ doživjeli u usporedbi Volkswagenovog trocilindraša 1.4 TDi i četverocilindraša 1.9 TDI.
Citat:
Više od snage, za solidan temperament zaslužan je okretni moment 220 Nm pri 1750 do 2750/min. Dovoljno se sjetiti da je prvi 1.9 TDI u Golfu III sa 90 KS imao 202 Nm pri 1900/min
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Pri marsikaterem bencinarju bi 6. prestava to rešila - seveda pod pogojem, da ima avto dovolj konjev. Jaz imam na svojem pri 140 km/h 4000 rpm