S 1 novembrom dražja cestnina

mimika

Pripravnik
8. feb 2008
703
0
16
Če imaš mrcino z veliko ccm lahko narediš odjavo in ponovno prijavo (cca 30€) in prideš letos še ceneje skoz, ker še v oktobru registriraš ane?
 

Ganesh

Fizikalc
14. avg 2009
2.922
0
36
Allarround
rescue.facelock.net
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Si pa dal primerjavo, ZDA in Norveška
hysterical-1.gif

Dal sem dva čisto različna primera, ki sta pa zelo različna tudi od situacije pri nas.
Ni mi pa čisto jasno, kaj te moti pri primerjavi?

Kaj bi moral dati za primerjavo Ukrajino? Kitajsko? Beograd? Umiri se in razmisli o vsebini tistega kar sem zapisal ter o situaciji v SLO.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Kaj ne se umirim? A?

Od kje ti ideja, da nas primerjaš z ZDA in Norveško?

A morm zdej z biciklom pozim v službo al kaj? Al grem rajši peš?
stupid-1.gif


Tako jim je fino, da biciklirajo na -20, mi reveži moramo.....pa z avtom. Samo smo si krivi, če imamo dnar za avto, država nas pa jebe na suho....hmj, na kolo za zdravo kolo. Prilagodit se je treba....
hysterical-1.gif


 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.121
16.340
113
Citat:
Uporabnik mimika pravi:
Če imaš mrcino z veliko ccm lahko narediš odjavo in ponovno prijavo (cca 30€) in prideš letos še ceneje skoz, ker še v oktobru registriraš ane?

res je.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.079
11.185
113
drugače pa, kera neumna država, pocenili bi velike avtomobile, raja bi to kupla, potem pa bi služili z gorivom in vzdrževanjem. loleki.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Ziher ja, poglej si malo kako zgledajo pumpe, en dan pred podražitvijo, ko ovce navalijo, da napolnijo tank za nekaj centov ceneje.

A ti misliš, da bi pa potem veselo tankali v 5l+ mašine?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ej model, boli mene [cenzura] za višje stroške. V Sloveniji jih nimam več. Pa tut avta nimam več registriranega v Slo.
evil.gif


Beograd je glavno mesto Srbije, da ti ne bo treba mamo vprašat
cheer.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
To sploh ne drži da so avti z večjo kuikažo luksuz, ravno avti z vecjo kubikazo so cenejsi za prodajo,predvsem starejsi letnik.
Pa ne mi rečt da nekdo ki vozi 10 let starco mecko z 4.0 motorjem , ki je zanga plačal 2.000€ , da uživa luksuz ....

Argument vreden samega losta...
smile-1.gif


Ker je poceni za prodajo, ni luksuz. Vrhunska dedukcija!
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.281
3.907
113
Oprosti ampak ZDA omenjat hkrati v debati o varčevanju z uporabo javnega prevoza je prvovrstna neumnost. Javni prevoz tam ne obstaja (odštejmo tista tri velemesta kjer obstaja podzemna z več kot tremi postajami), car pooling steze pa so prazne. So tam zato ker je bil pač prostor in je popolnoma vseen qrc al je zabasanih pet ali šest pasov. Drugače rečeno, brez avta si tam bos, lačen, po vsej verjetnosti pa te še zebe.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Samo vprašanje časa. Razredi so še iz časi fičkota in stoenk. Vsem je jasno da bom za 2.0 avto z 265 konji plačeval višjo registracijo kot za 1.4 pola s 60 konji, ampak da stane za 5.0 avto s 500 konji enako kot zame (no par fičnikov več) pa nekako ni logično... razen unmu z 1.4, ki ne vidi naprej od 150 konjev. No sedaj bodo to uredili.

Potem pa mi razloži, kako jaz s 5700 kubiki bolj uničujem cesto kot ti z 2000 kubiki?

Meni avto pokuri več in že tam plačam razliko proti tvojemu avtu. Zakaj potem še ta dodatek? A je moj 20 let star amerikanc, ki je vreden max 5k večji lukszuz kot tvoj recimo 1 leto star BMW (ugibam), ki je vreden 30k?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.294
7.058
113
Pri cestnini mora biti logika bolj glede na težo vozila in ne konje/prostornino.

Teža je tista, ki uničuje ceste. Ampak po neki logiki, so tisti, z večjimi motorji, težji...vsaj do leto, dve nazaj je bilo tako, zdaj so s temi 1.0 TSI motorji malce zjebali razmerje
smile-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.198
3.562
113
Marlbor
Sistem pač ne more biti pošten. Eni bi radi bi imeli faktor MASA VOZILA, potem bi jaz dal še faktor POGON (FWD, RWD, 4WD), ker bmw fahrerji so največji uničevalci slovenskih cest, potem bi pa bil ustrezen še faktor PREVOŽENI KILOMETRI.

Sicer pa nekateri primerjate kako prostornina motorja nima veze, ker je pomembna moč motorja, a hkrati pa vam pri zavarovanju spet ne ustreza, da se obravnava le moč motorja ... tam bi pa radi imeli razmerje MASA/MOČ.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Največ cestnine za osebni avto je manj kot 200€, tovornjak z NDM 32 ton pa nekaj nad 900€.

Tle ni logike...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.547
5.098
113
V davku iskati logiko... Koliko pa plača Romun pri registraciji za 32 tonski tovornjak, da se dvakrat tedensko prekotali čez Slovenijo? Lahko da naredi krepko več km po Sloveniji kot kak domač prevoznik, ki vozi nekje po tujini.
Po mojem bi morali davek ob cestnini vsaj za tovorna vozila ukiniti in znati pobirati cestnino na vsaki javni cesti. Imamo pa dva problema: nimamo sistema cestninjenja in proračun se ne bi rad odpovedal davku za katerega na nekaj 1000€ natančno vnaprej lahko izračuna koliko ga bo. Verjetno je drugi problem večji od prvega, ki je čisto tehnične narave in kot tak rešljiv.